لست سکند 13 ساله شد

5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
تولد 13 سالگی لست سکند
04 خرداد 1402 08:00
18

 4 خرداد 1402 در لست‌سکند تولد 13 سالگی را دور هم جشن گرفتیم. امسال هم به سبک خودش، سختی‌هایی همسفرمان شد که راه را ناهموارتر کرد اما با خودمان قرار گذاشتیم که هر طور شده دوام بیاوریم. آرزوها و خواسته‌هایی داشتیم که دستمان بهشان نرسید ولی در مقابل، تیک خوردن اهدافی که زمانی دور بودند و دست‌نیافتنی، حسابی دلمان را گرم کرد. حالا لست‌سکند همراه شما 13 ساله شده و روز‌به‌روز قد می‌کشد و پخته‌تر می‌شود. در این متن، هم از آنچه این یک سال در لست‌سکند گذشت گفته‌ایم و هم حال و هوای تولدی که همراه اعضای لست‌سکند داشتیم. 

این یک سال، چه گذشت؟

 طی این یک سال سعی داشتیم مثل قبل به راهکارهای تازه در مسیر گردشگری ایران فکر کنیم. البته در کنار کارهای جدید، همیشه بهبود مسیرهای قبل و ضعف‌هایی که داشتیم، اولویت داشته است؛ ولی برنامه‌ریزی برای دستیابی به مسیرهای تازه هم بخشی از برنامه‌ها بود. اگر بخواهیم از کارهایی بگوییم که از سال گذشته تا امسال شروع شدند، به دو سرویس مشاوره سفر لست‌سکند و سفرساز باید اشاره کنیم. هدف از ایجاد این دو سرویس، دستیابی مسافران در سریع‌ترین حالت ممکن، به تور مدنظرشان بود.

در سرویس مشاوره سفر، شما می‌توانید برای انتخاب تور کاملا رایگان از مشاوران سفر راهنمایی بگیرید و هر سوالی دارید به صورت تلفنی (شماره: 02191018000) از آن‌ها بپرسید. معمولا افرادی که برای اولین بار سفر خارجی را می‌خواهند تجربه کنند، نگرانی‌های خاص خودشان را دارند و انتخاب تور برایشان دشوار است، بنابراین، سرویس مشاوره سفر کمک می‌کند با راهنمایی یک راه بلد، با آرامش بیشتری تورشان را انتخاب کنند. البته، این راهنمایی ممکن است به درد حرفه‌ای‌ترها هم بخورد و فقط محدود به آن‌هایی نیست که سفر اولشان است؛ مثلا اگر بین چند هتل یا حتی مقصد سفرتان مردد باشید، مشاوران سفر کمک می‌کنند با توجه به سبک سفر و بودجه و سایر معیارها، تور مناسبی را انتخاب کنید.

اما سرویس بعدی، سفرساز است که تازگی‌ها رونمایی شده است. وظیفه سفرساز این است که تور مدنظر شما را پیدا کند؛ به عبارتی دیگر، آنچه نایاب است را برایتان موجود کند. در این سرویس، مسافر خدماتی که از تور و مقصد مدنظرش است را ثبت می‌کند و بخش پشتیبانی لست‌سکند تلاش می‌کند سازگارترین پیشنهادها را متناسب با آن، ارائه کند.

سفرساز لست‌سکند

اما اگر بخواهیم فعالیت‌های لست‌سکند و همراهانش را از 4 خرداد سال 1389 در اعداد و ارقام خلاصه کنیم، به اعداد جالب زیر می‌رسیم:

  • همکاری با بیش از 500 آژانس معتبر و تأیید شده
  • انتشار 1663 سفرنامه
  • همراهی حدود 700 هزار مخاطب در شبکه‌های اجتماعی
  • همراهی 300 هزار نفر کاربر فعال در سایت
  • 10292 محتوای گردشگری در بخش بلاگ لست سکند
  • ۱۱۸۰۷۶ عدد پکیج تور معرفی شده
  • 7822 هتل معرفی شده
  • 37810 نقد و بررسی نوشته شده توسط کاربران
  • 1894 آژانس عضو در سایت

تولد امسال لست‌سکند چه خبر بود؟

تولد لست‌سکند هر سال، سبک متفاوتی برگزار می‌شود. سال گذشته، مراسم پیتزا پارتی با لباس‌های سفید به راه بود و امسال برای دور هم جمع شدن، مراسم شام و چالش و گپ و گفت. این دورهمی‌های هر از چند گاهی، فرصت خوبی برای کمی استراحت و دوری از هیاهوی کار و همراه شدن با معاشرت‌های جمعی اهالی لست‌سکند است که یادمان می‌آورد برای سال جدید، اسب‌هایمان را زین کنیم و پرامید، سال جدیدی را با پستی‌وبلندی‌هایش شروع کنیم. برای سال چهاردهم لست‌سکند قرار است، اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم.

Artboard 3.jpg
اعضای لست‌سکند

سخن آخر

 هر مخاطبی از یک جای مسیر، با لست‌سکند همراه شده یا اسمش را شنیده است؛ سفرنامه، سرچ‌های گوگل، یا حتی توصیه یکی از آشنایان برای خرید تور. همه تلاشمان این است که بتوانیم تجربه سفر را برای مسافران، خوش رنگ و لعاب‌تر کنیم تا خاطرات به‌یادماندنی‌تری برایشان بماند. شما هم اگر تجربه یا خاطره‌ای با لست‌سکند دارید یا حتی شنیدن نامش، شما را یاد چیزی میندازد، خوشحال می‌شویم برایمان کامنت بگذارید.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.