تفریحات برج میلاد تهران؛ از رایگان تا ویژه کودکان با قیمت

5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
تفریحات برج میلاد تهران؛ معرفی کامل و قیمت تفریحات
20 اسفند 1402 08:00
0

تفریحات برج میلاد، یک روز هیجان‌انگیز را برایتان می‌سازد. برج میلاد، نمادی از پیشرفت و نوآوری در تهران، علاوه‌بر اینکه یکی از بلندترین سازه‌های ایران است، محلی برای تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی به شمار می‌رود. رستوران گردان، سالن‌های نمایش و کنسرت و همین‌طور تماشای مناظر شهری خیره‌کننده از ارتفاع، بخشی از تفریحات برج میلاد هستند که تجربه‌ای منحصربه‌فرد از سرگرمی و هیجان را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. در ادامه با این مطلب از لست‌سکند همراه باشید تا تفریحات برج میلاد تهران را بشناسید.

تفریحات برج میلاد تهران

برج میلاد تهران به‌عنوان یکی از برج‌های چندمنظوره و بلندترین ساختمان ایران، انواع مختلفی از تفریحات را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. برخی از تفریحات برج میلاد عبارت‌اند از:

  • رستوران گردان برج میلاد تهران
  • سکوی دید باز برج میلاد
  • سینما گیم برج میلاد
  • مجتمع اسکای پارک برج میلاد
  • زیپ لاین و پل معلق برج میلاد
  • اتاق فرار انیگما در برج میلاد تهران
  • موزه مشاهیر برج میلاد
  • گنبد آسمان برج میلاد
ed7ad1de572b95c25baf7472b2ec2c7e.jpg
تصویری از برج میلاد تهران

قیمت تفریحات برج میلاد

قیمت تفریحات برج میلاد تهران متنوع و براساس نوع فعالیت و تجربه‌ای که ارائه می‌دهند، متغیر است؛ به‌عنوان مثال، بلیط سینما در برج میلاد می‌تواند از حدود 60 هزار تومان شروع شود و در مقابل، تجربه‌های هیجان‌انگیزتر مانند بانجی جامپینگ که یکی از جذاب‌ترین تفریحات لوکس برج میلاد است، تا حدود 2 میلیون تومان هزینه داشته باشد. این تفاوت قیمت‌ها، نشان‌دهنده گستردگی انواع تفریحات تهران در برج میلاد است؛ از تجربیات فرهنگی و هنری گرفته تا فعالیت‌های هیجانی و ورزشی، همه و همه در یک مکان مجلل و به‌یادماندنی.

سکوی دید باز

سکوی دید باز در طبقه هفتم برج میلاد، در ارتفاع ۲۸۰ متری، یکی از پرطرف‌دارترین و بهترین تفریحات برج میلاد به شمار می‌رود که چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه‌ از تهران را در فضای باز ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان با سرعتی معادل هفت متر در ثانیه توسط آسانسورهای پیشرفته به این طبقه منتقل می‌شوند؛ جایی که می‌توانند از مناظر شهری با استفاده از دوربین‌های مستقر در این طبقه لذت ببرند و علاوه‌بر آن تجربه‌ای آموزشی هم با مشاهده ماکت‌های برج‌های مخابراتی جهان داشته باشند. سکوی دید باز، زیباترین منظره را در شب ارائه می‌دهد؛ در نتیجه دیدن تهران از این ارتفاع، جزو تفریحات شبانه تهران در ساعات تاریکی و آخر شب محسوب می‌شود. این طبقه همچنین میزبان نمایشگاهی از دست‌نوشته‌های تاریخی، شهرفرنگ و هدایای ارزنده به شهرداری است که ارزش فرهنگی و تاریخی خاصی به این مکان می‌بخشد.

