بهترین کارتینگ تهران کجاست؟ کارتینگ های تهران با قیمت و آدرس

4.6
از 5 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین کارتینگ‌های تهران با آدرس و قیمت بلیط
11 بهمن 1402 08:00
0

کارتینگ های تهران یکی از گزینه‌های مهم برای تفریح در پایتخت محسوب می‌شود که می‌تواند اوقات خوشی را برای افراد بسازد. کارتینگ‌سواری از تفریحات هیجان‌انگیزی است که شاید هر شخصی دوست داشته باشد دست‌کم یک بار آن را امتحان کند. شاید برخی از افراد ندانند که در کدام نقاط تهران و در چه مجموعه‌هایی می‌توانند این تفریح مهیج را امتحان کنند. به همین دلیل، در این مطلب از بلاگ لست‌سکند، لیست کارتینگ های تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر دلتان می‌خواهد یک کارتینگ‌سواری جانانه را امتحان کنید، بدانید که بهترین کارتینگ تهران کجاست و چه مقدار بودجه‌ای باید برای این تفریح محبوب در نظر بگیرید.

بهترین کارتینگ تهران کجاست؟

کارتینگ آزادی، کارتینگ چیتگر، کارتینگ آیلند، کارتینگ شهربانو، کارتینگ کاریو، کارتینگ فراسا، کارتینگ پرند، کارتینگ دانیال، کارتینگ خاوران و کارتیگ موزه خودرو را می‌توان بهترین کارتینگ های تهران دانست. در این بین اگر قرار باشد فقط یک گزینه را انتخاب کنیم، می‌توانیم عنوان بهترین کارتینگ تهران را به کارتینگ آیلند بدهیم؛ زیرا این کارتینگ، امکانات حرفه‌ای و استانداردی دارد که آن را شایسته عنوان بهترین کارتینگ تهران می‌کند. در ادامه، با لیست کارتینگ های تهران آشنا می‌شوید و به‌طور مفصل، اطلاعاتی را درباره هریک خواهید دانست تا در کنار بازدید از جاهای دیدنی تهران، از این تفریح لذت‌بخش هم بهره‌مند شوید.

کارتینگ آزادی

پیست کارتینگ آزادی از بهترین کارتینگ های تهران محسوب می‌شود. این مجموعه یکی از استانداردترین پیست‌های خاورمیانه را دارد که زیر نظر شرکت‌های مهم این عرصه طراحی و ساخته شده است. این پیست حرفه‌ای با طول 800 متر و عرض 8 تا 10 متر، امکان میزبانی مسابقات کارتینگ حرفه‌ای و عمومی را با امنیت بسیار دارد. این پیست به سیستم تایمینگ دقیقی مجهز است که می‌توان با آن رکوردگیری‌های مختلف انجام داد. در پیست آزادی، کلاس‌های آموزشی کارتینگ هم برگزار می‌شود که افراد علاقه‌مند، با هر سطحی می‌توانند ثبت‌نام کنند. این پیست امکانات رفاهی مختلفی ازجمله کافی‌شاپ، رستوران، زمین پینت‌بال، پیست ماشین‌های کنترلی، واقعیت مجازی و اتاق فرار دارد.

  • قیمت بلیط کارتینگ آزادی: 195 هزار تومان
  • آدرس کارتینگ آزادی: ضلع شرقی استادیوم آزادی، کنار پارکینگ شماره 13
  • ساعت کاری کارتینگ آزادی: همه‌روزه از 10 صبح تا 12 شب
  • شماره‌تماس کارتینگ آزادی: 02144174242

ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران کجاست؟

موقعیت کارتینگ آزادی روی نقشه

karting azadi.jpg
پیست کارتینگ آزادی در شب

کارتینگ شهربانو

شهربانو همان‌طور که از نامش پیداست، شهری برای بانوان است و طبیعتاً پیست کارتینگش هم فقط برای خانم‌هاست. کارتینگ شهربانو که با عنوان «کارتینگ عفاف» هم در لیست کارتینگ های تهران دیده می‌شود، در بوستان ولایت قرار گرفته است و به‌علت وجود دیوارهای بلند و ورودی‌های اختصاصی، امکان ورود آقایان به این قسمت از پارک وجود ندارد. کارتینگ مجموعه شهربانو، نخستین پیست اختصاصی بانوان محسوب می‌شود که با مربیان و پرسنل خانم پذیرای بانوان است؛ بنابراین بدون حجاب هم می‌توانید در این پارک و پیست کارتینگ حضور داشته باشید. در شهربانو علاوه‌‌بر پیست کارتینگ، سالن‌های مد، زمین فوتبال، مراکز آموزشی، فروشگاه، استخر روباز و مهدکودک هم وجود دارد. پس بی‌دلیل نیست که به این قسمت از پارک، عنوان شهر داده‌اند.

  • قیمت بلیط کارتینگ شهربانو: اطلاعاتی ثبت نشده است.
  • آدرس کارتینگ شهربانو: انتهای اتوبان نواب صفوی، ضلع شمالی بوستان ولایت، مجموعه شهربانو
  • ساعت کاری کارتینگ شهربانو: همه‌روزه از 8.5 صبح تا 7 عصر
  • شماره‌تماس کارتینگ شهربانو: 02155460120

موقعیت کارتینگ شهربانو در بوستان ولایت

karting shahrebanoo.jpg
پیست کارتینگ شهربانو در پارک ولایت

کارتینگ کاریو

حالا که در بوستان ولایت هستیم، سری به ضلع جنوب‌شرقی این پارک می‌زنیم. کارتینگ کاریو یکی دیگر از پیست‌های این پارک است که برخلاف شهربانو، هم مردان و هم زنان، به‌طور مشترک می‌توانند از آن استفاده کنند. کارتینگ کاریو داخل شهر قرار دارد و مسیر دسترسی به آن بسیار ساده است. ازآنجایی‌که این پیست در بوستان بزرگ ولایت واقع شده است، می‌توانید از امکانات این پارک هم استفاه کنید. فودکورت، شهربازی، زمین کریکت، باشگاه ورزشی و ایستگاه کرایه دوچرخه فقط بخشی از امکانات تفریحی و رفاهی نزدیک به کارتینگ کاریو هستند.

  • قیمت بلیط کارتینگ کاریو: دو دور 130 هزار تومان، سه دور 160 هزار تومان
  • آدرس کارتینگ کاریو: انتهای اتوبان نواب صفوی، بوستان ولایت، ورودی شماره 1، روبه‌روی ساختمان مدیریت
  • ساعت کاری کارتینگ کاریو: همه‌روزه از 8 صبح تا 12 شب
  • شماره‌تماس کارتینگ کاریو: 09365071300

موقعیت کارتینگ کاریو در بوستان ولایت

Karting Cario 1.jpg
کارتینگ کاریو در بوستان ولایت؛ عکس از حسین نادری

کارتینگ خاوران

حالا که در جنوب شهر هستیم، بهتر است یکی از تفریحات تهران در جنوب پایتخت را معرفی کنیم و سری هم به پیست کارتینگ خاوران بزنیم. این پیست نزدیک فرهنگ‌سرای خاوران قرار دارد و از نظر دسترسی برای اهالی جنوب شهر تهران بسیار مناسب است. پیرامون کارتینگ خاوران، شهربازی، استخر و کتابخانه وجود دارد. برای دسترسی راحت‌تر به پیست کارتینگ خاوران می‌توانید از ایستگاه متروی آهنگ هم استفاده کنید.

