پینت بال های تهران؛ معرفی بهترین پینت بال ها +‌ آدرس و قیمت

4.8
از 5 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین باشگاه‌های پینت بال در تهران با قیمت و آدرس
04 اسفند 1402 08:00
0

بهترین پینت بال های تهران فرصت تفریحی لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کنند. باشگاه‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها پینت بال بازی کنید؛ اما بهترین پینت بال های تهران، دقیقاً کدام‌یک از آن‌هاست؟ در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند، بهترین پینت بال تهران را در هر قسمت از شهر معرفی می‌کنیم و امکانات هر باشگاه، موقعیت جغرافیایی، قیمت بلیط، هزینه گلوله اضافه و در برخی از باشگاه‌ها حتی نوع موانعی را که برای بازیکن‌ها آماده کرده‌اند، بررسی می‌کنیم؛ در نتیجه می‌توانید با انتخاب بهترین باشگاه پینت بال تهران از بین آن‌ها، تفریحی خاطره‌انگیز را در ذهنتان ثبت کنید.

بهترین پینت بال های تهران

پینت بال دانیال، پینت بال شایراد، پینت بال شهاب، پینت بال پروبال، پینت بال رازی، پینت بال صبا، پینت بال آرمان و پینت بال پرواز، از بهترین باشگاه‌های پینت بال در تهران هستند که اکثر مخاطبانشان بازخوردهای مثبتی را درباره آن‌ها ثبت کرده‌اند. برخی از مردم صرفاً از چینش و نوع موانع رضایت داشته‌اند و برخی از آن‌ها، از قیمت این باشگاه‌ها راضی بوده‌اند. درمجموع، عوامل مختلفی برای جلب رضایت هر بازیکن وجود داشته است و این شمایید که براساس هرکدام از این مؤلفه‌ها، بهترین باشگاه را برای خودتان انتخاب می‌کنید.

پینت بال‌های شمال تهران

می‌توانیم به‌جرئت بگوییم که بخشی از بهترین پینت بال های تهران در شمال شهر قرار گرفته‌اند؛ باشگاه‌هایی که هم از نظر چیدمان و موانع استفاده‌شده حرفی برای گفتن دارند و هم از نظر حرفه‌ای بودن و عملکرد، در جایگاه خوبی قرار می‌گیرند. تا چندی پیش، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های پینت بال سرپوشیده تهران هم در قسمت شمال شهر و در باشگاه انقلاب قرار داشت؛ اما فعالیت این باشگاه ادامه پیدا نکرد. در ادامه، تعدادی از بهترین پینت بال های تهران را در شمال پایتخت به شما معرفی می‌کنیم. باید به این نکته هم اشاره کنیم که تعدادی از بهترین رستوران‌های تهران در بخش شمالی شهر قرار گرفته‌اند؛ بنابراین می‌توانید با یک برنامه‌ریزی خوب، پس از بازی به یکی از این رستوران‌ها بروید و انرژی‌تان را دوباره تأمین کنید.

پینت بال دانیال

یکی از بهترین پینت بال های تهران، پینت بال دانیال است که به‌طور کاملاً ویژه محیطی را برای بازی و مانور بازیکن‌ها ایجاد کرده است. در این باشگاه، زمین پینت بال را مانند یک میدان جنگ واقعی شبیه‌سازی کرده‌اند و با استفاده از موانع مختلف و وسایل جنگی واقعی مثل تانک، ضدهوایی، ماشین جیپ جنگی و همین‌طور محیط طبیعی، فضاسازی‌های منحصربه‌فردی را به وجود آورده‌اند. در این زمین بازی که حدود 3500 متر مربع مساحت دارد، برجک تک‌تیرانداز هم گذاشته‌اند تا هیجان بازی برای شما چندبرابر شود.

در باشگاه پینت بال دانیال، یک رخت‌کن مجزا، کافه‌ای مجزا با سالن بزرگ، ماشین لباس‌شویی صنعتی، خشک‌کن مخصوص و یک پارکینگ هم وجود دارد تا شما بهترین تجربه را پس از حضور در این باشگاه به دست آورید. خیلی از کسانی که اهل بازی پینت بال هستند، با توجه به زمین بازی و امکاناتی که این باشگاه دارد، آن را بهترین پینت بال تهران می‌دانند.

