بانجی جامپینگ های تهران؛ بهترین بانجی جامپینگ ها + قیمت

4.7
از 6 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین بانجی جامپینگ‌های تهران با آدرس و قیمت
06 اسفند 1402 08:00
0

بانجی جامپینگ های تهران، برای آن دسته از افرادی‌ که به‌دنبال لحظاتی هیجان‌انگیز هستند، یک تفریح خاص محسوب می‌شود. این فعالیت پرهیجان با پرش‌های نفس‌گیر از ارتفاع، تعریفی جدید از شجاعت و آزادی را ارائه می‌دهد. بهترین بانجی جامپینگ های تهران در مکان‌های مختلف با منظره‌های دیدنی و تدابیر ایمنی دقیق، میزبان این تفریح هیجانی هستند. این تجربه، تهران را نه‌تنها به‌عنوان قطب فرهنگی، بلکه به‌عنوان مقصدی برای لذت‌های هیجان‌انگیز هم مطرح می‌کند. در این مطلب از لست‌سکند، لیست بانجی جامپینگ های تهران را به شما معرفی می‌کنیم. 

بهترین بانجی جامپینگ تهران 

تهران با ارائه تجربه‌های متفاوت و فوق‌العاده، شهری است که بهترین و استانداردترین سکوی‌های پرش بانجی جامپینگ در ایران را دارد. اگر به‌دنبال لیستی هستید که بهترین بانجی جامپینگ تهران در آن معرفی شده باشد؛ باید بگوییم بهترین بانجی جامپینگ های تهران عبارت‌اند از:

  • بانجی جامپینگ توچال
  •  بانجی جامپینگ برج میلاد
  • بانجی جامپینگ سعادت‌آباد (آدرنالین پارک)
  • بانجی جامپینگ بوستان ولایت
  • بانجی جامپینگ نهج‌البلاغه

بانجی جامپینگ چیست؟

photo-of-man-jumping-1486036-1.jpg
تصویری از بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ توچال

مجموعه تفریحی توچال که به‌نام «بام تهران» هم آن را می‌شناسند، در بالاترین نقطه تهران و در دامنه‌های البرز قرار گرفته است. اولین بانجی جامپینگ ایران از سال ۱۳۸۶ در این مجموعه آغازبه‌کار کرد. در بین بانجی جامپینگ های تهران، این سکو که در ایستگاه اول تله‌کابین توچال واقع است، ۴۰ متر ارتفاع دارد و به‌عنوان یکی از معتبرترین و استانداردترین مکان‌های موجود برای این ورزش هیجان‌انگیز شناخته می‌شود. این مجموعه یکی از تفریحات تهران محسوب می‌شود که علاوه‌بر بانجی جامپینگ، سرگرمی‌های دیگری مانند بگ‌جامپ، ترامپولین، سورتمه، سنگ‌نوردی و... را هم ارائه می‌دهد. 

در ابتدای باز شدن بانجی جامپینگ توچال، بانوان نمی‌توانستند از این سکوی پرش استفاده کنند؛ اما با پیگیری‌های زیاد این محدودیت برداشته شد و در‌حال‌حاضر، هم بانوان و هم آقایان با وزن حداقل 40 تا حداکثر 80 کیلوگرم می‌توانند از این بانجی جامپینگ در تهران لذت ببرند؛ البته درصورتی‌که شرایط آب‌و‌هوایی مناسب باشد.

  • ساعت کاری بانجی جامپینگ توچال: شنبه تا چهارشنبه 4 بعدازظهر تا 9 شب، پنجشنبه و جمعه ۱۰ صبح تا 11 شب
  • آدرس بانجی جامپینگ توچال: بزرگ‌راه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان ولنجک، بام تهران
  • قیمت بلیط بانجی جامپینگ توچال: ۲۷۰ تا ۳۳۰ هزار تومان

موقعیت دقیق بانجی جامپینگ توچال

487164_1322972--بانجی-جامپینگ-توچال.jpg
بانجی جامپینگ توچال، عکس از وبسایت نشان

بانجی جامپینگ برج میلاد

برج میلاد، از بهترین جاهای دیدنی تهران است و نه‌تنها به‌عنوان بلندترین برج ایران شناخته می‌شود، بلکه میزبان یکی از هیجان‌انگیزترین بانجی جامپینگ های تهران با ارتفاع 280 متری است. تجهیزات به‌کاررفته در این سکو از آخرین استانداردهای ایمنی پیروی می‌کند و تضمین‌کننده‌ امنیت کامل هنگام پرش از سکوست. نداشتن بیماری قلبی، مشکلات عصبی و دیسک کمر و همچنین حداقل وزن 45 و حداکثر وزن 135 کیلوگرم از قوانین خاص این بانجی جامپینگ در تهران است که باید به آن‌ها توجه کنید.

