اهدای نشان رضایتمندی مشتری به لاچین سیر

4
از 1 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
29 اردیبهشت 1393 00:00
0

سومین اجلاس رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحد های مشتری مدار و پاسخگو در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش لست سکند، در این اجلاس که با تلاش انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و انجمن مدیریت کیفیت ایران، انجمن مهندسی صنایع و با حضور مدیران و صاحبان صنایع و مسوولان عالیرتبه کشوری در اردیبهشت ماه 1393 برگزار شد، از شرکت هایی که در موضوع رعایت حقوق مصرف کنندگان و مشتری مداری گام های مهم و موثری برداشته بودند و موجبات رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی فراهم کرده، با اهدای نشان و لوح تقدیر در این اجلاس قدردانی به عمل آمد. آژانس لاچین سیر که همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و جلب رضایت نسبی مسافران خود را فراهم کرده است هر 2 جایزه تندیس و لوح تقدیر را به خود اختصاص داد و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از سوی مسئولان برگزار کننده اجلاس مورد تجلیل قرار گرفت.

آژانس لاچین سیر تورها و پروازهای زیر را ویژه تابستان 93 به مشتریان خود ارائه خواهد نمود:

- شروع پروازهای آنتالیا با هواپیمایی فری برد
- بدروم با هواپیمایی کرندون و فری برد
- کوش آداسی با هواپیمایی اطلس جت
- مالزی + سنگاپور با هواپیمایی ایران ایر
- دبی با هواپیمایی ایران ایر
- بمبئی + گوا با هواپیمایی ایران ایر
- سواحل جنوب شرق آسیا ( بانکوک - پاتایا ) با هواپیمایی عمان ایر
- استانبول با هواپیمایی ایران ایر

 آژانس لاچین سیر

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.