از تجارب دیگران استفاده نمایید

از تجارب دیگران استفاده نمایید
24 اسفند 1391 14:05

بخش سفرنامه های وب سایت قریب به 2 سال است که پذیرای سفرنامه های شما دوستان عزیز بوده است و در این مدت بیش از 120 سفرنامه مختلف به قلم شما عزیزان در این قسمت از سایت منتشر گرده است. سفرنامه هایی که حتی خود ما و مدیران آژانسهای مسافرتی و تور لیدرها برای سفرهایمان از اطلاعات آنها استفاده میکنیم و به جرات میتوان گفت اطلاعات این بخش ها همچون گنجی پنهان هستند که از هر راهنمای گردشگری بهتر و کارآمد تر هستند چرا که اکثر نوشته از دیدگاه یک مسافر نوشته شده است و به هیچ عنوان جنبه تبلیغاتی ندارد.

به همین جهت تعدادی معدودی از سفرنامه را به عنوان نمونه برای شما عزیزان گلچین کرده ایم تا دوستانی که در ایام نوروز 1392 قصد سفر به این مقاصد دارند بتوانند از این گنج گرانبها استفاده نمایند و با بالا بردن اطلاعات خود بهترین استفاده را از وقت گرانبهای خود در طول سفر بنمایند . آرشیو کامل سفرنامه های وب سایت را میتوانید از این صفحه ملاحظه فرمایید.

همچنین به خاطر داشته باشید که دوربین های خود را همیشه و همه جا به همراه داشته باشید و از هم اکنون به فکر مسابقه سفرنامه نویسی سال 1392 باشید . امسال با جوایز بیشتر و بهتر و با داوران حرفه ای تر در خدمت شما عزیزان خواهیم بود و با تجارب به دست آمده از دو مسابقه گذشته امیدواریم بتواینم هر چه بهتر این مسابقه را برگزار نماییم.

سفرنامه های ترکیه :

سفرنامه آنتالیا ( عبدالله گلستانی) سفر به هتل Mardan Palace آنتالیا
سفرنامه کوش آداسی بخش اول ( سعید ر ) سفرنامه کوش آداسی بخش دوم ( سعید ر )
سفرنامه کوش آداسی (علی حیدری مقدم) سفرنامه استانبول (امیرعباس مستوفی)
سفرنامه استانبول - 1 ( زهره رضایی) سفرنامه استانبول - 2 ( زهره رضایی)
سفرنامه استانبول (آزاده گودرزی ) سفرنامه استانبول ( الهام روح پرور)

سفرنامه های مالزی :

سفرنامه مالزی ( رضا خسروی) سفرنامه مالزی ( علی قوامی)
سفرنامه مالزی (معصومه عباسی ) سفرنامه مالزی ( شقایق روشن )
سفرنامه کوالالامپور (محمد حسین غفاری) سفرنامه کوالالامپور (علی قوامی)
سفرنامه سنگاپور ( محمد حسین غفاری) سفرنامه سنگاپور ( علی قوامی)

سفرنامه های تایلند :

سفرنامه تایلند : بانکوک+پوکت (سارا عباسی) سفرنامه بانکوک، پوکت (پری ناز فرهودی)
سفرنامه تایلند، پاتایا ( پریسا مختاری ) سفرنامه تایلند، بانکوک ( پریسا مختاری )
سفرنامه تایلند، سرزمین لبخندها (نعیم عباسی) سفرنامه بانکوک ( سعید کاظمی)
سفرنامه بانکوک (مرضیه مصلایی فرد) سفرنامه پوکت ( الهه رضابیک)

سفرنامه های دبی :

سفرنامه دبی - قسمت اول (حمید رضا نجاتی ) سفرنامه دبی - قسمت دوم (حمید رضا نجاتی )
سفرنامه دبی ( ازاده عبدالغنی ) سفرنامه دبی ( سعید علی اکبرزاده )

سفرنامه های متفرقه :

سفرنامه پکن و شانگهای سفرنامه کشتی کروز (پروین زارعپور مقدم)
سفرنامه گرجستان ،تفلیس ( مهدی شیرازی ) سفرنامه تایلند، بانکوک (پریسا مختاری )
سفرنامه آفریقای جنوبی (حمیده نجفی) سفرنامه هندوستان، مثلث طلایی ( مهرداد مهدویان)
سفرنامه ایرانگردی (سعید دهقانی) سفرنامه جزیره کیش (زهرا مقیمی)
سفرنامه قبرس شمالی (مهسا اسدالله) سفر به ارمنستان با خودرو شخصی (رضا اسلامی)
سفرنامه ارمنستان ،ایروان (سحر داوری) سفرنامه یونان (علیرضا مستوفی راد)
سفرنامه تونس، در سرزمین کارتاژ (حامد انصاری) سفرنامه چین شیامن-شانگهای (میثم کوچک زاده)
سفرنامه ایرانگردی (سعید دهقانی) سفرنامه جزیره کیش (زهرا مقیمی)
سفرنامه اروپا(محمد حسن خوش مشربان) سفرنامه لبنان (محمد حسین غفاری)
سفرنامه ازمیر (عطا کیانوش) سفرنامه بالی ( روح الله شعبانزاده)