  • ساعت کاری سکوی دید باز برج میلاد تهران: 9 صبح تا 11 شب
  • قیمت بلیط سکوی دید باز برج میلاد تهران: 80 هزار تومان
645944-Gahar-ir.jpg
سکوی دید باز، از تفریحات برج میلاد تهران

مجتمع اسکای پارک برج میلاد

اسکای پارک میلاد، اولین پارک هیجانی ایران است که در بیشترین ارتفاع یعنی ۲۸۰ متری قرار گرفته است و یکی از تفریحات هیجان انگیز برج میلاد تهران محسوب می‌شود. این مجموعه با ارائه تجربه‌هایی منحصر‌به‌فرد مثل پرش بانجی، تاب آسمان، پیاده‌روی در آسمان، پرواز در آسمان و اتاق شیشه‌ای، لحظات لذت‌بخشی را برای علاقه‌مندان به هیجان فراهم می‌کند. نکته هیجان‌انگیز اینجاست که بانجی جامپینگ برج میلاد، یکی از بهترین بانجی جامپینگ‌‌های تهران است که می‌توانید آن را امتحان کنید.

تمامی فعالیت‌ها، با نظارت مربیان حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات ایمنی با ضریب امنیتی بالا انجام می‌شود. جالب است بدانید این فعالیت‌ها که شجاعت و جسارت افراد را محک می‌زنند برای تمام سنین مناسب‌اند. درضمن می‌توانید همگی را به‌جز بانجی جامپینگ، بدون نیاز به تجربه قبلی امتحان کنید و لحظاتی به‌یادماندنی بسازید. همچنین اسکای پارک برج میلاد، این امکان را دارد تا با فیلم‌برداری و عکاسی هنگام تجربه‌ها، خاطرات شما را ثبت کند.

  • ساعت کاری اسکای پارک برج میلاد: 11 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط اسکای پارک برج میلاد: از 80 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان بسته به نوع تفریح
d84d1d19d69e440c848a35c89cf95dd6.w_748,h_90,r_k.jpg
اسکای پارک برج میلاد، عکس از سایت Gmax

اتاق فرار انیگما

اتاق فرار انیگما در برج میلاد، نه‌تنها به‌دلیل موقعیت خاص خود در یکی از نمادهای معروف تهران، بلکه به‌دلیل بازی هیجان‌انگیزی که ارائه می‌دهد، خاص شمرده می‌شود. بازی در این اتاق فرار به‌عنوان یکی از تفریحات برج میلاد، فرصتی است برای تجربه فرار با هیجان زیاد در مکانی جدید و مدرن، بدون نیاز به سفر به مکان‌های دورافتاده یا ساختمان‌های قدیمی. انیگما مجموعه‌ای از اتاق‌های فرار با تم‌های مختلف ازجمله ترسناک، معمایی و هیجانی را ارائه می‌دهد که هرکدام برای پاسخ به نیازها و سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند.

این اتاق فرار با داشتن انواع ژانرها، امکان انتخاب یک تجربه دل‌خواه را به گروه‌ها با هر سلیقه‌ای می‌دهد. بازدید از لیست تفریحات برج میلاد و تجربه اتاق فرار انیگما نه‌تنها یک فعالیت سرگرم‌کننده است، بلکه فرصتی برای به چالش کشیدن مهارت‌های فردی و تیمی، تقویت دقت و توجه به جزئیات است. این تجربه، همراه با لذت بردن از منظره‌های بلندترین نقطه تهران، لحظاتی خاطره‌انگیز را برای شرکت‌کنندگان به وجود می‌آورد.

  •  ساعت کاری اتاق فرار انیگما: 12 ظهر تا 11 شب
  •  قیمت بلیط اتاق فرار انیگما: 100 تا 160 هزار تومان

بهترین و ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران کجاست؟

ad283d441b22ab33d7f8dd7d5b7b64ef.jpg
اتاق فرار انیگما، از تفریحات برج میلاد تهران

سینما گیم برج میلاد

سینما گیم برج میلاد، با دو سالن سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین تفریحات برج میلاد برای کودکان و البته بزرگ‌سالان محسوب می‌شود. این مجموعه تفریحی، با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ازجمله افکت‌های رعدوبرق، باران، طوفان و سیستم صوتی سه‌بعدی دالبی ساراند، بسیار طرف‌دار دارد و از میان گیم‌بازان نظرات مثبتی گرفته است. 

