بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی

4.2
از 167 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
لیست ترسناک ترین و بهترین اتاق فرارهای ایران
05 دی 1402 08:00
19

برای انتخاب بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران، باید مؤلفه‌های بسیار گوناگونی را مد نظر قرار دهیم. از سناریو و خط داستانی گرفته تا دکوراسیون و طراحی معماها، هر بخش امتیاز مخصوص به خودش را دارد که در نهایت، بهترین اتاق فرار تهران را مشخص می‌کند. در پایتخت، اتاق‌های فرار بسیاری وجود دارد که خیلی از آن‌ها در ژانر ترسناک قرار می‌گیرند و جزو بهترین اتاق‌های فرار شهر هستند. اگر دوست دارید یک بازی تیمی هیجان‌انگیز انجام دهید، اتاق فرار، گزینه جذابی برای شماست. در این مطلب از مجله لست‌سکند، با توجه به نظرات کاربران، تعدادی از بهترین و ترسناک‌ترین اتاق‌های فرار تهران را گلچین کرده‌ایم و با معرفی داستان و چگونگی دکور، شما را با آن‌ها آشنا کرده‌ایم تا بتوانید بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران را از نظر خودتان مشخص کنید.

04.jpg

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران کدام است؟

اتاق فرار منفی 4، اتاق فرار اکتشاف، اتاق فرار طاعون، اتاق فرار آرماگدون، اتاق فرار توهم، اتاق فرار طهران 1346، اتاق فرار احضار، اتاق فرار روانی، اتاق فرار خوابگاه و اتاق فرار سربه‌نیست، از بهترین و ترسناک‌ترین اتاق‌های فرار تهران هستند. با مطالعه سیر داستانی و توصیف هریک از این اتاق‌های فرار، می‌توانید مناسب‌ترینشان را برای خود و دوستانتان انتخاب کنید. بدین‌ترتیب می‌توانید یک بازی خاطره‌انگیز را با هم‌تیمی‌هایتان تجربه کنید، قدرتتان را در حل معماها محک بزنید و شجاعتتان را هم بسنجید.

اتاق فرار چیست؟

اتاق فرار طاعون؛ مجموعه اسکیپ روم

اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقاتش مربوط به همان بیماری هستند. طراحی دکوراسیون بازی، جالب‌توجه است و می‌توانیم آن را درخور موضوع و مرتبط با آن بدانیم. به‌این‌ترتیب، شما بیشتر و بهتر با فضای بازی و سیر داستان هم‌سو می‌شوید. اتفاقات و معماهایی هم که هنگام بازی وجود دارند، جذابیتش را دوچندان می‌کنند.

موضوع اتاق فرار طاعون: در داستان این بازی، بیماری طاعون به‌گونه‌ای است که کل شهر را گرفته و به‌سرعت درحال گسترش است. مراکز مختلفی را در شهر و اطراف آن ایجاد کرده‌اند تا افراد بیمار و کسانی را که مشکوک به این بیماری هستند، در آن‌ها قرنطینه کنند. طی اتفاقاتی، شما و دوستانتان را با وجود اینکه هیچ علائمی هم نداشتید، وارد این مراکز کرده‌اند. طبق اطلاعاتی که به شما رسیده، سرپرستان این مرکز قصد دارند روش‌هایی را روی شما امتحان کنند تا یافته‌های خود را برای درمان بیازمایند. برای این کار، ابتدا می‌خواهند شما را به طاعون آلوده کنند و سپس درمان را شروع کنند. حالا این شمایید که یک ساعت فرصت دارید تا خودتان را از این مخمصه رها کنید.

  • آدرس اتاق فرار طاعون: بزرگ‌راه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک 31، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما

  • مدت‌زمان بازی اتاق فرار طاعون: 60 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار طاعون: 3 تا 6 نفر

  • قیمت اتاق فرار طاعون: 170 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار طاعون: 8 از 10

  • صفحه اتاق فرار طاعون در وبسایت اسکیپ روم: escaperoom.ir

موقعیت دقیق اتاق فرار طاعون روی نقشه

Lastsecond.ir-escaperooms-in-iran-taoon.jpg
نمایی از اتاق فرار طاعون، عکس از ویجیاتو

اتاق فرار توهم؛ مجموعه اسکیپ مستر

اگر از ساکنان شرق تهران هستید و به‌دنبال یک هیجان گروهی می‌گردید، اتاق فرار توهم می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در مجموعه اسکیپ مستر، بازی‌های فراوانی با سبک‌ها و موضوعات متفاوت وجود داشت که نشان‌دهنده ایده‌های گوناگون این گروه بود. درحال‌حاضر، تنها یکی از بازی‌های این مجموعه به‌نام اتاق فرار توهم فعال است.