تفریحات برج میلاد علاوه‌بر بانجی جامپینگ، شامل موارد دیگری مانند پیاده‌روی در سکوی دید باز، تاب آسمان، اتاقک شیشه‌ای، گنبد آسمان و... نیز می‌شود که هرکدام تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند. این سکو به‌دلیل ارتفاع بی‌نظیرش، از بهترین بانجی جامپینگ های تهران است و در مقایسه با دیگر بانجی جامپینگ‌ها، قیمت بیشتری هم دارد.

  • ساعت کاری بانجی جامپینگ برج میلاد: 10 صبح تا 12 شب
  • آدرس بانجی جامپینگ برج میلاد: بزرگ‌راه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل‌الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد
  • قیمت بلیط بانجی جامپینگ برج میلاد: برای وزن 45 تا ۹۰ کیلوگرم، 1 میلیون و 500 هزار تومان و برای وزن بیش‌از ۹۰ کیلوگرم 2 میلیون تومان 

با تفریحات شبانه تهران آشنا شوید

موقعیت دقیق بانجی جامپینگ برج میلاد

borna-1452839.jpg
بانجی جامپینگ برج میلاد، عکس از پایگاه خبری صاحب‌خبران

بانجی جامپینگ سعادت‌آباد (آدرنالین پارک)

آدرنالین پارک، مکانی که شجاعت و هیجان را در شمال‌غرب تهران به تصویر می‌کشد، یکی از بهترین مراکز تفریحی و ورزشی برای طرف‌داران ورزش‌های هیجان‌انگیز است. این پارک که فعالیتش را در شهریورماه سال ۱۴۰۰ آغاز کرد، در زمینی به مساحت هزار متر مربع واقع شده و به‌عنوان اولین مجموعه بازی‌ها و ورزش‌های هیجانی در پایتخت شناخته می‌شود.

بانجی جامپینگ سعادت‌آباد با ارتفاع 45 متر، از بهترین بانجی جامپینگ های تهران برای آزمایش شجاعت و تجربه اوج آدرنالین است. این مجموعه، با شعار «آدرنالین را تجربه کن» به‌سرعت توانست طرف‌داران زیادی را جذب کند و از بهترین بانجی جامپینگ های تهران شود. در آدرنالین پارک، امکان پرش‌های تک‌نفره و دونفره وجود دارد و با اطمینان از امنیت بسیار تجهیزات، لحظه‌های نفس‌گیری را بدون نگرانی از آسیب‌دیدگی سپری خواهید کرد.

علاوه‌بر بانجی جامپینگ، آدرنالین پارک امکانات تفریحی دیگری مثل سقوط آزاد روی تشک بادی، سوئینگ و نردبان معلق هم دارد که هرکدام به‌نوبه خود تجربه‌های هیجان‌انگیز و منحصربه‌فردی را به شما ارائه می‌دهند. این پارک، جایی است برای کشف روحیه ماجراجویی و گذراندن اوقاتی شاد و به‌یادماندنی با دوستان و خانواده. پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل، بعد از آن به‌سراغ رستوران بین‌المللی نارنجستان که از بهترین رستوران‌های تهران در محله سعادت‌آباد است، بروید.

  • ساعت کاری بانجی جامپینگ سعادت‌آباد: متغیر است. باید از قبل برای هماهنگی و رزرو، با شماره 09192064366 تماس بگیرید.
  • آدرس بانجی جامپینگ سعادت‌آباد: سعادت‌آباد، بلوار پیام، نرسیده به میدان بهرود
  • قیمت بلیط بانجی جامپینگ سعادت‌آباد: وزن 40 تا 70 کیلوگرم 680 هزار تومان، وزن 70 تا 90 کیلوگرم 780 هزار تومان، وزن 90 تا 130 کیلوگرم 980 هزار تومان، بانجی جامپینگ دونفره 2 میلیون تومان 

موقعیت دقیق آدرنالین پارک، از بهترین بانجی جامپینگ های تهران

2021-08-27.jpg
آدرنالین پارک، عکس از Parisa zadeh

بانجی جامپینگ نهج‌البلاغه

بوستان نهج‌البلاغه، با وسعت زیادی که دارد، یکی از شگفت‌انگیزترین و مهم‌ترین پارک‌های تهران است که در محدوده غرب تهران قرار دارد. این بوستان، نه‌تنها به‌دلیل فضای سبز وسیع و زیبایش معروف است؛ بلکه به‌علت داشتن سکوی بانجی جامپینگ با ارتفاع ۶۵ متر که بعد از برج میلاد بلندترین سکوی بانجی جامپینگ است، به یکی از مقاصد اصلی علاقه‌مندان به هیجان و ماجراجویی تبدیل شده است.

