افتتاح وب سایت " بانک اطلاعات تور و گردشگری"

5
از 3 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
افتتاح وب سایت " بانک اطلاعات تور و گردشگری"
04 خرداد 1389 00:00
0

وب سایت " بانک اطلاعات تور و گردشگری" در تاریخ 4 خرداد ماه 1389 با هدف اطلاع رسانی تورهای گردشگری ایران و جهان و اطلاع رسانی و معرفی مناطق گردشگری و توریستی کشور عزیزمان ایران و دیگر مناطق دنیا افتتاح گردیده است.

با توجه به فقدان منابع و مواخذ فارسی زبان در ارتباط با اطلاع رسانی تورهای مسافرتی گردشگریٰ سیاحتی و زیارتی وب سایت LastSecond.ir هدف گذاری و تاسیس شده است. امید به اینکه با همکاری آژانسهای مسافرتی و گردشگری و همچنین شما هموطنان عزیز بتوانیم این رسالت بزرگ را به نحوی مطلوب به اجرا برسانیم.

آژانسهای مسافرتی توسط فرم مخصوص ثبت نام میتوانند به عضویت این وب سایت درآمده و با کمترین مبلغ آگهی تورهای خود را در وب سایت منتشر سازند. از طریق این لینک میتوانید فرم عضویت را تکمیل نمایید.

همچنین هموطنان عزیز میتواند به صورت رایگان به عضویت خبرنامه در آمده تا از طریق ایمیل یا SMS (به زودی) از آخرین تورهای منتشر ظده مطلع گردند.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.