توجه کنید که قیمت اتاق فرار توهم، شنبه تا چهارشنبه 130 هزار تومان، پنج‌شنبه و جمعه 150 هزار تومان و قیمت سانس ساعت 12 شب آن برابر با 170 هزار تومان است. البته خیلی از اتاق ‌های فرار، به همین شکل قیمت‌گذاری می‌شوند. در ادامه هم می‌توانید نمونه‌های بیشتری را دراین‌باره مشاهده کنید.

موضوع اتاق فرار توهم: یکی از پرطرف‌دارترین اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ مستر، توهم نام دارد که در این بازی، شرکت‌‌کنندگان وارد یک مهمانی می‌شوند و سپس با پخش شدن دودی غلیظ در اتاق، وارد بخش اصلی داستان یعنی نجات دادن جان خود و فرار از مخمصه می‌شوند. البته جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چون در اتاق فرار ترسناک توهم، نکات ایمنی به‌صورت کامل رعایت شده‌اند. همچنین گیم مستر یا راهنمای مجموعه، به‌خوبی روند بازی و وضعیت شرکت‌کنندگان را زیرنظر دارد.

  • آدرس اتاق فرار توهم: نارمک، خیابان 46 متری ثانی، خیابان طاهری

  • مدت‌زمان اتاق فرار توهم: 90 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار توهم: 4 تا 10 نفر

  • قیمت اتاق فرار توهم: شروع از 130 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار توهم: 8 از 10

  • صفحه اتاق فرار توهم در وبسایت اسکیپ مستر: escapemaster.ir

 موقعیت دقیق اتاق فرار مستر اسکیپ روی نقشه

اتاق فرار توهم
اتاق فرار توهم، از بهترین اتاق‌های فرار تهران

اتاق فرار سرقت از بانک؛ مجموعه اسکیپ می

اگر به سرقت از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها، شما را به وجد می‌آورند، این اتاق فرارِ معمایی برای شماست. البته این بازی، فقط یکی از 5 بازی مجموعه اسکیپ می است. اسکیپ می، در یکی از بهترین مراکز خرید تهران، یعنی مجتمع کورش قرار دارد. شما و گروهتان، همگی از سارق‌های سابقه‌دارید و می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، یورو و دلار است. شما و گروهتان درمجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی‌شده این بانک را پیدا کنید و با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود؛ یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه می‌بینید.

موضوع اتاق فرار سرقت از بانک: طبق سناریوی بازی، با اشتباهی که هنگام ورود مرتکب می‌شوید، آژیر به صدا در می‌آید و فقط 15 دقیقه فرصت دارید تا آن را قطع کنید. در غیر این صورت، پلیس سر می‌رسد و شما را بازداشت می‌کند؛ اما اگر توانستید آن را قطع کنید، باید مشغول پیدا کردن موجودی بانک شوید. برای این کار حدود 45 دقیقه وقت دارید تا همه معماها را حل و قفل‌ها را باز کنید. با توجه به ژانر سرقتی که این اتاق فرار دارد، می‌توانیم آن را بهترین اتاق فرار تهران در این سبک بدانیم. خوب است بدانید که مجموعه اسکیپ می، در مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود هم بازی‌های مختلفی را برای اتاق‌های فرارش دارد.

  • آدرس اتاق فرار سرقت از بانک: تقاطع بزرگ‌راه حکیم و بزرگ‌راه ستاری، مجتمع تجاری کورش، طبقه دوم، جنب شهربازی

  • مدت‌زمان اتاق فرار سرقت از بانک: 60 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار سرقت از بانک: 4 تا 6 نفر

  • قیمت اتاق فرار سرقت از بانک: 190 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار سرقت از بانک: 8 از 10

  • صفحه اتاق فرار سرقت از بانک در وبسایت اسکیپ می: escapeme.ir

با بهترین شهربازی‌های تهران آشنا شوید

موقعیت دقیق اتاق فرار سرقت از بانک مجتمع کورش

اتاق فرار کوروش
اتاق فرار معمایی مجموعه کورش

اتاق فرار منفی 4؛ مجموعه بینگو اسکیپ روم

اگر از اضطراب و ترس فراری نیستید و می‌خواهید معماهای گوناگونی را با مشارکت هم‌تیمی‌های خود حل کنید، شاید منفی 4، بهترین اتاق فرار تهران برای شما باشد. در عین حال می‌توانیم منفی چهار را به‌نوعی ترسناک ترین اتاق فرار تهران بدانیم. البته این کاملاً بستگی به شما و سلیقه‌تان دارد. شاید ترسناک ترین اتاق فرار تهران از نظر شما، بازی دیگری باشد.