اگر می‌خواهید پینت بال دانیال را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم که دست‌کم 10 نفر باشید. البته می‌توانید با تعداد نفرات کمتری هم به این باشگاه بروید؛ اما باید به‌ازای 10 نفر ورودی بپردازید. برای خرید گلوله هم باید جداگانه اقدام کنید. خرید هر بسته گلوله 40 عددی، حدود 85 هزار تومان هزینه دارد. گفتنی است که باشگاه معمولاً از 8 صبح تا 2 ظهر، پذیرای مدارس و شرکت‌هاست و تا 10 شب، میزبان دیگر گروه‌ها خواهد بود. هر سانس هم حدود 1.5 تا 2 ساعت است. علاوه‌بر کراس‌فیت و بیلیارد که از دیگر تفریحات و فعالیت‌های این باشگاه هستند و هزینه جداگانه دارند، یکی از بهترین کارتینگ‌های تهران نیز در این مجموعه قرار دارد.

  • قیمت ورودی پینت بال دانیال: 39 هزار تومان

  • قیمت گلوله پینت بال دانیال: 85 هزار تومان برای بسته 40 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال دانیال: 1.5 تا 2 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال دانیال: حداکثر 16 نفر

  • ساعت کاری پینت بال دانیال: 8 صبح تا 10 شب

  • شماره‌تماس پینت بال دانیال: 09214186283

  • آدرس پینت بال دانیال: اقدسیه، خیابان شهید سباری (آجودانیه)، کوچه 13 شرقی، مجموعه میثاق
  • صفحه اینستاگرام پینت بال دانیال: danial_club@

موقعیت پینت بال دانیال روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-danial.jpg
نمایی از زمین بازی باشگاه پینت بال دانیال

پینت بال پروبال

از دیگر باشگاه های پینت بال تهران می‌توانیم به باشگاه پروبال اشاره کنیم که یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای برای برگزاری بازی‌ها و همچنین مسابقات پینت بال غرب آسیاست. مساحت این مجموعه حدود 10 هزار متر مربع است و شامل زمین‌های تفریحی و مسابقاتی می‌شود که با چمن مصنوعی پوشانده شده‌اند. باشگاه پروبال، برگزارکننده مسابقات پینت بال پالم در کشور است. در این مجموعه می‌توانید خدمات مختلفی را دریافت کنید که ازجمله آن‌ها می‌توانیم به آموزش پینت بال، فروش لوازم و تجهیزات پینت بال و مشاوره برای راه‌اندازی باشگاه‌های پینت بال اشاره کنیم. این باشگاه یک بوفه مختصر هم دارد.

باشگاه پروبال، زمین‌های بازی پینت بال خود را به دو بخش تقسیم کرده که یکی کاربرد تفریحی دارد و دیگری برای حرفه‌ای‌هاست. سانس‌های این باشگاه 10 نفره است؛ به‌این‌ترتیب که ابتدا مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان می‌پردازید، سپس با یک جعبه تیر 2 هزار تایی، وارد بازی می‌شوید. اگر گلوله اضافه بخواهید، باید یک جعبه 2 هزار عددی دیگر تهیه کنید. حداکثر افرادی که می‌توانند در زمین بازی باشند، حدود 16 نفر هستند. نکته مهم اینجاست که برای پینت بال بازی کردن در این باشگاه، باید با خودتان لباس بیاورید؛ چراکه باشگاه پروبال فقط یک جلیقه به شما می‌دهد.

  • قیمت ورودی پینت بال پروبال: 2 میلیون و 500 هزار تومان برای 10 نفر

  • قیمت گلوله پینت بال پروبال: 2 میلیون تومان برای بسته 2000 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال پروبال: 2 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال پروبال: حداقل 10 نفر

  • ساعت کاری پینت بال پروبال: 8 صبح تا 10 شب

  • شماره‌های تماس پینت بال پروبال: 09356070144 و 09356070335

  • آدرس پینت بال پروبال: بزرگ‌راه ارتش شرق، شهرک شهید محلاتی، میدان امام علی(ع)
  • صفحه اینستاگرام پینت بال پروبال: proball.ir@

