تایلند برترین مقصد گردشگری سلامت جهان

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
تایلند برترین مقصد گردشگری سلامت جهان
14 مهر 1389 00:00
0

براساس آمارهای سازمان گردشگری تایلند، این کشور با در اختیار داشتن 38 درصد از بازار گردشگری پزشکی جهان، رده نخست را در این حوزه به خود اختصاص داد.

به گزارش میراث آریا
(chtn)،‌ طبق این آمار که در نمایشگاه جاده‌ای گردشگری سلامت قطر ارائه شد، تایلند به صورت سالانه میزبان بیش از 920 هزار گردشگر بیمار است که باعث شده این کشور به مقصد شماره یک گردشگری جهان تبدیل شود.

نمایندگان تایلندی حاضر در این رویداد اعلام کردند،‌ حوزه فعالیت‌هایی که در حال حاضر در بخش گردشگری سلامت و پزشکی این کشور در حال انجام است بسیار وسیع بوده و بخش‌های مختلفی همچون جراحی پلاستیک،‌ سرطان،‌جراحی قلب باز، جراحی دندان را در بر می‌گیرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است در حال حاضر میزان حضور گردشگران حوزه خاورمیانه که در جستجوی مراقبت‌های مناسب درمانی و مسافرتی مرفه هستند به تایلند رو به افزایش بوده و به همین منظور دولت تایلند در صدد افزایش راوبط خود با دولت‌های منطقه به منظور جذب بیشتر گردشگر است.

کارشناسان پیش بینی می‌کنند، با حفظ این روند، تایلند همچنان به عنوان یکی از برترین مقصدهای گردشگری پزشکی باقی بماند.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.