براساس نظراتی که بازی‌کننده‌های اتاق فرار منفی 4 داده‌اند، این بازی حتی یکی از ترسناک‌ترین اسکیپ روم‌های ایران است و وجود مؤلفه‌های مختلفی مثل بازیگران حرفه‌ای، محیط بزرگ و طراحی خوب دکوراسیون، جذابیت‌های این اتاق فرار را دوچندان کرده است. شاید همه قسمت‌های این اتاق فرار، حس یک خانه را به شما القا نکند؛ اما این موضوع به‌عنوان یک نکته منفی محسوب نمی‌شود. قطعاً با فضاسازی‌های خوبی که در جای‌جای این اتاق فرار ترسناک انجام داده‌اند، شما را به‌خوبی درگیر روند بازی می‌کنند. قیمت بلیط برای هر نفر تا قبل از سانس 4.5 بعدازظهر، 190 هزار تومان است و این مبلغ بعد از ساعت 4.5 و تا قبل از سانس 9 شب، به 220 هزار تومان می‌رسد و مبلغ سانس 9 شب این اتاق وحشت هم 250 هزار تومان است.

موضوع اتاق فرار منفی 4: این اتاق فرار، روایتگر زندگی یک خانواده سه‌نفره در دهه 60 است. مریم که دختر کوچک این خانواده است، همراه با پدر و نامادری خود در طبقه منفی چهار یک ساختمان متروکه زندگی می‌کند. مادر او یکی از دعانویسان مطرح تهران است و بنابر درخواست‌هایی که از او می‌شود، از مو، ناخن و خون مریم برای کارهای دعانویسی استفاده می‌کند و به‌نوعی مریم را رنج می‌دهد تا اینکه بلای وحشتناکی را سر او می‌آورد. همچنین بیشتر از 30 سال است که از این خانه صداهای جیغ و فریاد می‌آید و با اینکه پلیس هم بارها مداخله کرده، متوجه چیزی نشده است. حالا نوبت شماست که وارد خانه شوید و از این صداها و اسرار، سر دربیاورید و شجاعتتان را محک بزنید.

  • آدرس اتاق فرار منفی 4: صادقیه، کاشانی، خیابان گلدشت (خیابان حاجی‌زاده)، روبه‌روی بیمارستان پیامبران

  • مدت‌زمان اتاق فرار منفی 4: 90 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار منفی 4: 5 تا 7 نفر

  • قیمت اتاق فرار منفی 4: شروع از 190 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار منفی 4: 8 از 10

  • صفحه اتاق فرار منفی 4 در سایت تایم فور فان: t4f.ir

  • صفحه اینستاگرام اتاق فرار منفی 4: bingoescaperoom.ir@

موقعیت دقیق اتاق فرار ترسناک منفی 4 روی نقشه

Lastsecond.ir-escaperooms-below-4.jpg
اتاق فرار منفی 4، ترسناک ترین اتاق فرار تهران

اتاق فرار طهران 1346؛ مجموعه اسکیپ روم

سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیز شرلوک هولمز است. پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالاً روند بازی برای شما جذاب‌تر می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه، مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود. دکور و فضای بازی هم کاملاً متناسب با همان سال‌هاست و در طراحی آن سلیقه خوبی به خرج داده‌اند. در نتیجه شما با قرارگیری در این اتاق فرار، حس قدیمی بودن را لمس می‌کنید. از وسایل قدیمی تا معماری محیط، همگی این حس را به شما منتقل می‌کنند و این موضوع در کنار مسیر جذاب داستان، بسته‌ای کامل را به شما می‌دهد.

معماها و مسائل مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجه می‌شوید، هم آسان‌اند و هم بسیار سخت. پس باید به همه نکات توجه کنید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید. اتاق فرار طهران 1346 اگر بهترین اتاق فرار تهران در سبک خودش نباشد، یکی از بهترین‌های ایران در همین ژانر محسوب می‌شود.

موضوع اتاق فرار طهران 1346: داستان بازی از این قرار است که یک تاجر اصفهانی به‌طرز مشکوکی به قتل می‌رسد و شهربانی هم علاوه‌بر مشکوک بودن این داستان، نمی‌تواند به سرنخی برسد. خواهر این تاجر که تازه از فرنگ برگشته است، ساکت نمی‌نشیند و در پی پیدا کردن مدارک مختلف و تحقیقات گوناگون است. او اسنادی را پیدا می‌کند و با شما که از دوستانش هستید، در میان می‌گذارد و از تهدید شدن خودش به مرگ می‌گوید. در نهایت شما به خانه او می‌روید، با جسدش مواجه می‌شوید و ناگهان در بسته می‌شود. حالا باید خودتان را با حل معماها نجات دهید.

