بهترین شهربازی های تهران برای کودکان + آدرس و قیمت

4.6
از 14 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین شهربازی های تهران برای کودکان + آدرس و قیمت
03 اردیبهشت 1403 08:00
0

بهترین شهربازی های تهران برای کودکان، اوقاتی شاد و دل‌چسب را برای فرزندانتان می‌سازند. در این شهربازی‌ها، خلاقیت و شادابی کودکان به اوج می‌رسد. طراحی شهربازی کودکان در تهران با دقت خاصی صورت گرفته تا اطمینان حاصل شود که محیطی امن و مناسب برای بازی و یادگیری کودکان، فراهم باشد. در این مطلب از لست‌سکند بهترین شهربازی های تهران برای کودکان را معرفی می‌کنیم تا بیشتر با این مکان‌های تفریحی آشنا شوید.

Illuminated_Ferris_wheel,_bouncing_castle_and_carousel_at_night_in_a_funfair_in_Vientiane,_Laos (1).jpg
شهربازی کودکان

بهترین شهربازی های تهران برای کودکان

  •  شهربازی دریاچه چیتگر
  • شهربازی بیلینو
  • شهربازی رازی تهران
  • شهربازی پارک پرواز
  • شهربازی بعثت
  • شهربازی استارلند برج میلاد
  • شهربازی سرزمین عجایب
  • پارک ژوراسیک

شهربازی دریاچه چیتگر

شهربازی دریاچه چیتگر به‌عنوان یکی از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان شناخته می‌شود. این شهربازی، در منطقه غربی تهران و در کنار دریاچه زیبای چیتگر واقع شده است که یکی از جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود، . این شهربازی با داشتن فضای سرسبز و دل‌باز، محیطی امن و سرگرم‌کننده برای بازی کودکان فراهم می‌کند. وسایل بازی متنوع و ایمن، چرخ‌و‌فلک، ماشین‌های کوبنده، سافاری پارک وحشت، سرسره سقوط آزاد و سایر بازی‌های مهیج شهربازی دریاچه چیتگر، به‌خوبی توانسته انتظار خانواده‌ها برای کودکان را برآورده کند. این شهربازی با قرار گرفتن در نزدیکی یکی از پارک‌های جنگلی تهران، یعنی پارک چیتگر، فرصت یک تفریح تمام‌عیار را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. البته می‌توان گفت شهربازی چیتگر از شهربازی های تهران برای بزرگ‌سالان هم محسوب می‌شود.

علاوه‌بر لذت بردن از وسایل بازی در این شهربازی کودکان، می‌توانید از قایق‌سواری در دریاچه چیتگر لذت ببرید. این دریاچه فرصتی برای استراحت و دیدن مناظر طبیعی اطراف ایجاد می‌کند. گفتنی است در کنار این شهربازی، با توجه به استانداردهای بین‌المللی ایمنی و کیفیت، یکی از بهترین کارتینگ‌های تهران هم برای تفریح وجود دارد که تجربه‌ای خاطره‌انگیز و مفرح را برای همه اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد. گفتنی است شب‌هنگام قدم زدن در اطراف دریاچه چیتگر، به‌قدری مطلوب و لذت‌بخش است که یکی از تفریحات شبانه تهران محسوب می‌شود.

  • آدرس شهربازی دریاچه چیتگر: اتوبان همت غرب، اتوبان خرازی، دریاچه چیتگر
  • ساعت کاری شهربازی دریاچه چیتگر: 10 صبح تا 11 شب
  • قیمت وسایل بازی در شهربازی چیتگر: از 35 تا 75 هزار تومان برای هر بازی متفاوت است.

موقعیت دقیق شهربازی دریاچه چیتگر برای کودکان

شهربازی-چیتگر-22-.jpg
شهربازی چیتگر، از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان

شهربازی بیلینو

شهربازی بیلینو، یکی از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان است که با ارائه بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیز، محیطی شاد و سرگرم‌کننده را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. این شهربازی با داشتن وسایل بازی عمرانی مدرنی چون دستگاه‌ها، بیل‌های مکانیکی و ماشین‌های ساختمانی که در ابعاد کوچک ساخته شده‌اند، یک شهربازی موضوعی است که محیطی ایدئال را برای بهبود مهارت‌های حرکتی و اجتماعی کودکان ایجاد کرده است. بیلینو همچنین توجه ویژه‌ای به ایمنی وسایل بازی دارد تا والدین هنگام تفریح کودکانشان احساس آرامش کنند. این شهربازی کودکان در تهران علاوه‌بر بازی‌های گوناگون، برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های خلاقیت هم برگزار می‌کند که برای رشد فکری و خلاقیت در کودکان بسیار موثر است. 

