تور واکسیناسیون کرونا در ترکیه! دروغ یا واقعیت ؟

5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
تور واکسیناسیون کرونا در ترکیه! دروغ یا واقعیت ؟
14 تیر 1400 10:46
4

این روزها تب تورهای واکسیناسون کرونا به شدت بالاست، هر روز خبر جدیدی می‌رسد که کدام کشورها واکسیناسیون رایگان یا غیر رایگان را برای توریست‌ها آغاز کرده‌اند. ارمنستان از چندی قبل واکسیناسیون را برای توریست‌ها آغاز کرده و تا این لحظه در تاریخ 14 تیرماه 1400 همچنان این روند وجود دارد؛ اما لازم است بدانید هیچ تاریخ دقیقی برای انجام واکسیناسیون مشخص نشده و هیچ تضمینی برای انجام واکسیناسیون در کشورهای خارجی وجود ندارد و سفر به این کشورها با قبول ریسک توسط مسافران انجام می‌شود .

خبر مرتبط : واکسیناسیون کرونا در ارمنستان


اما در این بین عده‌ای نیز از آب گل‌آلود ماهی گرفته و برای تورهای ترکیه تبلیغات انجام واکسیناسون رایگان کرونا انجام می‌دهند. ترکیه اخیرا اعلام کرده که از مرز 50 میلیون نفر گذشته و درصد بالایی از مردم این کشور حداقل دوز اول را دریافت کرده‌اند.

 turkey.jpg

بر اساس تحقیقات لست سکند و گمانه زنی‌ها، احتمال انجام واکسیناسیون برای توریست‌ها وجود دارد اما تا این لحظه هیچ خبر رسمی مبنی بر انجام این کار از کشور ترکیه دریافت نشده و تمامی تبلیغاتی که روی این مطلب انجام می‌شوند، غیر واقعی است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد سفر به ترکیه یا هر کشور دیگری را جهت انجام واکسیناسیون کرونا دارید تا اطمینان کامل و دریافت خبر قطعی از وب سایت‌های رسمی کشور فوق صبر کنید.


طبق شنیده‌ها و اخبار مندرج شده در مطبوعات و سایت‌های کشور ترکیه، واکسیناسیون با دو برند فایزر بیونتک (Pfizer) و سینوواک (Sinovac) انجام میشود. اما مشخص نیست شرایط و برند واکسن برای توریست‌ها و گردشگران ورودی به چه صورت است؟ و آیا هزینه ای در بردارد یا رایگان خواهد بود؟ چیزی که مشخص است این است که در حال حاضر تبلیغاتی که روی این قضیه انجام میشود تماما کذب هستند و مسافران باید آگاه و مطلع باشند که تا این لحظه (14 تیرماه) هیچ گونه خبر رسمی مبنی بر انجام واکسیناسیون برای توریستهای ورودی به ترکیه به صورت رسمی منتشر نشده است.

چنانچه شما یا اطرافیان شما موفق به انجام واکسیناسیون در دیگر کشورها (بعنوان توریست) شده اید، تجارب خود را با ما و دیگر کاربران لست سکند به اشتراک بگذارید.

تألیف: لست سکند

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.