از آژانس لاچین سیر حمایت کنید

4.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
از آژانس لاچین سیر حمایت کنید
04 آذر 1393 00:00
1

از آژانس لاچین سیر حمایت کنید

انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و حامی مصرف کنندگان، قصد دارد تا با برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در قالب جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، زمینه انتخاب برندهای برتر را با توجه به شاخص محبوبیت برندها، توسط خود مردم فراهم آورد در این جشنواره، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین تصمیم گیران و داوران انتخاب برندهای برتر مشارکت خواهند داشت. بدیهی است شناسایی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، می تواند زمینه اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای محبوب را فراهم کرده و کمک شایانی در خریدهای بهتر برای مصرف کنندگان را ایجاد نماید.

همانگونه که مستحضر هستید شرکت لاچین سیر در سومین اجلاس رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحد های مشتری مدار و پاسخگو در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در اردیبهشت ماه سال 1393 با حضور مدیران و صاحبان صنایع و مسئولان عالی رتبه کشوری برگزار شد موفق به دریافت تندیس و لوح رضایتمندی مشتری گردید و این بار انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و حامی مصرف کنندگان، قصد دارد تا با برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در قالب جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، زمینه انتخاب برندهای برتر را با توجه به شاخص محبوبیت برندها، توسط خود مردم فراهم آورد در این جشنواره، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین تصمیم گیران و داوران انتخاب برندهای برتر مشارکت خواهند داشت. بدیهی است شرکت خدمات مسافرتی لاچین سیر با توجه به روند عملکرد مثبت و رو به جلو که بر باپه های مشتری مداری و رضایتمندی و اکرام ارباب رجوع بنا گردیده است ، برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف خود نیازمند حمایت شما سروران گرانقدر می باشد .

در بین 10 آژانسی که در لیست نهایی این جشنواره هستند نام آژانس لاچین سیر توجه لست سکندی ها را به خود جلب مینماید. آژانس لاچین سیر که همواره یکی از آژانسهای خوب و پیشرو (مخصوصا در امر اسپانسرینگ مسابقات لست سکند بوده است) هم اکنون به حمایت شما دوستان عزیز نیاز دارد . مطمئنا بسیاری از شما دوستان از خدمات این آژانس استفاده نموده اید. مدیریت لست سکند از شما تقاضا دارد در صورتیکه از خدمات استفاده شده راضی بوده اید به صفحه مخصوص نظرسنجی آژانسهای مراجعه کنید و بعد از تکمیل فرم عضویت به لاچین سیر رای دهید.

راهنمای ثبت رای : به صفحه مورد نظر مراجعه کنید، به آژانس لاچین سیر ستاره بدهید و روی ثبت نهایی رای کلیک کنید . بعد از آن لازم است که قرم ثبت نام را (در کمتر از 2 دقیقه) تکمیل نمایید . 

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.