خیابان استقلال استانبول هیچ‌وقت آرام نمی‌‎شود!

4.3
از 22 رای

بسیاری از مسافران خیابان استقلال استانبول را به عنوان قلب تپنده این شهر می‌شناسند و اگر به استانبول سفر کنند، امکان ندارد به دیدن این خیابان پر جنب‌وجوش نروند و در آن وقت نگذرانند! بنابراین اگر با تور استانبول مسافر این شهر توریستی شدید، حتما خیابان استقلال را در گوشه ذهن خود داشته باشید.

بازدید از خیابان استقلال در استانبول

استانبول یکی از مقاصد توریستی است که افراد زیادی از سراسر دنیا، مسافر این شهر می‌شوند و خیابان استقلال آن، از مهم‌ترین خیابان‌ها و جاذبه‌های این شهر به شمار می‌آید. این خیابان برای خوش‌گذرانی انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار می‌دهد؛ چراکه در طول مسیر این خیابان شما امکان بازدید از برخی از جاهای دیدنی استانبول مثل برج گالاتا و میدان تکسیم را هم خواهید داشت.

افراد زیادی هستند که برای خرید، استانبول را انتخاب می‌کنند و خیابان استقلال استانبول در این زمینه هم جذابیت و شهرت به‌خصوصی دارد؛ چراکه وجود فروشگاه‌ها با انواع محصولات باعث شده است تا مسافران و گردشگران زیادی، سوغاتی‌های خود را از فروشگاه‌های خیابان استقلال یا از بهترین مراکز خرید استانبول خریداری می‌کنند. بنابراین اگر برای خرید در استانبول برنامه‌ریزی می‌کنید، انتخاب‌های زیادی خواهید داشت، اما برای آن‌که بتوانید هزینه‌های سفر خود را تا حدودی کاهش دهید، می‌توانید با تور اقساطی استانبول و با خیالی راحت به این شهر سفر کنید.

در نهایت همراه ما باشید تا ویدئویی از نمای کلی خیابان استقلال در استانبول را تماشا کنیم. فراموش نکنید که به فروردین‌ماه و تعطیلات نوروزی نزدیک می‌شویم و از همین نظر، یکی از بهترین موقعیت‌ها را در پیش رو داریم تا با تور استانبول نوروز به این شهر دیدنی سفر کنیم و خاطراتی به یادماندنی از این تعطیلات به جا بگذاریم.