Close

نحوه اخذ "کارت سلامت" در فرودگاه امام

4.2
از 20 رای
صدور گواهی سلامت برای سفر به شهرهای کشور ترکیه در فرودگاه امام (ره)
  • 4 اسفند 1398 13:24
  • 25
  • 40.2K

اطلاعیه مهم در رابطه با

 

تکمیلی (ساعت انتشار ساعت 16:10) :

صدور گواهی سلامت برای سفر به شهرهای کشور ترکیه در فرودگاه امام (ره)

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هماهنگی برای صدور گواهی سلامت برای مسافران شهرهای مختلف کشور ترکیه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

علی کاشانی حیدری با اشاره به هماهنگی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت در همین راستا سفر به کشور ترکیه با دریافت کارت سلامت پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه صدور کارت سلامت برای سفر به ترکیه به صورت موقت اجرا می شود گفت : مسافران ترکیه می توانند پس از ورود به سالن پذیرش ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با مراجعه به کانترهای ٨١ و ٨٢ و پس از کنترل دمای بدن، علائم بیماری کرونا و پاسخ به سوالات پزشکی، اقدام به دریافت کارت سلامت نمایند.

منبع : کن نیوز

=======================

خبر اولیه (ساعت انتشار ساعت 13 )

پیرو خبری که دیروز تحت عنوان «ترکیه از مسافران ایرانی برگه سلامت درخواست می کند!» منتشر شده بود، طی تماس تلفنی در ساعت 12:58 یکشنبه 4 اسفند 98 با مدیریت ترمینال خروجی فرودگاه امام خمینی (ره ) عنوان شد که تا این لحظه هیچ گونه ابلاغیه‌ای مبنی بر ضرورت ارائه کارت سلامت به دست فرودگاه نرسیده است و تمامی پروازها بدون نیاز به "کارت سلامت" مسافرگیری می‌نمایند.

راه های تماس با فرودگاه امام خمینی : https://www.ikac.ir/contact-us

در صورتیکه که شما در فرودگاه های ایران و یا دیگر کشورها هستید و اطلاعات جدیدی در زمینه نحوه پذیرش مسافران ایرانی دارید، لطفا از طریق فرم تماس با ما لست سکند به اشتراک بگذارید .

نظرات کاربران (25 نظر)

× در حال پاسخ به:

پری 10 اسفند 1398 ساعت 17:21

سلام من و خانوادم نیمه بهمن برای ۲۴ اسفند از ایرعربیا از مقصد تهران بلیط گرفتیم،اونجا آپارتمان هم کرایه کردیم، برادرم هم از آمریکا میخاد بیاد دوبی برای دیدن ما،به نظرتون امیدی هست پروازها باز بشه و امارات ویزا بده یا کنسل کنیم؟

راستگو باشیم 6 اسفند 1398 ساعت 17:43

همین الان در فرودگاه صبیحا در استانبول از پرواز کلن به استانبول از همسر من کارت سلامت خواستن
راستگو باشیم و انسان !

فرشاد 6 اسفند 1398 ساعت 16:59

دیروز زنگ زدم به آژانس هواپیمایی که بلیط برای ترکیه گرفته بودیم گفتم ما برای فروردین بلیط گرفتیم تکلیف چی میشه مرز زمینی و هوایی میگن بستست گفتند پنج روز به فرودگاه وقت دادن تجهیزات لازم برای بررسی کرونا مسافران رو فراهم کنند بعد پنج روز احتمالا باز میشه،دیگه راست یا دروغش و نمیدونم فقط میتونم بگم پشیمونم بلیط گرفتم من قبل از اینکه به صورت رسمی اعلام بشه کرونا و این داستانا اومده 2 بهمن بلیط و هتل رو گرفتم که دمه عید با نوسانات دلار هزینه بیشتر نکنم.امیدوارم همه هموطنان سلامت و پیروز باشند.

بیدار 6 اسفند 1398 ساعت 12:44

جالب اینجاست هر روز پروازهای چین- ترکیه برقرار هستند اما پروازهای ایران را لغو کرده اند. چرا مقامات ایران تجهیزات لازم جهت کنترل مسافرین در فرودگاه را نصب نمی کنند تا بهانه ترکیه برطرف شود؟ خسارت سنگینی روزانه به کشور دارد وارد می شود

Arezoo 6 اسفند 1398 ساعت 12:04

من احمق از ازمیر واسه چکاپ دکترم آمدم ایران که ای کاش نمیامدم الان پسر ۵ساله و همسرم که هم دیابت داره و هم چشمش دچار مشکل شده ازمیر هستند دارم دیوانه میشم پسرم افسردگی گرفته و فقط گریه میکنه ما که اقامت داریم رو اجازه ورود بهمون نمیدن دیگه چه برسه به اونهایی که واسه تفریح میرن در کل امیدوارم خدا رحمش به بچه ای که الان تو دو ماهم هست و تو راهه و پسرم که تنها اونطرف دنیاست بیاد😭

Afshar 5 اسفند 1398 ساعت 03:14

من متوجه نشدم بالاخره با کارت سلامت میشه وارد ترکیه شد یا نه!مرز ها بسته شده!

پریسا 5 اسفند 1398 ساعت 00:44

الان تکلیف ما که تور گرفته بودیم برا آخر هفته چی میشه؟
هنوز آژانس چیزی نگفته و لابد حالا باید خودمون بیفتیم دنبال پولمون و به بهانه ها مختلف هم سر و تهش بزنن.
کسی که نوبت وک کانادا داشته چی؟ الان چیکار باید بکنیم بعد این همه دوندگی و هزینه؟

از ترکیه 4 اسفند 1398 ساعت 18:46

پروازها از مقصد ایران به ترکیه هم از ساعت 20 یکشنبه شب 23 فوریه به وقت ترکیه ممنوع اعلام شده. فخرالدین قوجا وزیر بهداشت ترکیه گفته پروازها از مقصد ترکیه به ایران ادامه خواهد داشت.

الف ی 4 اسفند 1398 ساعت 16:54

برای سفرهای زمینی چی؟ بازم باید بریم فرودگاه امام؟؟؟؟

Ehsantrips 4 اسفند 1398 ساعت 14:28

حالا نمی دونم این برگه سلامت چی هست ولی ویروس کرونا تقریبا ۲ هفته دوره کمون داره و افرادی که در این وضعیت هستند می توانند ناقل باشند مگر اینکه آزمایش بدهند که در حال حاضر هم آزمایش فقط از افراد مشکوک انجام میشه البته اونم نه به درخواست افراد. بنابراین این برگه سلامت عملا چیز بی اثری هست.

امیرحسین 4 اسفند 1398 ساعت 13:34

واقعا باید متاسف بود بابت مدیریت ضعیف مسئولین..از صبح هلال احمر،انستیتو پاستور،وزارت بهداشت همه جا زنگ زدم
یه نفر نمیدونست چیکار باید کرد کجا میدن برگه سلامت رو!!هر کی پاس میداد به یه جای دیگه،اخرش هم یه اپراتور گفت رییسمون الان گفت همون فرودگاه امام انجام میده اونجا هم ک جواب نمیدن