موقعیت دقیق پینت بال پروبال روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-probal.jpg
بخش‌هایی از زمین باشگاه پینت بال پروبال

پینت بال‌های غرب تهران

علاوه‌بر شهربازی‌های متعدد، بسیاری از جاهای دیدنی تهران هم در غرب پایتخت قرار گرفته‌اند. پس با معرفی چند تا از بهترین باشگاه های پینت بال تهران در غرب، می‌توانید ساعاتی را به تفریح و گشت‌وگذار در مناطق غربی تهران مشغول شوید. گفتنی است که تعداد درخور توجهی از مراکز خرید تهران هم در همین قسمت از شهر قرار گرفته‌اند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که قسمت‌های مختلف این بخش از پایتخت را به‌خوبی بشناسید.

بهترین مراکز خرید در تهران

پینت بال قلعه (پینت بال المپیک)

اگر در سمت غرب شهر به‌دنبال پینت بال های تهران هستید، پینت بال قلعه یکی از گزینه‌های شماست. شاید زمین این پینت بال خیلی بزرگ نباشد؛ اما با وجود موانع مختلفی که در آن قرار داده‌اند، به‌راحتی می‌توانید مانور دهید و بازی را بچرخانید. اینجا شاید بهترین باشگاه پینت بال در تهران نباشد؛ اما با وجود کافه، رستوران، بیلیارد و قسمت‌های دیگر، توانسته پاسخ‌گوی نیازهای تفریحی افراد با سلیقه‌های مختلف باشد. البته برای استفاده از بیلیارد و بازی‌های دیگر، باید جداگانه هزینه بپردازید.

برای اینکه از پینت بال قلعه استفاده کنید، باید حداقل 8 تا 10 نفر باشید؛ اما براساس گفته یکی از مسئولان این باشگاه، محدودیتی برای نفرات وجود ندارد و اگر تعدادتان زیاد باشد، گروه‌بندی می‌شوید و به‌نوبت بازی خواهید کرد. گفتنی است در نزدیکی این باشگاه، اتاق فرار حجله قرار دارد که به عقیده عده‌ای، ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران محسوب می‌شود.

  • قیمت ورودی پینت بال قلعه: 65 هزار تومان

  • قیمت گلوله پینت بال قلعه: 150 هزار تومان برای بسته 100 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال قلعه: 1.5 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال قلعه: حداقل 8 نفر

  • ساعت کاری پینت بال قلعه: 8 صبح تا 11 شب

  • شماره‌تماس پینت بال قلعه: 09917888831

  • آدرس پینت بال قلعه: دهکده المپیک، بلوار زیبادشت، بعد از میدان لاله، مجموعه تفریحی ورزشی قلعه

موقعیت دقیق پینت بال قلعه روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-ghale.jpg
قسمتی از زمین پینت بال قلعه از پشت توری‌های محافظ

پینت بال شایراد (پینت بال آزادی)

باشگاه شایراد از بهترین پینت بال های تهران است. مساحت زمین بازی در باشگاه شایراد حدود 1400 متر مربع است که تمامی آن را با چمن مصنوعی پوشانده‌اند. همه وسایل و تجهیزاتی که برای بازی به شما داده می‌شود، جدید و به‌روز هستند؛ بنابراین با خیالی راحت می‌توانید بازی کنید و از لوازمی که دارید، اطمینان خاطر داشته باشید. در زمین بازی پینت بال شایراد، از موانع مختلفی استفاده شده که از بین آن‌ها می‌توانیم به کلبه، جیپ جنگی، جعبه مهمات، سنگر و پل متحرک اشاره کنیم. چیدمان این موانع هم به‌گونه‌ای است که جریان بازی را برای شما هیجانی‌تر می‌کند. پینت بال شایراد، برای رفاه بیشتر، رخت‌کن‌هایی جداگانه را برای مشتریانش طراحی کرده است.

در کنار پینت بال، این مجموعه تفریحات دیگری هم دارد که آن را به یکی از مراکز مهم برای تفریحات تهران تبدیل کرده است. کارتینگ، بیلیارد و همچنین امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی، سالن همایش، رستوران و کافه، ازجمله بخش‌های مختلف و امکاناتی هستند که در این باشگاه به مشتریان ارائه می‌شوند. به‌دلیل وجود همین امکانات است که خیلی‌ها شایراد را بهترین پینت بال تهران می‌دانند.