  • قیمت بلیط کارتینگ خاوران: این پیست فعلاً تعطیل است.
  • آدرس کارتینگ خاوران: اتوبان خاوران، بعد از اتوبان امام علی(ع)، کنار فرهنگ‌سرای خاوران
  • ساعت کاری کارتینگ خاوران: این پیست فعلاً تعطیل است.
  • شماره‌تماس کارتینگ خاوران: 02133730002

موقعیت دقیق کارتینگ خاوران روی نقشه

karting khavaran.jpg
نمایی از پیست کارتینگ خاوران

کارتینگ موزه خودرو

معمولاً پیست‌های کارتینگ، در روزهای برفی و بارانی تعطیل‌اند و برای جلوگیری از خطرات احتمالی، امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد؛ اما کارتینگ موزه خودرو این امکان را برای شما فراهم کرده تا در هر چهار فصل از این تفریح هیجان‌انگیز لذت ببرید. این کارتینگ نخستین پیست سرپوشیده تهران است که می‌توانید در اغلب روزهای سال از آن استفاده کنید. در کارتینگ موزه خودرو، علاوه‌بر امکانات تفریحی مثل بیلیارد و کافی‌شاپ، فروشگاه لوازم و قطعات ماشین‌های کارتینگ هم وجود دارد و این برای افرادی که به‌صورت حرفه‌ای کارتینگ‌سواری می‌کنند، بسیار عالی است. این پیست در محل موزه خودروهای تاریخی ایران قرار دارد و برای ورود، باید ابتدا بلیط موزه را تهیه کنید.

  • قیمت بلیط کارتینگ موزه خودرو: این پیست فعلاً تعطیل است.
  • آدرس کارتینگ موزه خودرو: تهران، کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج، خیابان 25، کنار فروشگاه زنجیره‌ای سپه، موزه خودروهای تاریخی ایران
  • ساعت کاری کارتینگ موزه خودرو: این پیست فعلاً تعطیل است.
  • شماره‌‌های تماس کارتینگ موزه خودرو: 09354174242 و 02144525879

موقعیت کارتینگ موزه خودرو روی نقشه

mozeh Khodro.jpg
کارتینگ موزه خودرو در موزه خودروهای تاریخی ایران

کارتینگ دانیال

پیست کارتینگ 480 متری دانیال در شمال شهر تهران و در مجموعه‌ای تفریحی قرار گرفته است. در این پیست می‌توانید در کنار کارتینگ‌سواری به تفریحات دیگری مانند پینت‌بال، فوتبال‌دستی، ایرهاکی و بیلیارد هم مشغول شوید. پیست کارتینگ دانیال که یکی از بهترین کارتینگ های تهران است، سیستم تایم‌گیری دقیق دارد که می‌توانید با خیال راحت مسابقات خود را در آنجا برگزار کنید و زمان دقیق بازی‌های خود را محاسبه کنید. این پیست کارتینگ در یکی از خوش‌آب‌وهواترین نقاط تهران واقع شده و ایستگاه متروی اقدسیه، نزدیک‌ترین ایستگاه به آن است که دسترسی را برای شما بسیار راحت می‌کند. همچنین می‌توانید با رفتن به یکی از رستوران‌ها یا بهترین کافه‌های تهران در شمال شهر، لذت تفریحتان را دوچندان کنید.

  • قیمت بلیط کارتینگ دانیال: اطلاعاتی ثبت نشده است.
  • آدرس کارتینگ دانیال: اقدسیه، خیابان سباری (آجودانیه)، انتهای کوچه سیزدهم شرقی، مجموعه ورزشی میثاق، مجموعه ورزشی تفریحی دانیال
  • ساعت کاری کارتینگ دانیال: همه‌روزه از 6 صبح تا 10.5 شب؛ آخر هفته تا 11 شب
  • شماره‌تماس کارتینگ دانیال: 02122810152