  • آدرس اتاق فرار طهران 1346: خیابان نوفل لوشاتو (چرچیل)، بن‌بست مسعود سعد، پردیس علم و فناوری

  • مدت‌زمان اتاق فرار طهران 1346: 75 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار طهران 1346: 3 تا 7 نفر

  • قیمت اتاق فرار طهران 1346: 110 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار طهران 1346: 9 از 10

  • صفحه اتاق فرار طهران 1346 در وبسایت اسکیپ روم: escaperoom.ir

موقعیت دقیق اتاق فرار طهران 1346

اتاق فرار طهران 1346
اتاق فرار طهران 1346

اتاق فرار روانی؛ مجموعه انیگما

اگر در کنار بازدید از جاهای دیدنی تهران، دلتان هیجان بیشتری می‌خواهد، انتخاب ترسناک ترین اتاق فرار تهران می‌تواند یکی از تفریحاتی باشد که حال‌وهوایتان را عوض می‌کند. اتاق فرار روانی، کاری از مجموعه انیگماست و ازنظر خیلی از کاربران، ترسناک ترین اتاق فرار تهران محسوب می‌شود. حضور بازیگر حرفه‌ای در کنار دکور خوبی که این اتاق فرار دارد، آن را به یکی از بهترین اتاق‌های فرار در ایران تبدیل کرده است. با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، درجه سختی این اتاق فرار نسبتاً زیاد است. پس هنگام بازی باید کاملاً حواس خود را جمع کنید و بازی را با کار تیمی پیش ببرید. قیمت رزرو این اتاق فرار برای هر نفر تا پیش از سانس ساعت 2 ظهر، 150 هزار تومان است و از ساعت 3.5 ظهر به بعد، قیمت رزرواسیون 170 هزار تومان می‌شود. این مبلغ در روزهای پنجشنبه و جمعه 170 هزار تومان است و وابسته به ساعت نیست.

موضوع اتاق فرار روانی: داستان این اتاق فرار در سال 1893 میلادی و در یک هتل مرموز پیش می‌رود که در شهر شیکاگو قرار دارد. صاحب این هتل، دکتری به‌نام هولمز است که مهمانان خود را به شکل‌های مختلفی به قتل می‌رساند. در برخی از اتاق‌های آن که پنجره‌ای هم ندارند، گازهای سمی پخش می‌کند و در برخی از آن‌ها، افراد را تا سرحد مرگ شکنجه می‌کند و جانشان را می‌گیرد. دکتر هولمز برای اینکه اثری از این اجساد باقی نماند، بقایای آن‌ها را در کوره‌هایی که داخل هتل تعبیه کرده، می‌سوزاند یا آن‌ها را در ظرف‌های اسید حل می‌کند. کسی از این جنایت‌ها خبری ندارد و شما هم مهمان بعدی این هتل هستید!

  • آدرس اتاق فرار روانی: برج میلاد، گذرگاه میلاد، ورودی پارکینگ

  • مدت‌زمان اتاق فرار روانی: 60 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار روانی: 4 تا 6 نفر

  • قیمت اتاق فرار روانی: شروع از 150 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار روانی: 8 از 10

  • صفحه اتاق فرار روانی در وبسایت انیگما: enigmaescaperoom.ir

موقعیت دقیق اتاق فرار روانی روی نقشه

اتاق فرار انیگما
اتاق فرار انیگما در تهران

اتاق فرار آرماگدون؛ مجموعه اسکیپ روم

بنابر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی کرده است. ژانر این اتاق فرار، آخرالزمانی و ترسناک است. فضاسازی‌های این بازی، کاملاً واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر است که لباس‌های راحت بپوشید؛ چراکه در این بازی، تحرک زیادی خواهید داشت.

مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق‌های فرارهای مختلف را دارند، برای انجام این بازی اقدام کنند. دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سختش است. نکته‌ای که باید بدانید، این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان به‌هیچ‌عنوان امکان بازی کردن در آن را ندارند.

موضوع اتاق فرار آرماگدون: شما برای فرار از دست زامبی‌ها، در متروکه‌ها و ویرانه‌های اطراف شهر سرگردان هستید و به‌سمت یک کارخانه در حرکتید. عده‌ای توانسته‌اند که در این کارخانه پناه بگیرند؛ اما فضای کم، احتمال خطر حمله زامبی‌ها، هوای مسموم، آب و غذای محدود و موارد دیگر، دست‌به‌دست هم داده‌اند تا وضعیت بقا سخت و سخت‌تر شود. حالا شما به این کارخانه رسیده‌اید و اوضاع از آنچه تصور می‌کردید هم پیچیده‌تر است.