در این مجموعه حرفه‌ای، کلاس‌های آموزشی در تعداد جلسات مختلف برگزار و گواهی هم به شرکت‌کنندگان داده می‌شود. باشگاه شایراد، پذیرای مدارس، شرکت‌ها و سازمان‌ها هم هست. نکته اینجاست که حداکثر تعداد نفرات برای حضور در زمین 16 نفر است. پس به هر میزان نفرات بیشتری که باشید، باید گروه‌بندی شوید.

  • قیمت ورودی پینت بال شایراد: 40 هزار تومان

  • قیمت گلوله پینت بال شایراد: 180 هزار تومان برای بسته 100 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال شایراد: 1.5 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال شایراد: حداقل 8 نفر

  • ساعت کاری پینت بال شایراد: 10 صبح تا 12 شب

  • شماره‌تماس پینت بال شایراد: 02144133462

  • آدرس پینت بال شایراد: ضلع شرقی استادیوم آزادی، کنار پارکینگ شماره 13، مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی
  • صفحه اینستاگرام پینت بال شایراد: shayrad_paintball@

  • وبسایت پینت بال شایراد: shayradpaintball.com

موقعیت دقیق پینت بال شایراد روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-shayrad.jpg
نمایی از زمین شایراد، یکی از بهترین پینت بال های تهران

پینت بال‌های شرق تهران

شرق تهران، تعداد زیادی از باشگاه های پینت بال را در خودش جای داده است. برخی از این باشگاه‌ها را برای برگزاری مسابقات پینت بال هم استفاده می‌کنند و حتی تعدادی از این باشگاه‌ها هستند که زمین‌هایی اختصاصی فقط برای حرفه‌ا‌ی‌ها دارند. پس اگر در شرق تهران هستید یا می‌توانید به شرق بروید، از این باشگاه‌ها غافل نشوید.

پینت بال صبا

صبا، از دیگر باشگاه های پینت بال تهران است که امکانات خوبی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. زمین این باشگاه با چمن مصنوعی پوشانده شده و با استفاده از موانع مختلف و متعدد، چالش‌های شما و هم‌تیمی‌هایتان در بازی سخت‌تر و گاهی جذاب‌تر می‌شود. در باشگاه پینت بال صبا، می‌توانید از پارکینگ اختصاصی بهره‌مند شوید، در رستوران و بوفه تجدید قوا کنید و برای تعویض لباس‌هایتان از رخت‌کن‌های جداگانه آقایان و خانم‌ها استفاده کنید.

در کنار پینت بال صبا، مجموعه‌های دیگری هم وجود دارد که قبل یا بعد از پینت بال، می‌توانید به سراغ آن‌ها هم بروید و خودتان را در رشته‌های دوچرخه‌سواری کوهستان، موتور، تیراندازی، ماشین‌سواری، اسب‌سواری و شاخه‌های دیگر، محک بزنید. این باشگاه، با قرار گرفتن در نزدیکی بوستان یاس فاطمی که یکی از پارک‌های جنگلی تهران است، فرصت یک تفریح تمام‌عیار را برای شما فراهم می‌کند.

  • قیمت ورودی پینت بال صبا: 20 هزار تومان

  • قیمت گلوله پینت بال صبا: 150 هزار تومان برای بسته 100 عددی و 180 هزار تومان برای بسته 150 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال صبا: 1.5 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال صبا: 8 تا 20 نفر

  • ساعت کاری پینت بال صبا: 8 صبح تا 6 عصر (متغیر)

  • شماره‌تماس پینت بال صبا: 09100046712

  • آدرس پینت بال صبا: اتوبان شهید بابایی شرق به غرب، بعد از پل لواسان، کنار بوستان یاس فاطمی، مجموعه تیراندازی مهام
  • صفحه اینستاگرام پینت بال صبا: paintballsaba@

موقعیت دقیق پینت بال صبا روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-saba.jpg
قسمت‌هایی از زمین پینت بال صبا