  • آدرس شهربازی بیلینو: تهران، میدان پونک، انتهای بلوار همیلا، فاز ۱ بوستان نهج‌البلاغه، در امتداد مسیر دوچرخه‌سواری
  • ساعت کاری شهربازی بیلینو: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 5 عصر تا 10 شب، پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت وسایل بازی در شهربازی بیلینو: برای استفاده از وسایل باید کارت شارژ تهیه نمایید که مبلغ آن متناسب با هر دستگاه و بازی متفاوت است.

موقعیت دقیق شهربازی بیلینو روی نقشه

New-Project-2023-05-01T154727.711.jpg

شهربازی بیلینو، از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان

شهربازی رازی

یکی دیگر از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان، شهربازی رازی با نام رماپارک است. شهربازی رازی واقع در بوستان رازی با فضایی کوچک، اما پر جنب‌و‌جوش، مکانی ایدئال برای تفریح خانواده‌ها، به‌ویژه کودکان است. این شهربازی مجموعه‌ای از تجهیزات مدرن دارد که شامل وسایلی مانند ماشین برقی، کشتی صبا، سفینه و چرخ‌و‌فلک می‌شود. علاوه‌بر شهربازی، بوستان رازی امکاناتی نظیر فرهنگ‌سرای بزرگ، کتابخانه، بوفه و پردیس سینمایی دارد که می‌تواند تجربه‌ای متنوع و جذاب را برای خانواده‌ها فراهم کند تا در کنار بازی کودکان، از قسمت‌های دیگر نیز استفاده کنند.

بهترین سینماهای تهران کدام‌اند؟

  • آدرس شهربازی رازی: تهران، انتهای خیابان قزوین، نرسیده به میدان رازی، بوستان رازی
  • ساعت کاری شهربازی رازی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 بعدازظهر تا 10 شب، پنجشنبه و جمعه از ساعت 2 بعدازظهر تا 10 شب
  • شماره‌تلفن شهربازی رازی: 021۵۵۴۰۹۲۲۷

موقعیت دقیق شهربازی رازی روی نقشه

unnamed (2) (3).jpg
شهربازی رازی، از شهربازی های تهران برای کودکان

شهربازی پارک پرواز

یکی از جاهای دیدنی تهران برای کودکان پارک پرواز است و یکی از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان، شهربازی پارک پرواز است.این شهربازی، با داشتن تجهیزات ویژه برای کودکان کمتر از ده سال و حتی مناسب برای کودکان کمتر از چهار سال، یکی از بهترین تفریحات تهران برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند اوقات فراغتی امن و خوشایند را برای فرزندان خود فراهم کنند. چرخ‌وفلک، کشتی صبا، مری گو راند، ماشین برقی، سرسره بادی، جامپینگ بادی، آکروجت، گردونه حیوانات، هلیکوپتر، استخر توپ و قطار کودک، از بازی‌های متنوع این شهربازی کودکان هستند. همچنین در کنار این شهربازی که از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان است، یکی از بهترین بانجی‌ جامپینگ‌های تهران نیز قرار دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سراغ آن بروید.

برای بسیاری از پایتخت‌نشینان و مسافران پایتخت، پارک پرواز، یکی از دل‌نشین‌ترین و بهترین پارک‌های تهران است. علاوه‌بر این، شهربازی پارک پرواز با نظارت اداره استاندارد، اطمینان از ایمنی و سلامت کودکان را هنگام بازی تضمین می‌کند. این شهربازی همچنین با ارائه تخفیف‌های ویژه برای اردوهای تفریحی مدارس و مهدهای کودک‌ها، فرصتی عالی برای فعالیت‌های گروهی در محیطی شاد و سرگرم‌کننده را فراهم می‌کند و باعث می‌شود شهربازی پارک پرواز به گزینه‌ای محبوب برای تفریحات کودکان در بین شهربازی‌های تهران تبدیل شود.

