تقویم مهر ۱۴۰۳؛ دانلود نسخه دسکتاپ و موبایل با کیفیت بالا

5
از 5 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
تقویم مهر ۱۴۰۳؛ دانلود نسخه دسکتاپ و موبایل با کیفیت بالا
12 شهریور 1403 08:00
0

تقویم مهر ۱۴۰۳ رویدادهای مهم و تعطیلات نخستین ماه از فصل پاییز را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با دانلود تقویم مهر ۱۴۰۳ به‌سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن، به تاریخ‌های مد نظرتان در مهر دسترسی داشته باشید و برای کارهایتان برنامه‌ریزی‌ کنید. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند با دانلود تقویم مهر 1403 با ما همراه باشید.

تقویم مهر ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

با دانلود تقویم مهر 1403 برای دسکتاپ، می‌توانید به‌آسانی تقویم هفتمین ماه سال را روی صفحه نمایش کامپیوترتان مشاهده کنید و تاریخ دل‌خواهتان را در این ماه ببینید. همچنین با مشاهده این تقویم، می‌توانید برای سفرهای پیش رو مثل سفر با تور طبیعت‌گردی برنامه‌ریزی کنید. 

اگر می‌خواهید به همه مناسبت‌ها و تعطیلات سال ۱۴۰۳ را به‌صورت یکجا دسترسی داشته باشید، می‌توانید با در اختیار داشتن تقویم ۱۴۰۳، تقویم کامل سال ۱۴۰۳ را ببینید. با دسترسی به این تقویم، شما می‌توانید مناسبت‌ها و تعطیلات همه ماه‌های سال را مشاهده کنید و برای سفرهایتان در فصل‌های گوناگون برنامه بچینید.

Mehr-1403-lastsecond-calendar-desktop.jpg
تقویم مهر ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

دانلود تقویم ۱۴۰۳

دانلود تقویم مهر ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

تقویم مهر ۱۴۰۳ نسخه موبایل

با دانلود تقویم ۱۴۰۳ در یک نگاه می‌توانستید همه روزهای سال ۱۴۰۳ را همراه با مناسبت‌های مهم و تعطیلات در یک صفحه ببینید. اکنون با دانلود تقویم مهر ۱۴۰۳ برای موبایل، شما می‌توانید تقویم اولین ماه پاییز را تصویر پس‌زمینه تلفن همراهتان قرار دهید و این‌گونه با آغاز پاییز همراه شوید. شما با دسترسی به رخدادها و تعطیلات مهر ۱۴۰۳، می‌توانید برای سفرهایتان در پاییز برنامه‌ریزی کنید؛ مثلاً چنانچه می‌خواهید با تور ایران‌گردی مسافر پاییز شوید، به‌راحتی مناسبت روزهای مد نظرتان را از تقویم ببینید.

Mehr-1403-lastsecond-calendar-mobile (2).jpg
عکس تقویم مهر ۱۴۰۳ نسخه موبایل

دانلود تقویم مهر ۱۴۰۳ نسخه موبایل

تعطیلات تقویم مهر ۱۴۰۳

در مهر ۱۴۰۳ هیچ تعطیل رسمی وجود ندارد.

پیشنهاد مقاصد برای سفر در تعطیلات مهر

شروع پاییز یا به‌قولی پادشاه فصل‌ها، می‌تواند آغازی برای سفرهایی خاطره‌انگیز شود. خنکای دل‌انگیز هوای مهر و رنگ‌آمیزی طبیعت به‌دست پاییز، فرصت مطلوبی برای سفر کردن است. یکی از سفرهای پیشنهادی برای مهرماه، سفر با تور شیراز است. تماشای حافظیه و سعدیه، قدم زدن در باغ‌های شیراز و پرسه زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های این شهر دوست‌داشتنی در پاییز لطفی دیگر دارد. یکی دیگر از مقصدهای پیشنهادی برای سفر داخلی در پاییز، رشت است. سفر با تور رشت در هوای مطلوب پاییزی و گشت‌وگذار در محله‌های قدیمی و کافه‌های دل‌نشین رشت، می‌تواند آغازی به‌یادماندنی برای پاییز باشد.

چنانچه قصد دارید مهرماه به مقصدهای خارجی سفر کنید، سفر با تور هند پیشنهادی مطلوب برای شماست؛ چراکه بهترین زمان سفر به این کشور از مهر آغاز می‌شود. یکی دیگر از مقصدهای پرطرف‌دار برای سفر در پاییز، چین است. تماشای طبیعت چین در فصل رنگارنگ پاییز، سفر با تور چین در ماه مهر را به سفری دل‌خواه تبدیل می‌کند.

سخن آخر

در این مطلب، تقویم مهر ۱۴۰۳ برای دسکتاپ و موبایل را در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید به‌آسانی به تقویم اختصاصی مهر ۱۴۰۳ لست‌سکند، دسترسی داشته باشید و همه روزهای ماه نخست فصل پاییز  را ببینید. پیشنهاد شما برای سفر در مهر، کدام مقصدهای داخلی و خارجی است؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.