راه‌اندازی تورهای "شبانه" تهرانگردی از نیمه مرداد

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
راه‌اندازی تورهای "شبانه" تهرانگردی از نیمه مرداد
01 مرداد 1389 00:00
0

 به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران این طرح با همکاری بخش خصوصی انجام خواهد شد که در گام نخست، 50 دفتر خدمات گردشگری در استان تهران،‌ تورهای شبانه راه می‌اندازند.


خبرگزاری فارس نوشت:

 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از راه‌اندازی تورهای "شبانه " تهرانگردی از نیمه مرداد خبر داد.

محمد ابراهیم لاریجانی با بیان اینکه تورهای "شبانه" تهرانگردی از نیمه مرداد امسال راه‌اندازی می‌شود، گفت: این تورها در 4 محور تورهای "بافت تاریخی "، "طبیعت‌گردی "، "مذهبی - ‌زیارتی " و "تفریحی " در مسیرهای متنوعی در تهران تعریف شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیک‌شدن به ایام ماه مبارک رمضان و کاهش سفرهای بین‌شهری مردم، تورهای شبانه تهرانگردی را تعریف کرده‌ایم که بعد از افطار بهترین فرصت برای انجام این گردش‌های درون‌شهری است.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران این طرح با همکاری بخش خصوصی انجام خواهد شد که در گام نخست، 50 دفتر خدمات گردشگری در استان تهران،‌ تورهای شبانه راه می‌اندازند. لاریجانی درباره طول زمان اجرای این طرح گفت: این طرح از نیمه مرداد آغاز می‌شود و ادامه‌دار است به طوری‌ با تغییر فصل‌، تغییراتی نیز در برنامه‌های آن‌ها اعمال خواهد شد.

به گفته وی با هماهنگی سفره‌خانه‌ها، دفاتر خدمات گردشگری و حمل‌ونقل تلاش شده است تخفیف‌های مناسبی گرفته شود تا هزینه‌های این تورها کاهش یابد و افراد بتوانند خانوادگی از این تورها استفاده کنند.

منبع : khabaronline.ir

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.