  • آدرس شهربازی پارک پرواز: تهران، سعادت‌آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز
  • ساعت کاری شهربازی پارک پرواز: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 5.5 عصر تا 8.5 شب
  • قیمت بلیط شهربازی پارک پرواز: بسته به نوع بازی از 50 تا 200 هزار تومان

 

موقعیت دقیق شهربازی پارک پرواز

12-1200x800-1 (1).jpg
شهربازی پارک پرواز

شهربازی بعثت

شهربازی بعثت یکی از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان است که از قدیم بسیار معروف بوده است و همچنان نیز نامی آشنا در بین مردم محله شوش دارد. این شهربازی با داشتن بیش از 17 وسیله بازی که هم مناسب بزرگ‌سالان و هم مناسب کودکان است، محیطی عالی برای تفریح‌های خانوادگی است. شهربازی بعثت علاوه‌بر تجهیزات بازی، سینما، رستوران‌ها و فست‌فودهای مناسبی دارد و والدین و کودکان می‌توانند یک روز کامل را بدون نگرانی از تدارک غذا بگذرانند.

فهرست بهترین رستوران‌های تهران

بوستان بعثت که شهربازی کودکان در آن قرار دارد، امکاناتی مثل نمازخانه، آب‌نما، بوفه، کتابخانه، گلخانه‌، دریاچه برای قایق‌رانی، آمفی‌تئاتر روباز و زمین بازی کودکان دارد. این تنوع امکانات، فرصت‌های فراوانی را برای آموزش و سرگرمی در چنین محیطی فراهم می‌کند؛ بنابراین، شهربازی بعثت نه‌تنها مکانی برای سرگرمی است، بلکه محیطی است که تجربیات فرهنگی و تفریحی را با هم تلفیق می‌کند. اگر به‌دنبال تفریحات رایگان تهران هستید، قدم زدن در این پارک که منظره‌های طبیعی زیبایی از درختان دارد، به‌ویژه در فصل بهار بسیار دل‌چسب است.

  • آدرس شهربازی پارک بعثت: تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان احمد سمیعی، کنار پارک بعثت
  • ساعت کاری شهربازی پارک بعثت: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 بعدازظهر تا 11 شب، پنجشنبه و جمعه از ساعت 3 بعدازظهر تا 12 شب
  • قیمت بلیط شهربازی پارک بعثت: بسته به نوع بازی از 30 تا 130 هزار تومان

موقعیت دقیق شهربازی بعثت روی نقشه

4655670 (1).jpg
شهربازی بعثت، از شهربازی های تهران برای کودکان

شهربازی استارلند برج میلاد 

شهربازی استارلند برج میلاد که از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان است، به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین مقاصد تفریحی شهر و همچنین از تفریحات برج میلاد تهران به شمار می‌آید. این شهربازی که در سال 1400 افتتاح شده، با داشتن تجهیزات مدرن و متنوع در محوطه فضای باز برج میلاد، فرصتی منحصربه‌فرد را برای سرگرمی و هیجان، به‌ویژه برای کودکان، فراهم می‌کند.

دستگاه‌های بازی در شهربازی برج میلاد شامل ماشین برقی، چرخ‌وفلک، مری گراند ماداگاسکار، فریزبی، ترن هوایی و تاب اسکای هستند که هریک از آن‌ها تجربه‌ای خاص و هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد. این شهربازی علاوه‌بر بازی‌های تفریحی، امکانات رفاهی مانند کافه و رستوران‌های متنوع و رستوران گردان برج میلاد را دارد که امکان لذت بردن از غذا را با چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر تهران در دسترستان قرار می‌دهد. در کنار شهربازی کودکان، اگر به‌دنبال جایی برای نشستن و کمی استراحت هستید، پیشنهاد می‌کنیم به کافه کارزین بروید که در لیست بهترین کافه‌های تهران قرار دارد و نزدیک برج میلاد است.