پینت بال شهاب

این باشگاه از سال 1393 فعالیت خودش را در ورزشگاه تختی شروع کرده؛ اما پیش از آن، در حوالی ونک فعالیت داشته است. باشگاه شهاب، یکی از بهترین پینت بال های تهران است که در وسعتی 9000 متر مربعی، تعداد 6 زمین برای بازی دارد. تعدادی از این زمین‌ها تفریحی، تعدادی برای مسابقه و تعدادی هم برای افراد حرفه‌ای هستند و درحال‌حاضر، سه زمین آن فعال است. در زمین‌های تفریحی پارک پینت بال شهاب، موانعی می‌بینید که شامل مینی‌بوس، لاستیک و سنگر خاکی می‌شوند و در زمین‌های دیگر هم هلیکوپتر، تانک، قایق، جیپ جنگی، خاک‌ریز و موانعی ازاین‌دست را می‌بینید.

در این پارک پینت بال، امکانات مختلفی هم وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به رستوران، پارکینگ، رخت‌کن مجزا و بوفه اشاره کنیم. توجه کنید که حداقل نفرات برای بازی، 8 نفر هستند؛ اما می‌توانید با تعداد کمتری هم وارد این زمین شوید که در این صورت باید هزینه ورودی همان 8 نفر را بپردازید. حداکثر تعداد نفرات بازی هم بسته به زمین، متغیر است.

  • قیمت ورودی پینت بال شهاب: 230 هزار تومان با 50 گلوله اولیه

  • قیمت گلوله پینت بال شهاب: 120 هزار تومان برای بسته 50 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال شهاب: 1.5 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال شهاب: حداقل 8 نفر

  • ساعت کاری پینت بال شهاب: 10 صبح تا 11.5 شب

  • شماره‌های تماس پینت بال شهاب: 02133228424 و 09371213228

  • آدرس پینت بال شهاب: بزرگ‌راه بسیج جنوب، بعد از پل کلاهدوز، بلوار هجرت، ورزشگاه جهان‌پهلوان تختی
  • صفحه اینستاگرام پینت بال شهاب: shahabpaintballpark@

موقعیت دقیق پینت بال شهاب روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-shahab.jpg
بخش‌هایی از زمین پینت بال شهاب

پینت بال آرمان (پینت بال دارایی)

باشگاه آرمان هم از دیگر باشگاه های پینت بال تهران است که در محیط تقریباً بزرگش، گروه‌های مختلف با تعداد نفرات زیاد می‌توانند مشغول بازی و رقابت شوند. فضای این باشگاه حالت جنگلی دارد و همین امر باعث می‌شود تا هیجان بازی برای شما دوچندان شود. علاوه‌بر ویژگی‌هایی که گفتیم، باشگاه پینت بال آرمان، امکانات دیگری هم برای بازیکنان فراهم کرده که درمجموع، رقابت و بازی آن‌ها را خاطره‌انگیزتر می‌کند؛ برای مثال، در این باشگاه رخت‌کن جداگانه‌ای برای آقایان و خانم‌ها ترتیب داده شده است و بازیکنان می‌توانند از پارکینگ این باشگاه هم برای پارک خودروهایشان استفاده کنند.

وجود بوفه و امکان فروش تجهیزات پینت بال از دیگر مزیت‌های باشگاه آرمان است که همگی این موارد، آن را به یکی از بهترین پینت بال های تهران تبدیل کرده است. گفتنی است که شما با پرداخت ورودی این پینت بال، ابتدا 100 تیر دریافت می‌کنید و سپس اگر تیر بیشتری بخواهید، جداگانه تهیه می‌کنید.