بهترین رستوران‌های تهران کدام‌اند؟

موقعیت کارتینگ دانیال روی نقشه

karting danial.jpg
نمایی از پیست کارتینگ دانیال

کارتینگ فراسا

فراسا، پیستی مناسب برای ساکنان شرق تهران محسوب می‌شود که از نظر آب‌وهوایی درجه‌یک است. شما در این پیست می‌توانید با خیال راحت گاز بدهید و از هوای تازه‌ای که به صورتتان می‌خورد، لذت ببرید. پیست کارتینگ فراسا با محیطی دل‌نشین، در منطقه مشهور تفریحی اوشان فشم قرار گرفته است؛ بنابراین اگر با تور ایرانگردی به این منطقه خوش‌آب‌وهوا می‌روید، می‌توانید علاوه‌بر کارتینگ، از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این پیست هم استفاده کنید؛ امکاناتی مثل رستوران‌های سنتی و کافی‌شاپ که نه‌تنها در این پیست، بلکه در این منطقه به‌وفور یافت می‌شود.

  • قیمت بلیط کارتینگ فراسا: این پیست فعلاً تعطیل است.
  • آدرس کارتینگ فراسا: جاده لشکرک، 7 کیلومتر بعد از میدان زربند به‌سمت فشم، نرسیده به اوشان، کنار پمپ‌بنزین سیار حاجی‌آباد
  • ساعت کاری کارتینگ فراسا: این پیست فعلاً تعطیل است.
  • شماره‌تماس کارتینگ فراسا: 02126521316

موقعیت کارتینگ فراسا روی نقشه

Karting farasa.jpg
پیست کارتینگ فراسا در دل طبیعت

کارتینگ دریاچه چیتگر

یکی از بهترین کارتینگ های تهران که می‌توانید با خانواده در آن خوش بگذرانید، کارتینگ دریاچه چیتگر است. این پیست کارتینگ در نزدیکی یکی از بهترین پارک‌های جنگلی تهران، یعنی پارک چیتگر، قرار دارد. کارتینگ دریاچه چیتگر مطابق استانداردهای روز دنیا احداث شده و به‌نوعی اولین کارتینگ روی یخ مصنوعی ایران محسوب می‌شود که در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است. در واقع می‌توان گفت پیست این کارتینگ از چیزی شبیه یخ درست شده است. در حوالی این کارتینگ هم امکانات تفریحی و رفاهی زیادی وجود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به بام‌لند، دریاچه قایق‌سواری، اسکای فلاور و همچنین یکی از بهترین شهربازی‌های تهران به نام سرزمین شگفت‌انگیز اشاره کرد.

  • قیمت بلیط کارتینگ دریاچه چیتگر: اطلاعاتی ثبت نشده است.
  • آدرس کارتینگ دریاچه چیتگر: انتهای اتوبان همت غرب، دریاچه چیتگر
  • ساعت کاری کارتینگ دریاچه چیتگر: اطلاعاتی ثبت نشده است.
  • شماره‌تماس کارتینگ دریاچه چیتگر: 02187700677

موقعیت کارتینگ دریاچه چیتگر، واقع در ضلع شمال‌شرقی دریاچه

Kating Chitgar.jpg
پیست کارتینگ دریاچه چیتگر، از بهترین کارتینگ های تهران

کارتینگ پرند

اگر می‌خواهید از شهر خارج شوید و کمی از هیاهوی تهران فاصله بگیرید، کارتینگ بین‌المللی پرند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پیست کارتینگ پرند قطعاً یکی از بهترین کارتینگ های تهران است که با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و ایمنی بسیاری دارد. این پیست کارتینگ، از طولانی‌ترین پیست‌های دنیا به شمار می‌آید و مسابقات بزرگی هم در آن برگزار می‌شود. اگر بگوییم پیست کارتینگ پرند یکی از 5 پیست برتر خاورمیانه است، اغراق نکرده‌ایم. این پیست مجهز و حرفه‌ای در واقع قسمتی از مجموعه تفریحی پرند است و سایر امکانات سرگرم‌کننده مثل فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ و بیلیارد در این مجموعه وجود دارد تا بتوانید یک تفریح کامل را تجربه کنید.