سکوی بانجی جامپینگ نهج‌البلاغه، روی پل معلقی در وسط پارک قرار دارد که به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های هیجان‌انگیز در لیست بانجی جامپینگ های تهران شناخته می‌شود. این بانجی جامپینگ، امنیت بسیار زیادی دارد و قبل از پرش، تمامی پیش‌نیازهای سلامت از قبیل اندازه‌گیری فشار خون به دقت بررسی می‌شوند تا هیچ خطری برای شرکت‌کنندگان به‌وجود نیاید.

علاوه‌بر وجود یکی از بانجی جامپینگ های تهران، بوستان نهج‌البلاغه امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی دارد؛ مانند مسیر دوچرخه‌سواری، آلاچیق‌ها، مسجد و پارکینگ که آن را به مکانی ایدئال برای گذراندن اوقات‌فراغت با خانواده و دوستان تبدیل کرده است. همچنین، برخی از بهترین مراکز خرید تهران و کافه‌های روباز در مناطق غربی در کنار این پارک قرار گرفته که فرصت خوبی برای ترکیب تفریح و خرید در یک روز را فراهم می‌کند. 

  • ساعت کاری بانجی جامپینگ پارک نهج‌البلاغه: 10 صبح  تا 11 شب
  • آدرس بانجی جامپینگ پارک نهج‌البلاغه: بلوار حکیم غرب، بعد از خروجی یادگار امام، فاز دوی بوستان نهج‌البلاغه 
  • قیمت بلیط بانجی جامپینگ پارک نهج‌البلاغه: 380 هزار تومان

کافه‌های روباز تهران

 موقعیت دقیق بانجی جامپینگ پارک نهج‌البلاغه روی نقشه

پل+معلق+آسمان.jpg
پل معلق بانجی جامپینگ نهج‌البلاغه، عکس از رکنا

بانجی جامپینگ بوستان ولایت

بوستان ولایت، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک‌های تهران در منطقه جنوبی شهر، میزبان یکی از بانجی جامپینگ های تهران است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد از هیجان و آدرنالین را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. این سکوی بانجی جامپینگ که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده، با ارتفاعی حدود ۵۰ متر، نه‌تنها به‌عنوان یکی از بهترین سکوهای بانجی جامپینگ در تهران شناخته می‌شود بلکه نخستین سکویی بود که امکان پرش را به بانوان هم داد.

بوستان ولایت با وسعتی چشمگیر و امکانات تفریحی و ورزشی گسترده، ازجمله پیست دوچرخه‌سواری، زمین اسکیت و مجموعه بازی کودکان، محیطی ایدئال برای تجربه تفریحات رایگان تهران به شمار می‌رود. سکوی بانجی جامپینگ این پارک، با ارائه تجربه‌ای امن و هیجان‌انگیز، نشان‌دهنده تعهد این مجموعه به فراهم کردن تنوع و جذابیت برای سرگرمی تمامی افراد با هر سطحی از جسارت و هیجان است.

  • ساعت کاری بانجی جامپینگ بوستان ولایت: 12 ظهر تا 7 عصر
  • آدرس بانجی جامپینگ بوستان ولایت: انتهای بزرگ‌راه نواب، بوستان ولایت، ورودی 4 
  • قیمت بلیط بانجی جامپینگ بوستان ولایت: 50 هزار تومان به‌ازای هر پرش

 

موقعیت دقیق بانجی جامپینگ بوستان ولایت 

سخن آخر

در این مطلب، بهترین بانجی جامپینگ های تهران را به شما معرفی کردیم. این سکوها، با ارتفاع‌های گوناگون و امکان پرش برای همه افراد با توجه به استانداردهای فراوان ایمنی، تجربه‌ای بی‌نظیر از پرواز و شجاعت را در بانجی جامپینگ های تهران ارائه می‌دهند. هر سکو، با ویژگی‌ها و جاذبه‌های منحصربه‌فرد خود، امکان کشف میزان شجاعت و لذت بردن از زیبایی‌های شهری را از منظری متفاوت فراهم کرده است. پیشنهاد می‌کنیم در کنار بهترین بانجی جامپینگ های تهران، برای استراحت و دور هم نشستن، به‌سراغ کافه‌های تهران نیز بروید تا روز خود را به بهترین شکل بگذرانید.

ساناز بهبودی
ساناز بهبودی

معماری خوانده‌ام و سفر کردن را شروع کردم تا بناهای تاریخی و معماری‌شان را ببینم. رفته‌رفته در کنار این سفرها، ارتباط دل‌نشینی میان ماجراجویی و آرامش در طبیعت پیدا کردم. این‌چنین شد که رنگ‌و‌بوی زندگی‌ام تغییر کرد و نوشتن را شروع کردم تا بتوانم این حس بی‌نظیر را به‌ نوشته تبدیل کنم.