  • آدرس اتاق فرار آرماگدون: میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، کوچه مظفری، پلاک 23، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار شهر معما

  • مدت‌زمان اتاق فرار آرماگدون: 75 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار آرماگدون: 4 تا 8 نفر

  • قیمت اتاق فرار آرماگدون: 250 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار آرماگدون: 10 از 10

  • صفحه اتاق فرار آرماگدون در وبسایت اسکیپ روم: escaperoom.ir

موقعیت دقیق اتاق فرار آرماگدون روی نقشه

Lastsecond.ir-escaperooms-in-iran-armagedon.jpg
آرماگدون، از بهترین اتاق‌های فرار در تهران

اتاق فرار احضار؛ مجموعه اسکیپ روم

حتماً در بسیاری از فیلم‌های ترسناک دیده‌اید که یک خانواده، خانه‌ای قدیمی را با قیمت خوبی خریداری می‌کنند و خیلی خوش‌حال وارد آن می‌شوند تا زندگی کنند؛ اما به‌مرور اتفاق‌های ترسناکی در آنجا رخ می‌دهد که زندگی را به کام آن خانواده تلخ می‌کند؛ درست مانند داستانی که برای اتاق فرار احضار وجود دارد. دکور این خانه و معماهای جالب‌توجه آن، فضای خیلی مناسبی را برای بازی ایجاد می‌کنند و شما را به‌خوبی درگیر داستان می‌کنند. این اتاق فرار در نزدیکی یکی از پارک‌های جنگلی تهران، یعنی پارک طالقانی، قرار دارد و شما می‌توانید قبل یا بعد از بازی، به این پارک محبوب هم سری بزنید.

موضوع اتاق فرار احضار: عمارتی با عنوان مارستوف، توسط یک فرد با قیمت پایینی خریداری شده است. هرکسی که در این خانه شوم زندگی کرده، سرانجام خوبی نداشته است. ساکنان این خانه یا به قتل رسیده‌اند یا ازنظر روانی دچار مشکل شده‌اند. اخیراً صاحب جدید این خانه، متوجه اتفاقات مرموزی شده و شما را به‌عنوان گروه متخصص، برای بررسی این اتفاقات به خانه‌اش دعوت کرده است. حالا این شمایید که باید از راز و معماهای عمارت مارستوف، سر درآورید.

  • آدرس اتاق فرار احضار: بزرگ‌راه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک 31، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما

  • مدت‌زمان اتاق فرار احضار: 60 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار احضار: 4 تا 6 نفر

  • قیمت اتاق فرار احضار: 180 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار احضار: 8 از 10

  • صفحه اتاق فرار احضار در وبسایت اسکیپ روم: escaperoom.ir

موقعیت دقیق اتاق فرار احضار روی نقشه

Lastsecond.ir-escaperooms-in-iran-conjuring.jpg
نمایی از اتاق فرار احضار، عکس از ویجیاتو

اتاق فرار اکتشاف؛ مجموعه نوین اسکیپ

آن دسته از افرادی که به دکور و محیط بازی بسیار اهمیت می‌دهند، حتماً باید این اتاق وحشت تهران را تجربه کنند. این اتاق فرار، اولین بازی از مجموعه نوین اسکیپ است و در محدوده نارمک قرار دارد. معماهایی که در بازی وجود دارد، ترکیبی از معماهای ساده و پیچیده‌اند. پس بازی برای شما فرازونشیب‌های متعدد و متفاوتی دارد. چندطبقه بودن ساختمان و طراحی فوق‌العاده دکور در این محیط، روند بازی را بسیار جذاب‌تر و چالشی‌تر می‌کند. وجود بخش‌هایی که شبیه‌سازی جنگل دارند و قسمت‌هایی که مانند یک غار واقعی ساخته شده‌اند، محیط بازی را بسیار طبیعی‌تر و دل‌نشین‌تر می‌کند. در این بازی، برگشت‌هایی دارید که باید به‌تنهایی یا با دوستانتان انجام دهید تا به سرنخ‌ها و راهنمایی‌ها برسید.