  • آدرس شهربازی برج میلاد: بزرگ‌راه شیخ فضل‌الله نوری، ورودی بزرگ‌راه شهید همت، کنارگذر اختصاصی برج میلاد
  • ساعت کاری شهربازی برج میلاد: همه‌روزه از ساعت 4 بعدازظهر تا 12 شب، جمعه‌ها 11 صبح تا 12 شب
  • شماره‌تلفن شهربازی برج میلاد: 021۸۵۸۵
  • قیمت بلیط شهربازی برج میلاد: قیمت بلیط برخی دستگاه‌ها از 70 هزار تومان شروع می‌شود.

کافه‌های روباز تهران کدام‌اند؟

موقعیت دقیق شهربازی استارلند برج میلاد

61941237.jpg
شهربازی برج میلاد، شهربازی کودکان در تهران، عکس از ایسنا

شهربازی سرزمین عجایب

سرزمین عجایب، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین شهربازی‌های سرپوشیده پایتخت، با مساحتی بیش از ۸ هزار متر مربع، از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان مکانی شاد و هیجان‌انگیز برای والدین و کودکان در مرکز خرید تیراژه فعالیت می‌کند. این شهربازی با بیش از ۱۴۰ دستگاه بازی متنوع، یکی از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان محسوب می‌شود که اوقات لذت‌بخشی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند. وسایل بازی شامل دستگاه‌های چندحرکتی، چرخشی و جایزه‌ای هستند که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند.

فهرست کافه‌های شبانه‌روزی تهران

برای کودکان کمتر از ۶ سال، امکانات خاصی مانند سرسره‌ها، اتاق‌های بازی و دستگاه‌های خاص کودکانه مثل ماشین فرفره و سفرهای دریایی وجود دارد. بزرگ‌ترها نیز می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند ایرهاکی، تیراندازی با کلت، تیراندازی لیزری، مینی بولینگ و بازی بولینگ برای افراد بیشتر از ۱۲ سال لذت ببرند. همچنین دستگاه‌های هیجان‌انگیزی مانند چرخ‌وفلک، قطار، سفینه گردان و ماشین‌های کوبنده، تجربه‌ای متفاوت و مهیج را برای همه افراد خانواده فراهم می‌کند. اگر به‌دنبال گزینه‌ دیگری برای بازی، به‌ویژه بازی‌های گروهی هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم به سراغ پینت بال‌های تهران بروید که بسیار متفاوت و هیجان‌انگیز است.

  • آدرس شهربازی سرزمین عجایب: تهران میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی، بعد از پل همت، مرکز خرید تیراژه
  • ساعت کاری شهربازی سرزمین عجایب: شنبه تا چهارشنبه از 4 بعدازظهر تا 12 شب، پنجشنبه از 2 بعدازظهر تا 12 شب، جمعه از 12 ظهر تا 12 شب
  • شماره‌تلفن شهربازی سرزمین عجایب: 021۴۴۴۱۷۵۶۰
  • قیمت بلیط شهربازی سرزمین عجایب: از 43 هزارتومان شروع می‌شود و بسته به نوع بازی متغیر است.

موقعیت دقیق شهربازی سرزمین عجایب روی نقشه

bazi.jpg
شهربازی سرزمین عجایب، از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان

سخن آخر

در این مطلب، بهترین شهربازی های تهران برای کودکان را به شما معرفی کردیم. این شهربازی‌ها، مکان‌هایی ایدئال برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها هم هستند. شهربازی های تهران برای کودکان، از شهربازی‌های بزرگ و مجهز با دستگاه‌های متعدد تا مکان‌هایی با امکانات خاص برای کودکان کوچک، همگی به‌خوبی توانسته‌اند نیازهای تفریحی شهروندان تهرانی را برآورده کنند. این شهربازی‌ های تهران برای کودکان در نقاط مختلف تهران قرار دارند و برخی سرپوشیده و برخی روباز هستند. به‌نظر شما، بهترین شهربازی کودکان در تهران کدام شهربازی است؟

ساناز بهبودی
ساناز بهبودی

معماری خوانده‌ام و سفر کردن را شروع کردم تا بناهای تاریخی و معماری‌شان را ببینم. رفته‌رفته در کنار این سفرها، ارتباط دل‌نشینی میان ماجراجویی و آرامش در طبیعت پیدا کردم. این‌چنین شد که رنگ‌و‌بوی زندگی‌ام تغییر کرد و نوشتن را شروع کردم تا بتوانم این حس بی‌نظیر را به‌ نوشته تبدیل کنم.