کنار سفره‌ماهی‌ها در آکواریوم استانبول

4.5
از 36 رای

از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استانبول بسیار شنیده‌ایم. اما این شهر توریستی در این جاذبه‌ها خلاصه نشده و تفریحات متنوعی هم برای مسافران فراهم کرده است. بازدید از آکواریوم استانبول، یکی از سرگرمی‌هایی است که در سفر با تور استانبول می‌توان انجام داد و به ماهی‌های کوچک و بزرگش غذا داد.

ماهی‌های بازیگوش در آکواریوم استانبول

اگر به دنبال تجربه سفری هیجان‌انگیز در استانبول هستید، خود را آماده کنید که جاهای تفریحی استانبول بسیار است و برای بازدید از هر یک از آن‌ها به برنامه‌ریزی احتیاج دارید. اما یکی از مکان‌های جالب و سرگرم کننده، آکواریوم فلوریا استانبول است. در این مکان می‌توان انواع گونه‌های ماهی‌ها را با رنگ‌ها و اشکال مختلف مشاهده کرد. در آکواریوم استانبول می‌توان ساعت‌ها به گشت‌وگذار پرداخت. غواصی در میان ماهی‌ها یا غذا دادن به آن‌ها از دیگر تفریحاتی است که در این آکواریوم می‌‌توان انجام داد.

آکواریوم ماهی در استانبول برای هر سنی جالب و دیدنی است، اما عبور از آکواریوم‌های تونلی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازدید از این آکواریوم و از جاهای دیدنی استانبول برای بچه ها هم به شمار می‌آید. بنابراین اگر با کودکان خود به استانبول سفر می‌کنید، بدون دیدن این آکواریوم استانبول را ترک نکنید! برای سفر به استانبول، گزینه‌های زیادی دارید که انتخاب کنید، اما یکی از بهترین راه‌ها برای آن‌که بتوانید هزینه‌های خود را هم کاهش دهید، سفر با تور اقساطی استانبول است. در نهایت همراه ما باشید تا به آکواریوم ماهی در استانبول سری بزنیم و به سفره‌ماهی‌های خوش اشتهای آن غذا بدهیم.

فراموش نکنید که به سال جدید و تعطیلات هیجان‌انگیز فرودین‌ماه نزدیک می‌شویم، بنابراین اگر می‌خواهید استانبول را به عنوان مقصد نوروزی خود انتخاب کنید، با تور استانبول نوروز به این شهر سفر کنید و از این تعطیلات نهایت لذت را ببرید.