آغاز رای‌گیری مردمی مسابقه سفرنامه‌نویسی سال 98

3.5
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
13 میلیون تومان جایزه در انتظار آرای مردمی در مسابقه سفرنامه نویسی سال 98! +جزییات
14 بهمن 1398 10:05
10

آغاز رای‌گیری مردمی مسابقه سفرنامه‌نویسی سال 98

مسابقه سفرنامه نویسی و ویدئوی وب سایت لست سکند در سال 1398 تفاوتی اساسی با مسابقات سال های گذشته پیدا کرده است! حتماً شما هم کنجکاو شده‌اید که این تفاوت کدام قسمت از مسابقه را شامل می شود. امسال لست سکند بخش هیجان انگیز داوری و امتیاز دهی توسط آرای مردمی را برای مشارکت هرچه بیشتر کاربران و اعضای عزیز سایت خود برای اولین بار به مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی و ویدئو افزوده است و برای این بخش نیز جایزه‌ای 13 میلیون تومانی در نظر گرفته است.

چطور باید رأی دهیم و داستان از چه قرار است!

آغاز رای‌گیری مردمی مسابقه سفرنامه‌نویسی سال 98

کاربران و اعضای سایت لست سکند می توانند پس از ورود به سایت (اگر عضو سایت نیستید، ابتدا باید ثبت‌نام کنید) و انتخاب بخش سفرنامه ها و یا ویدئو، بر روی سفرنامه و ویدئوی دلخواه خود که در مسابقه سال 1398 حضور دارد، کلیک کنند و پس از ورود به لینک آن سفرنامه یا ویدئو، از طریق بخش امتیاز دهی که در صفحه هر سفرنامه و ویدئو (هم هنگام ورود با رایانه و هم ورود توسط تلفن هوشمند) در نظر گرفته شده است نسبت به ثبت امتیاز و رأی خود اقدام کنند. فرصت ثبت رأی مردمی برای هر بخش از امروز آغاز شده است و تا پایان روز 6 اسفند ماه 1398 ادامه دارد، انتخاب نهایی سفرنامه و ویدئوی برتر در بخش مردمی نیز بر اساس تعداد رأی و بالاترین امتیاز صورت می گیرد.

جوایز هر بخش به چه صورت است؟

در بخش سفرنامه های حرفه ای و آماتور برای هر بخش جهانگردی و ایرانگردی و به ترتیب برای نفرات اول تا سوم بر اساس آرای مردمی جوایزی معادل؛ 1.500.000 تومان، 1.000.000 تومان و 500.000 تومان در نظر گرفته شده است که در مجموع برای بخش سفرنامه های جهانگردی جایزه ای معادل 6.000.000 تومان و برای بخش سفرنامه های ایرانگردی نیز 6.000.000 تومان جایزه به برندگان اول تا سوم هر بخش اهدا خواهد شد. همچنین برای نفر برگزیده بخش ویدئو به انتخاب آرای مردمی نیز جایزه 1.000.000 تومانی در نظر گرفته شده است.

شما هم می توانید داور باشید، پس رای دادن را از امروز شروع کنید!

کیانوش جهانمردی
کیانوش جهانمردی