سینماهفت‌بعدی به‌عنوان بخش اصلی، تجربه‌ای فراتر از تماشای فیلم ارائه می‌دهد که در آن بازیکنان با تفنگ‌های مخصوص در یک رقابت دوستانه شرکت می‌کنند؛ درحالی‌که افراد خارج از سینما امتیازها و رقابت را تماشا می‌کنند. این ویژگی، هیجان و استقبال چشمگیری را به همراه دارد.

بخش واقعیت مجازی، با عینک‌های VR و صندلی‌های متحرک مجهز به تکنولوژی بازی تعاملی، امکان بازی و رقابت چندنفره را فراهم می‌آورد. اینترپلی، با استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی پیشرفته، بازیکنان را در محیط‌های مجازی قرار می‌دهد و با سنسورهای پیشرفته و جلیقه‌های لرزشی، تجربه‌ای واقعی و هیجان‌انگیز را هنگام بازی ارائه می‌دهد.

  • ساعت کاری سینما گیم برج میلاد: 11 صبح تا 11 شب
  •  قیمت بلیط سینما گیم برج میلاد: 50 هزار تومان
2019-02-07.jpg
سینما گیم، از تفریحات برج میلاد، عکس از مجید مددی

زیپ لاین و پل معلق برج میلاد

زیپ لاین یکی از تفریحات برج میلاد تهران است که درست بالای پل معلق قرار دارد و 150 متر طول، 30 متر ارتفاع و سرعتی بین 60 تا 70 کیلومتر بر ساعت دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از سه حالت نشسته، درازکش و معکوس برای استفاده از زیپ لاین بهره ببرند که نتیجه آن چیزی جز هیجان مضاعف و آدرنالین بالا نیست. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره‌تلفنی که گذاشته‌ایم، تماس بگیرید.

در کنار زیپ لاین، می‌توانید از پل معلق نیز به‌عنوان یکی از تفریحات برج میلاد استفاده کنید. این پل در دو نقطه با فاصله 200 متری از هم قرار دارد که وسط آن هیچ پایه یا نگهدارنده‌ای وجود ندارد؛ اما از نظر ایمنی، استانداردهای لازم را دارد. در نتیجه، هنگام راه رفتن روی پل، معلق بودن و هیجان را تجربه می‌کنید. 

  • ساعت کاری زیپ لاین و پل معلق برج میلاد: 8 صبح تا 12 شب
  • قیمت بلیط زیپ لاین و پل معلق برج میلاد: زیپ لاین 160 هزار تومان، پل معلق 50 هزار تومان
  • شماره‌تلفن هماهنگی برای زیپ لاین و پل معلق برج میلاد: 09393333775
6521727_492.jpg
پل معلق برج میلاد تهران، عکس از خبرگزاری صداوسیما
6521728_701.jpg
زیپ لاین، از تفریحات برج میلاد تهران، عکس از خبرگزاری صداوسیما

موزه مشاهیر برج میلاد

موزه مشاهیر برج میلاد، در طبقه پنجم این برج مستقر است. در این بخش، تندیس‌هایی از شخصیت‌های برجسته کشور از سیمین دانشور گرفته تا امام‌خمینی به نمایش گذاشته شده است. این تندیس‌ها که از سیلیکون هستند، با هدف ارتباط نزدیک‌تر با بازدیدکنندگان ساخته شده‌اند. اگر هنگام سفر با تور داخلی بیش از هر چیز جذب آثار تاریخی و موزه‌ها می‌شوید، موزه مشاهیر مناسب شما خواهد بود. نمونه‌هایی از هنر و تاریخ ایران از قرن ۱۷ تا ۲۰ هم در اینجا نگهداری می‌شود که شامل اشیای اهدایی به برج میلاد است. همچنین، کره‌های قدیمی با نام خلیج فارس نیز در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند. موزه مشاهیر برج میلاد از جاهای دیدنی تهران است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از آن دیدن کنید.

