تور هند نوروز ۱۴۰۳

4.6
از 7 رای
آگهی نامی گشت - جایگاه E - دسکتاپ
متاسفانه هیچ موردی یافت نشد. میتوانید از سرویس زیر استفاده کنید.
با سفرساز لست‌سکند سفر دلخواهت رو تور کن!
اگر تور مدنظرت رو پیدا نکردی با استفاده از سرویس جدید لست‌سکند با اسم سفرساز بهترین پیشنهاد قیمت رو برات پیدا می‌کنیم
ثبت درخواست
سفرساز

تور هند نوروز ۱۴۰۳، به دلیل آب‌وهوای مناسب هند و تعطیلات کافی نوروز، معمولا پرطرفدار و پرتقاضا است. اگر شما هم از آن دسته علاقمندان سفر به هند هستید که منتظر نوروز ۱۴۰۳ بودید، از این صفحه به سادگی نگذرید. در این صفحه با نکاتی که در ادامه توضیح داده‌ایم، سعی کردیم انتخاب میان انواع تور نوروزی هند را برای شما آسان کنیم. بنابراین، برای بهره بردن از این صفحه، ابتدا توضیحات را بخوانید و بعد تورهای هند نوروز ۱۴۰۳ را بررسی کنید.

تورهای هند نوروز ۱۴۰۳

تور نوروز هند، متنوع‌تر از تورهای طی سال برگزار می‌شود؛ زیرا در عید مسافران بیشتری قصد سفر به هند می‌کنند و تقاضا زیاد است. منظور از تنوع، هم تعداد روزهای برگزاری تور هند است و هم مقاصدی که برای آن‌ها تور برگزار می‌شود. در این صفحه می‌توانید جدیدترین تورهای هند عید ۱۴۰۳ که در حال برگزاری است را ببینید.

تورهای نوروزی هند معمولا با ۶ تا ۱۱ شب اقامت برگزار می‌شوند. شما با خرید تور نوروزی هند، دیگر خیالتان بابت جابه‌جایی‌های بین شهری، اقامت و دیگر کارهای سفر راحت است. حداقل خدماتی که شامل تور هند نوروزی می‌شود عبارت است از بلیط هواپیما، اقامت، ترنسفر، بیمه مسافرتی و گاهی گشت شهری.

اگر تا به حال به هند سفر کرده باشید، حتما در جریان مسیرهای سخت بین شهری آن هستید، بنابراین، حتی افرادی که بارها به هند سفر کرده‌اند، ترجیح می‌دهند برای سفر نوروزی، تور نوروز هند را تهیه کنند که راحت‌تر بین مقاصدشان جابه‌جا شوند.

قیمت تور هند نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور هند نوروز، بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ مثلا مهم است شما کدام مقاصد را برای سفرتان انتخاب می‌کنید یا چند روز در هند اقامت دارید. اما اگر بخواهیم به صورت کلی درباره قیمت تور هندوستان نوروز ۱۴۰۳ صحبت کنیم، باید بگوییم در اوقات نوروز، هزینه‌های سفر افزایش پیدا می‌کند و تور نوروزی هند از گرانترین تورهای هند است.

اگر بخواهید یک سفر یک هفته‌ای به مثلث طلایی هند با پرواز ماهان در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره داشته باشید، قیمت تور نوروزی هندوستان، حدود ۴۰ میلیون تومان برای شما تمام می‌شود. اگر برنامه سفر دقیقی برای خودتان تنظیم کنید، در طول یک هفته می‌توانید خیلی از جاهای دیدنی مهم هند را ببینید.

نکته‌ای که درباره قیمت تور هندوستان نوروزی وجود دارد این است که اگر به قیمت تورها نگاه کنید، متوجه می‌شوید تفاوت چندانی با هم ندارند، بنابراین چندان دست شما برای خرید تور هند نوروزی ارزان، باز نیست و ناچارید از میان همین تورها، انتخاب کنید.

انواع تورهای ترکیبی هند نوروز ۱۴۰۳

تورهای نوروزی هندوستان، به صورت ترکیبی برگزار می‌شوند مگر اینکه بخواهید تور گوا را به تنهایی انتخاب کنید. محبوب‌ترین تور ترکیبی نوروز هند، مثلث طلایی یا همان آگرا، دهلی و جیپور است که مسافران به شوقش، هند را برای سفر انتخاب می‌کنند. این سه مقصد، بیشتر جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی دارند.

اما اگر دوست داشته باشید ساحل را هم در برنامه سفرتان داشته باشید، می‌توانید تور دهلی، آگرا، گوا را به عنوان تور ترکیبی هند نوروزی انتخاب کنید. گوا مقصدی ساحلی است که خودش به تنهایی هم می‌تواند برنامه سفر شما به هند را تکمیل کند.

کدام تور هند نوروزی بهتر است؟

شاید بهتر باشد برای اینکه انتخاب بهتری میان تورهای نوروزی هند داشته باشید، با مشاوران سفر لست‌سکند تماس بگیرید و متناسب با سلیقه و بودجه‌تان، تور هند را انتخاب کنید. سرویس مشاوره سفر لست‌سکند به صورت کاملا رایگان، برای راهنمایی شما هنگام خرید تور، راه‌اندازی شده است.

تماس با تیم مشاوره سفر ۹۱۰۱۸۰۰۰-۰۲۱