پیش از اینکه بخواهید یکی از سانس‌های این بازی را رزرو کنید، بهتر است تفاوت قیمت‌های این اتاق فرار در روزهای مختلف را بدانید. اگر می‌خواهید وسط هفته بازی کنید، باید بدانید که در ساعت‌های 1 و 3 ظهر، قیمت رزرو برای هر نفر 170 هزار تومان است. این مبلغ در ساعات بعدی، یعنی ساعت‌های 5 و 7 عصر، به 190 هزار تومان می‌رسد. قیمت ساعت 9 شب، 230 هزار تومان و قیمت آخرین سانسش در ساعت 11 شب، 250 هزار تومان می‌شود. در روزهای پنجشنبه و جمعه، این قیمت‌ها باز هم بیشتر می‌شود. رزرو اتاق در این دو روز برای ساعت 1 و ساعت 3، 200 هزار تومان هزینه دارد. برای ساعت 5 عصر و 7 غروب این مبلغ به 230 هزار تومان می‌رسد و در ساعت 9 و 11 شب هم می‌توانید با 250 هزار تومان، بازی را رزرو کنید.

موضوع اتاق فرار اکتشاف: شما و دوستانتان وارد جایی می‌شوید که بازگشتتان دیگر ممکن نیست. برای ادامه دادن به مسیر، نیاز به راهنمایی‌هایی دارید که به شیوه‌های مختلف انجام می‌شوند. همین روند، بازی را برای شما جذاب‌تر می‌کند. در واقع شما باید راهی را طی کنید که چند نفر پیش‌تر از شما آن را پیموده‌اند. اینکه به چه کسی اعتماد کنید و حرف چه کسی را قبول کنید، کاملاً بستگی به شما دارد.

  • آدرس اتاق فرار اکتشاف: نارمک، خیابان سمنگان شمالی، نبش عسگری‌نژاد

  • مدت‌زمان اتاق فرار اکتشاف: 90 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار اکتشاف: 4 تا 8 نفر

  • قیمت اتاق فرار اکتشاف: شروع از 170 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار اکتشاف: 9 از 10

  • صفحه اتاق فرار اکتشاف در وبسایت تایم فور فان: t4f.ir

  • صفحه اینستاگرام اتاق فرار اکتشاف: noviescape@

موقعیت دقیق اتاق فرار اکتشاف روی نقشه

lastsecond.ir-best-escaperoom-of-tehran.jpg
پوستر اتاق فرار اکتشاف

اتاق فرار خوابگاه؛ مجموعه اسکیپ تلنت

بسیاری از کسانی که بازی‌های مختلف اتاق‌های فرار را تجربه می‌کنند، به‌دنبال یک سیر داستانی و روایی هستند. خیلی از بازیکن‌ها، علاوه‌بر اشتیاق برای باز کردن قفل‌ها و حل‌کردن معماها، خود را در مسیر بازی و روایت آن هم قرار می‌دهند و به اتاق‌های فرار، صرفاً به‌عنوان یک بازی و سرگرمی نگاه نمی‌کنند. با این تفکر، بازیکن‌ها می‌توانند بازیگران یک قصه شوند و تجربه جالب‌تری را بسازند. اتاق فرار خوابگاه این فرصت را به‌خوبی برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید حس‌های مختلفی مثل ترس و غم را تجربه کنید. با توجه به نظرات، عده‌ای اتاق فرار خوابگاه را ترسناک ترین اتاق فرار تهران می‌دانند.

قسمت سانس‌های این بازی تا قبل از ساعت 6.5 عصر، 200 هزار تومان است؛ اما برای رزرو بازی در ساعت‌های 6.5 و 8.5 باید 230 هزار تومان بپردازید. قیمت بازی در ساعت 10.5 شب هم برابر با 250 هزار تومان است.

موضوع اتاق فرار خوابگاه: بازی، داستان یک خانواده چهارنفره را روایت می‌کند که طی اتفاقاتی، مادر خانواده فوت می‌کند و پس از آن، پدر خانواده غمگین می‌شود و ناخوش می‌ماند. این پدر و مادر، دو فرزند دختر دارند که یکی از آن‌ها به‌تازگی به شهر رفته و یک خوابگاه ارزان‌قیمت گرفته است. از او فقط شماره‌تلفنی از همین خوابگاه در دسترس است که کسی پاسخ‌گوی آن نیست. برای همین دختر دیگر خانواده که تنها دل‌خوشی‌اش، خواهرش بوده، تصمیم می‌گیرد که به شهر برود و خواهرش را پیدا کند.