  • قیمت بلیط کارتینگ پرند: 6 دقیقه 180 هزارتومان؛ 12 دقیقه 330 هزار تومان
  • آدرس کارتینگ پرند: اتوبان تهران‌ساوه، بعد از عوارضی دوم، کارتینگ بین‌المللی پرند
  • ساعت کاری کارتینگ پرند: همه‌روزه از 10 صبح تا 11 شب
  • شماره‌های تماس کارتینگ پرند: ۰۲۱۵۶۹۳۳۲۵۶

موقعیت کارتینگ پرند روی نقشه

karting parand.jpg
نمایی از کارتینگ بین‌المللی پرند

کارتینگ آیلند

حالا که خارج از شهر و در منطقه پرند هستیم، بهتر است سری هم به کارتینگ آیلند بزنیم که قطعاً یکی از بهترین کارتینگ های تهران است. پیست کارتینگ آیلند، بزرگ‌ترین پیست کارتینگ خاورمیانه است. در واقع آیلند یک مجموعه تفریحی و گردشگری بزرگ است که علاوه‌بر پیست مجهز و حرفه‌ای کارتینگ، امکانات بسیاری برای سرگرم کردن شما دارد؛ امکاناتی از قبیل زمین گلف، پیست موتورسواری، اوت‌لت، مرکز خرید، شهربازی، پارک آبی و زمین چوگان که این امکانات، مجموعه تفریحی آیلند را به یکی از بهترین مراکز سرگرمی ایران تبدیل کرده است. درضمن آیلند صاحب نخستین پیست معتبر فرمول یک ایران است که طبق بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی و احداث شده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که کارتینگ‌سواری در این مجموعه را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

  • قیمت بلیط کارتینگ آیلند: اطلاعاتی ثبت نشده است.
  • آدرس کارتینگ آیلند: کیلومتر 35 اتوبان تهران‌ساوه، سرزمین ایرانیان (آیلند)
  • ساعت کاری کارتینگ آیلند: اطلاعاتی ثبت نشده است.
  • شماره‌تماس کارتینگ آیلند: 02156809712

موقعیت کارتینگ آیلند روی نقشه

karting iland.jpg
نمای هوایی از پیست کارتینگ آیلند

سخن آخر

در این مطلب، کارتینگ های تهران را بررسی کردیم. در تهران چند پیست کارتینگ وجود دارد که آن‌ها را معرفی کردیم. امکانات و تجهیزات بعضی از این پیست‌ها، به‌گونه‌ای است که می‌توان آن‌ها را در سطح جهانی قرار داد. در بیشتر این پیست‌ها، امکانات و قوانین مشترکی هم وجود دارد که برای جلوگیری از تکرار، در متن آورده نشده است؛ به‌عنوان مثال می‌توان به آموزش اولیه توسط مربیان، دادن کلاه و تجهیزات کارتینگ‌سواری به شرکت‌کنندگان و نیاز نداشتن به گواهی‌نامه اشاره داشت. برخی قوانین مشترک هم به سن، وزن و قد افراد مربوط می‌شود که بهتر است قبل از حرکت به‌سمت پیست، درباره این موارد از مسئولان آنجا پرس‌وجو کنید. اگر تاکنون این تفریح جذاب را امتحان کرده‌اید، کدام پیست را پیشنهاد می‌دهید و به‌نظرتان بهترین کارتینگ تهران کجاست؟

حسین نادری
حسین نادری

مهندس نرم‌افزاری خسته از کُدزنی هستم که عاشق سینماست و فیلم‌نامه‌نویسی می‌کند. مدتی‌ست که به دنیای تولید محتوا قدم گذاشته‌ام و نوشتن در لست‌سکند کار هر روز من شده است. نوشتن برای لست‌سکند به من این فرصت را می‌دهد تا با واژه‌ها به گوشه‌گوشه دنیا سفر کنم و تجربه‌های تازه‌ای به دست آورم. پس، نوشتن شد فصل مشترک مهندسی، فیلم‌نامه‌نویسی و تولید محتوای گردشگری؛ چیدن و مهندسی‌کردن هنرمندانه واژه‌ها کنار هم و کشف دنیاهای جدید.