  • قیمت ورودی پینت بال آرمان: 150 هزار تومان با 100 عدد تیر

  • قیمت گلوله پینت بال آرمان: 50 هزار تومان برای بسته 70 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال آرمان: 2 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال آرمان: حداقل 8 نفر

  • ساعت کاری پینت بال آرمان: 9 صبح تا 11 شب

  • شماره‌های تماس پینت بال آرمان: 02177363459 و 09366771564

  • آدرس پینت بال آرمان: تهران‌پارس، خیابان استخر، باشگاه دارایی
  • صفحه اینستاگرام پینت بال آرمان: paint_ball.paintball@

موقعیت دقیق پینت بال آرمان روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-arman.jpg
بازیکنان پینت بال در زمین بازی باشگاه آرمان

پینت بال‌های جنوب تهران

شاید تعداد باشگاه های پینت بال تهران در جنوب شهر آن‌قدری زیاد نباشد؛ اما همان تعداد باشگاهی هم که در جنوب تهران وجود دارند، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده‌اند. در این قسمت از مطلب، یکی از بهترین پینت بال های تهران در جنوب پایتخت را به شما معرفی می‌کنیم.

پینت بال رازی (پینت بال کانیمانگا)

باشگاه پینت بال رازی در پارک رازی و در نزدیکی یکی از شهربازی‌های تهران قرار گرفته است. زمین بازی این پینت بال وسیع است و در کنار آن، سکویی وجود دارد که افراد همراه شما می‌توانند روی آن بنشینند و بازی‌تان را تماشا کنند. برای مثال اگر با خانواده به اینجا می‌روید و همه افراد خانواده امکان بازی کردن ندارند، می‌توانند روی سکو بنشینند و از دیدن بازی شما لذت ببرند. در باشگاه پینت بال رازی، رخت‌کن مجزا وجود دارد و از دیگر امکاناتش می‌توانیم به بوفه و پخش موزیک اشاره کنیم.

همان‌طور که گفتیم، این باشگاه در پارک رازی قرار دارد و شهربازی و تفریحات دیگر هم در نزدیکی آن وجود دارد؛ به‌این‌ترتیب هر فرد با هر سلیقه‌ای می‌تواند از این فضا لذت ببرد. درضمن یک دریاچه هم در نزدیکی باشگاه هست که می‌توانید در آن قایق‌رانی کنید. پیش از انتخاب این باشگاه، به این نکته توجه داشته باشید که حداکثر نفراتی که می‌توانند هم‌زمان در زمین بازی کنند، 16 نفر است.

  • قیمت ورودی پینت بال رازی (کانیمانگا): 30 هزار تومان

  • قیمت گلوله پینت بال رازی (کانیمانگا): 130 هزار تومان برای بسته 100 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال رازی (کانیمانگا): 1.5 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال رازی (کانیمانگا): حداقل 8 نفر

  • ساعت کاری پینت بال رازی (کانیمانگا): 8.5 صبح تا 11.5 شب

  • شماره‌تماس پینت بال رازی (کانیمانگا): 09222006206

  • آدرس پینت بال رازی (کانیمانگا): میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، بین میدان قزوین و رازی، پارک رازی، کنار دریاچه قایق‌رانی و شهربازی رازی
  • صفحه اینستاگرام پینت بال رازی (کانیمانگا): razi_paintball@

موقعیت دقیق پینت بال رازی روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-razi.jpg
زمین بازی باشگاه پینت بال رازی

پینت بال‌های سرپوشیده تهران

سالن‌های سرپوشیده پینت بال این امکان را به شما می‌دهند که در هر فصلی و در هر زمانی از شبانه‌روز، امکان استفاده از آن‌ها را داشته باشید و محدودیتی برایتان وجود نداشته باشد. البته باشگاه‌هایی که سرپوشیده نیستند هم محدودیت زیادی ندارند؛ اما برای مثال هنگامی که باران ببارد، بازی شما تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد یا در بدترین حالت، هیچ‌یک از بازی‌ها انجام نمی‌شود.

پینت بال پرواز

پینت بال پرواز، جزو پینت بال سرپوشیده تهران محسوب می‌شود و در شمال تهران قرار دارد. یکی از ویژگی‌هایی که این باشگاه را از سایر باشگاه‌های دیگر متمایز می‌کند، سالن‌هایش است. شما می‌توانید هم از سالن پینت بال و هم از سالن لیزرتگ استفاده کنید و این تنها به تعدادتان بستگی دارد و اینکه بازی خود را به‌صورت یک پکیج تهیه کنید. پکیج باشگاه پرواز شامل پینت بال، لیزرتگ و بازی‌های سالنی می‌شود که اگر تعداد نفرات شما زیاد باشد، بخشی از نفرات لیزرتگ را انجام می‌دهند، بخشی دیگر پینت بال و بازی‌های سالنی و در واقع نفرات بین بازی‌ها تقسیم می‌شوند.