  • ساعت بازدید از موزه مشاهیر برج میلاد: 10 صبح تا 6 عصر
  • قیمت بلیط موزه مشاهیر برج میلاد: 60 هزار تومان
6521698_387.jpg
موزه مشاهیر برج میلاد، عکس از خبرگزاری صداوسیما

گنبد آسمان برج میلاد

گنبد آسمان برج میلاد، جذاب‌ترین بخش در لیست تفریحات برج میلاد تهران است و نمایشگاهی از آثار هنرمندان ایرانی دارد. این قسمت برج میلاد، توسط دکتر رضا یحیایی طراحی شده و با الهام از عناصری چون باد، خاک، آتش و آب، مفاهیمی همچون زندگی، عشق، صلح، مرگ، مبارزه و عدالت را به تصویر می‌کشد. این گنبد، نمای 360 درجه دارد و با راه رفتن به دور گنبد آسمان می‌توانید منظره زیبای تهران را از بلندترین ارتفاع مشاهده کنید. آنتن برج میلاد از بالای همین گنبد آسمان شروع می‌شود و  با آسانسوری که صرفاً برای تکنیسین‌ها تهیه شده، به بالا می‌رود. 

  • ساعت بازدید از گنبد آسمان برج میلاد: 10 صبح تا 10 شب
  •  قیمت بلیط گنبد آسمان برج میلاد: 35 هزار تومان
6521693_819.jpg
گنبد آسمان، از تفریحات برج میلاد، عکس از خبرگزاری صداوسیما

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد، جزو محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود که در بالای برج میلاد قرار گرفته است. این رستوران همواره تلاش کرده تا خدمات مناسب و غذاهای باکیفیتی ارائه دهد و همین امر باعث شده تا به یکی از مقصدهای محبوب و از بهترین تفریحات برج میلاد تبدیل شود. محیط این رستوران با امکانات شیک و مبلمان زیبا و راحت، طراحی زیبای کف و سقف به همراه دیوارهایی با تصاویری از شاهنامه، جزو ویژگی‌های جذابش محسوب می‌شود. ارتفاع این رستوران از سطح زمین حدود ۲۷۶ متر است و هنگام سرویس غذا، رستوران به آرامی می‌چرخد تا شما بتوانید از چشم‌انداز ۳۶۰ درجه شهر تهران لذت ببرید.

منوی رستوران گردان برج میلاد بسیار متنوع است. این رستوران، مکانی ایدئال برای دیدارهای خانوادگی، دوستانه و کاری محسوب می‌شود. همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه، صبحانه‌ به‌صورت بوفه با غذاهای خوش‌مزه و متنوع در این رستوران برقرار است. در ضمن، اگر به‌دنبال رستورانی با موسیقی زنده هستید، رستوران گردان برج میلاد یکی از بهترین گزینه‌هاست.

  • ساعت کاری رستوران گردان برج میلاد: ناهار همه‌روزه از ساعت 12.5 ظهر تا 3 بعدازظهر، شام هر شب از ساعت 8 شب تا 10.5 شب، صبحانه روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 7.5 صبح تا 10.5 صبح
  • شماره‌تلفن رزرو رستوران گردان برج میلاد: 02172809
milad-tower-revolving-restaurant-tehran.jpg
رستوران گردان برج میلاد

تفریحات برج میلاد برای کودکان

یکی از برجسته‌ترین تفریحات برج میلاد برای کودکان، شهربازی آن است. در این شهربازی، کودکان می‌توانند از انواع بازی‌های مهیج لذت ببرند. این بازی‌ها عبارت‌اند از:

  • چرخ‌وفلک
  • فریزبی
  • یوفو
  • مری‌گراند ماداگاسکار
  • ماشین برقی
  • ترن و تاب‌اسکای
  • فوتبال‌دستی
  • ایرهاکی
  • کشتی دزدان دریایی
  • چکش

همچنین، شهربازی کاربازیا نیز در همین محوطه قرار دارد که با هدف معرفی انواع مشاغل به کودکان فعالیت می‌کند. این مرکز تفریحی نه‌تنها به کودکان امکان می‌دهد تا اوقات خوشی را سپری کنند، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا استعدادها و علایقشان را کشف کنند. همچنین اگر به دنبال سرگرمی‌های دیگری برای فرزندانتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب جاهای دیدنی و تفریحی تهران برای کودکان را بخوانید تا فهرستی از این سرگرمی‌ها را داشته باشید.

  • ساعت کاری شهربازی برج میلاد: ساعت 4 عصر تا 12 شب، روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ صبح تا 12 شب
  • قیمت بلیط شهربازی برج میلاد: بسته به نوع بازی‌ها از 30 هزار تومان تا 90 هزار تومان
  • گروه سنی: از 6 سال به بالا و بزرگ‌سالان

دیدنی‌های تهران با مترو کدام‌اند؟

6521732_468.jpg
شهربازی برج میلاد برای تفریح کودکان، عکس از خبرگزاری صداوسیما

تفریحات رایگان برج میلاد

گشت‌و‌گذار در برج میلاد تا حدودی از تفریحات پرهزینه محسوب می‌شود؛ به‌ویژه اگر بخواهید همه تفریحات برج میلاد را یکجا امتحان کنید. در بین همین تفریحات، فعالیت‌هایی هم وجود دارند که مانند دیگر تفریحات رایگان تهران به تهیه بلیط نیاز ندارند و صرفاً برای تماشا یا خرید کالایی خاص مناسب‌اند. از تفریحات رایگان برج میلاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گالری هنری و نمایشگاه فرش
  •  نمایشگاه و فروشگاه سوغاتی و صنایع‌دستی 
6521724_865.jpg
نمایشگاه صنایع‌دستی در برج میلاد تهران، عکس از خبرگزاری صداوسیما

سخن آخر

در این مطلب، تفریحات برج میلاد را به شما معرفی کردیم. این برج، نمادی بی‌نظیر از فرهنگ و تفریح در قلب تهران، ارائه‌دهنده مجموعه‌ای چندگانه از تجربیات و تفریح است که همه اعضای خانواده و افراد با سلایق مختلف را جذب می‌کند. این مکان پر از امکاناتی چون رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، موزه‌ها، شهربازی‌ها، باشگاه پینت‌بال و موارد دیگر است. بهتر است بلیط‌های مربوط به تفریحات را به‌صورت اینترنتی تهیه کنید. این برج، به‌دلیل موقعیت خاصی که دارد، نه‌تنها مکانی برای دیدارهای فرهنگی و هنری محسوب می‌شود، بلکه به‌عنوان محلی برای گردهمایی‌های اجتماعی و تجاری نیز شناخته شده است. شما تاکنون کدام‌یک از تفریحات برج میلاد را تجربه کرده‌اید؟ به‌نظر شما بهترین تفریح در برج میلاد کدام است؟

ساناز بهبودی
ساناز بهبودی

معماری خوانده‌ام و سفر کردن را شروع کردم تا بناهای تاریخی و معماری‌شان را ببینم. رفته‌رفته در کنار این سفرها، ارتباط دل‌نشینی میان ماجراجویی و آرامش در طبیعت پیدا کردم. این‌چنین شد که رنگ‌و‌بوی زندگی‌ام تغییر کرد و نوشتن را شروع کردم تا بتوانم این حس بی‌نظیر را به‌ نوشته تبدیل کنم.