  • آدرس اتاق فرار خوابگاه: خیابان پیروزی، اتوبان بسیج، خیابان ائمه اطهار، نبش خیابان مقداد

  • مدت‌زمان اتاق فرار خوابگاه: 120 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار خوابگاه: 5 تا 8 نفر

  • قیمت اتاق فرار خوابگاه: شروع از 200 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار خوابگاه: 8 از 10

  • صفحه اتاق فرار خوابگاه در وبسایت تایم فور فان: t4f.ir

  • صفحه اینستاگرام اتاق فرار خوابگاه: escapetalent@

موقعیت دقیق اتاق فرار خوابگاه روی نقشه

lastsecond.ir-best-escaperoom-of-tehran-the-dorm.jpg
اتاق فرار ترسناک خوابگاه

اتاق فرار سربه‌نیست؛ مجموعه Secret Escape

سر‌به‌نیست، ازجمله اتاق‌های فراری است که در آن باید به همه جزئیات توجه کنید. در این بازی، در هر اتاق، موسیقی ویژه‌ای پخش می‌شود که طبق توضیحات بازی، دقیق گوش دادن به آن‌ها، شما را بهتر هدایت می‌کند و راحت‌تر می‌توانید پیش بروید. در این اتاق فرار، می‌توانید میزان ترسناکی بازی را بین متوسط و زیاد کنترل کنید و پس از هماهنگی، بازی را شروع کنید. سربه‌نیست، یک بازی طبقاتی و پرهیاهوست که برای بهتر بازی کردنش باید به تمامی نکات دقت کنید.

قیمت سانس‌های این اتاق فرار در ساعت‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است. در وسط هفته، اگر تا ساعت 3 ظهر بلیط بگیرید، باید برای هر نفر 150 هزار تومان هزینه کنید؛ اما از ساعت 4:45 بعدازظهر تا 6.5 عصر، باید برای هر نفر 160 هزار تومان بپردازید. گفتنی است که قیمت سانس ساعت 8:15 شب هم برابر با 170 هزار تومان است. همه این مبلغ‌ها در آخر هفته بیشتر هم می‌شوند؛ به‌طوری که تا ساعت 1:15 ظهر، قیمت رزرو هر سانس 160 هزار تومان، از ساعت 3 ظهر تا 6.5 عصر 180 هزار تومان و قیمت سانس ساعت 8:15 شب هم برابر با 200 هزار تومان است.

موضوع اتاق فرار سربه‌نیست: شما و دوستانتان، وارد یک خانه روستایی مرزی شده‌اید و می‌خواهید بعد از یک شب استراحت، به‌صورت قاچاقی از ایران خارج شوید؛ اما در طول شب، صداهایی می‌شنوید و اتفاق‌هایی می‌افتد که نمی‌توانید بی‌اعتنا باشید. همین امر باعث می‌شود که جریان بازی شکل بگیرد و سربه‌نیست شدن، آغاز شود.

  • آدرس اتاق فرار سربه‌نیست: بزرگ‌راه یادگار امام جنوب، خیابان کمیل، تقاطع خیابان کارون

  • مدت زمان اتاق فرار سربه‌نیست: 90 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار سربه‌نیست: 4 تا 12 نفر

  • قیمت اتاق فرار سربه‌نیست: شروع از 150 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار سربه‌نیست: 9 از 10

  • صفحه اتاق فرار سربه‌نیست در وبسایت تایم فور فان: t4f.ir

موقعیت دقیق اتاق فرار سربه‌نیست روی نقشه

lastsecond.ir-best-escaperoom-of-tehran-missing.jpg
سربه‌نیست، اتاق فرار ترسناک تهران

اتاق فرار حجله؛ مجموعه یونا

این اتاق فرار، در مجموع چند شاخصه را در کنار هم قرار داده تا سناریوی خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد. اتاق فرار حجله، مجموعه‌ای از دکوراسیون، موسیقی، نورپردازی و معماهای درخور توجه است که بازیکن را به‌خوبی به سمت‌وسوی خودش می‌کشد و درگیر بازی می‌کند. در حجله، حتی قفل‌ها را مطابق با بازی انتخاب کرده‌اند. ایده این بازی برگرفته از خرافات، باورها، عقاید قدیمی و گاهی سنتی است.

قیمت رزرو یک سانس این بازی در روزهای وسط هفته تا ساعت 4:15 بعدازظهر برابر با 190 هزار تومان است. از ساعت 6:15 عصر تا 8:15 شب، این قیمت به 220 هزار تومان می‌رسد و هزینه آخرین سانس در ساعت 10:15 شب، 250 هزار تومان است. آخر هفته‌ها هم قیمت رزرو یک سانس تا ساعت 8:15 شب برابر با 220 هزار تومان است و قیمت آخرین سانس در ساعت 10:15 شب، 250 هزار تومان می‌شود.

موضوع اتاق فرار حجله: شما به یک عروسی در روستایی حوالی دهکده المپیک دعوت شده‌اید؛ از آن جشن‌هایی که هفت‌شبانه‌روز ادامه دارد. شما در روز آخر به این روستا می‌رسید و متوجه می‌شوید که خبری از شادی و پای‌کوبی نیست و همین، شروع ماجرای اتاق فرار شماست.