در حالت عادی که بخواهید فقط از پینت بال پرواز استفاده کنید، سانس شما حدود 1.5 ساعت و مبلغ ورودی‌تان 10 هزار تومان است و آن را هم برای لباس و تجهیزات می‌پردازید؛ اما اگر پکیج را تهیه کنید، نسبت به تعداد نفراتتان تا 2.5 ساعت هم می‌توانید از سانس استفاده کنید. درصورت تهیه پکیج، تعدادتان می‌تواند بیشتر از 18 نفر هم باشد و بهتر است پیش از تهیه پکیج، با باشگاه تماس بگیرید. اگر بخواهید پکیج را تهیه کنید، باید حدود 270 هزار تومان به‌ازای هر نفر بپردازید. گفتنی است کافه ژوان که یکی از بهترین کافه‌های روباز تهران است، در فاصله نزدیکی از این باشگاه قرار دارد. 

  • قیمت ورودی پینت بال پرواز: 10 هزار تومان

  • قیمت گلوله پینت بال پرواز: 160 هزار تومان برای بسته 100 عددی

  • مدت‌زمان هر سانس پینت بال پرواز: 1.5 ساعت

  • تعداد نفرات پینت بال پرواز: 8 تا 18 نفر

  • ساعت کاری پینت بال پرواز: 10 صبح تا 12 شب

  • شماره‌های تماس پینت بال پرواز: 09101994075 و 09361994075

  • آدرس پینت بال پرواز: سعادت‌آباد، میدان بوستان، سه‌راه فرحزاد، زیر پل یادگار
  • صفحه اینستاگرام پینت بال پرواز: paintballparvaz@

موقعیت دقیق پینت بال پرواز روی نقشه

lastsecond.ir-tehran-paintballs-parvaz.jpg
بخش‌هایی از زمین باشگاه پینت بال پرواز

پینت بال‌های کودکان در تهران

تقریباً اکثر باشگاه‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، پذیرای اردوهای مدارس هم هستند. نکته‌ای که در این میان وجود دارد، محدودیت‌های سنی است که هر باشگاه با توجه به امکانات و تجهیزاتش می‌گذارد و ممکن است که این محدودیت‌ها را تغییر دهد؛ بنابراین هرکدام از باشگاه‌های معرفی‌شده را می‌توانیم برای پینت بال کودکان در تهران معرفی کنیم. تنها کاری که باید پیش از رزرو کردن انجام دهید، هماهنگی با باشگاه و مطلع شدن از محدودیت‌هایشان است تا بتوانید یکی از این مکان‌های تفریحی کودکان در تهران را برای بچه‌ها رزرو کنید.

برخی از باشگاه‌هایی که کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنند، تجهیزات مخصوص کودکان را هم دارند؛ برای مثال تفنگ‌هایی که گلوله‌های ژله‌ای دارند، ازجمله این لوازم هستند که در باشگاه‌های پینت بال کودکان در تهران می‌توانید آن‌ها را ببینید یا با یک تلفن، از وجود این تجهیزات در باشگاه‌ها باخبر شوید.

سخن آخر

در این مطلب، بهترین پینت بال های تهران را به شما معرفی کردیم. اگر می‌توانستیم باشگاه‌هایی را به‌عنوان پینت بال‌های مرکز تهران معرفی کنیم، لیست ما برای بررسی بهترین پینت بال های تهران از نظر جهت‌های جغرافیایی، تکمیل می‌شد و دیگر چیزی کم نداشت؛ اما متأسفانه، پینت بال عودلاجان که در مرکز شهر تهران قرار داشت، دیگر فعالیتی ندارد؛ بنابراین از فعالیت‌هایی که می‌توانید در مرکز شهر انجام دهید، فقط می‌توانیم رفتن به بهترین کافه‌های تهران را توصیه کنیم. شما تاکنون بازی در کدام‌یک از باشگاه‌های پینت بال را در تهران تجربه کرده‌اید؟ به‌نظر شما جای کدام باشگاه در این مطلب، خالی است؟

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!