نحوه اخذ "کارت سلامت" در فرودگاه امام

3.9
از 24 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
صدور گواهی سلامت برای سفر به شهرهای کشور ترکیه در فرودگاه امام (ره)
04 اسفند 1398 13:24
25

اطلاعیه مهم در رابطه با

 

تکمیلی (ساعت انتشار ساعت 16:10) :

صدور گواهی سلامت برای سفر به شهرهای کشور ترکیه در فرودگاه امام (ره)

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هماهنگی برای صدور گواهی سلامت برای مسافران شهرهای مختلف کشور ترکیه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

علی کاشانی حیدری با اشاره به هماهنگی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت در همین راستا سفر به کشور ترکیه با دریافت کارت سلامت پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه صدور کارت سلامت برای سفر به ترکیه به صورت موقت اجرا می شود گفت : مسافران ترکیه می توانند پس از ورود به سالن پذیرش ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با مراجعه به کانترهای ٨١ و ٨٢ و پس از کنترل دمای بدن، علائم بیماری کرونا و پاسخ به سوالات پزشکی، اقدام به دریافت کارت سلامت نمایند.

منبع : کن نیوز

=======================

خبر اولیه (ساعت انتشار ساعت 13 )

پیرو خبری که دیروز تحت عنوان «ترکیه از مسافران ایرانی برگه سلامت درخواست می کند!» منتشر شده بود، طی تماس تلفنی در ساعت 12:58 یکشنبه 4 اسفند 98 با مدیریت ترمینال خروجی فرودگاه امام خمینی (ره ) عنوان شد که تا این لحظه هیچ گونه ابلاغیه‌ای مبنی بر ضرورت ارائه کارت سلامت به دست فرودگاه نرسیده است و تمامی پروازها بدون نیاز به "کارت سلامت" مسافرگیری می‌نمایند.

راه های تماس با فرودگاه امام خمینی : https://www.ikac.ir/contact-us

در صورتیکه که شما در فرودگاه های ایران و یا دیگر کشورها هستید و اطلاعات جدیدی در زمینه نحوه پذیرش مسافران ایرانی دارید، لطفا از طریق فرم تماس با ما لست سکند به اشتراک بگذارید .

کیانوش جهانمردی
کیانوش جهانمردی