  • آدرس اتاق فرار حجله: دهکده المپیک، پایین‌تر از میدان المپیک، ابتدای کوچه سی‌وسوم

  • مدت‌زمان اتاق فرار حجله: 90 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار حجله: 5 تا 8 نفر

  • قیمت اتاق فرار حجله: شروع از 190 هزار تومان

  • درجه سختی اتاق فرار حجله: 9 از 10

  • صفحه اتاق فرار حجله در وبسایت تایم فور فان: t4f.ir

موقعیت دقیق اتاق فرار حجله روی نقشه

lastsecond.ir-best-escaperoom-of-tehran-hejle.jpg
عکس اتاق فرار ترسناک حجله

اتاق فرار طالع نحس؛ مجموعه دژاوو

مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار با عنوان‌های طالع نحس و آخرین نفر دارد که به‌ترتیب در خیابان شریعتی و صادقیه تهران واقع شده‌اند. اتاق‌های فرار دژاوو، به ترسناک بودنشان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی متوجه شوید که شرکت‌کنندگان درباره این اتاق وحشت تهران نوشته‌اند. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به شمار می‌رود که با داستان بازی هم‌خوانی دارد.

معماهای گوناگون و قفل‌های متعدد، از جنبه‌های مثبت این اتاق وحشت هستند و علاوه‌بر آن‌ها، حضور بازیگران حرفه‌ای هم به جذابیت اتاق فرار افزوده است. طالع نحس، اگر ترسناک ترین اتاق فرار تهران نباشد، حتماً جزو لیست ترسناک‌ترین اتاق‌های فرار تهران قرار می‌گیرد. اگر هنگام بازی به کمک نیاز داشتید، باید به اتاق اول بازگردید و از نمایشگر موجود در آن استفاده کنید که این موضوع به‌تنهایی بر ترس شما می‌افزاید. فراموش نکنید که هر سری، تنها یک نفر می‌تواند به اتاق اول بازگردد.

توجه کنید که درحال‌حاضر این اتاق وحشت غیرفعال است و شما نمی‌توانید سانسی را برای بازی رزرو کنید.

موضوع اتاق فرار طالع نحس: داستان بازی اتاق فرار طالع نحس که به‌نوعی بین بهترین اتاق‌های فرار تهران قرار می‌گیرد، از این قرار است که شما و هم‌تیمی‌هایتان به‌عنوان مجرمانی در حال منتقل شدن به دادگاه هستید. ناگهان ماشینتان منحرف می‌شود و چپ می‌کند. شما برای اینکه سرپناهی داشته باشید، وارد خانه‌ای می‌شوید که اتفاق‌ها از همین‌جا شروع می‌شود.

  • آدرس اتاق فرار طالع نحس: خیابان شریعتی، 100 متر پایین‌تر از ایستگاه متروی دکتر شریعتی، نبش کوچه فلسفی

  • مدت‌زمان اتاق فرار طالع نحس: 70 دقیقه

  • تعداد نفرات اتاق فرار طالع نحس: 4 تا 10 نفر

  • قیمت اتاق فرار طالع نحس: این اتاق فرار فعلاً غیرفعال است.

  • درجه سختی اتاق فرار طالع نحس: 8 از 10

  • صفحه اینستاگرام اتاق فرار طالع نحس در اینستاگرام: dejavuescaperoom@

جاهای دیدنی تهران نزدیک مترو

موقعیت دقیق اتاق فرار دژاوو شعبه صادقیه

طالع نحس دژاوو
اتاق فرار ترسناک طالع نحس

سخن آخر

در این مطلب، سعی کردیم با ارائه اطلاعاتی درباره اتاق‌های فرار تهران، به شما کمک کنیم تا ترسناک ترین اتاق فرار تهران را انتخاب کنید. این اتاق‌های فرار در ژانرهای مختلفی قرار می‌گیرند و شما می‌توانید از بین آن‌ها، ترسناک ترین اتاق فرار تهران را هم براساس نظر کاربران ببینید. برای انتخاب اتاق فرار، باید سلیقه و علاقه‌تان را مد نظر قرار دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. اتاق فرار، یکی از محبوب‌ترین تفریحات تهران محسوب می‌شود که انتخاب خوبی برای یک بازی جمعی است و می‌تواند حال‌وهوای شما را عوض کند. شما تابه‌حال تجربه کدام‌یک از این اتاق‌‌های فرار را داشته‌اید؟ به‌نظر شما، ترسناک ترین اتاق فرار تهران کدام است؟

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!