تورهای لحظه آخری چیست؟

4
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
تورهای لحظه آخری چیست؟
04 مرداد 1389 00:00
0

تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ امکان پذیر بودن ثبت نام برای آن تور قرار گرفته است که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت نام تور و اجرای آن تور است.

 

به صورت معمول این حالت بیشتر برای کشورهایی پیش میاید که آن کشورها از گردشگران ایرانی ویزا نمی خواهند . در راس این کشور ها ترکیه و بعد از آن مالزی، سریلانکا، بلاروس و . .  وجود دارند. آژانسهای مسافرتی معمولا 48 ساعت قبل از تاریخ برگزاری تور اقدام به فروش تورهای چارتری خود که در آنها بلیط هواپیما و هتل از قبل خریداری شده و خالی ماندن آنها برای آژانسهای مسافرتی ضرر بسیار زیادی محسوب میشود مینمایند.

در این حالت آژانسهای مسافرتی اقدام به فروش این تورها با تخفیف بین 30 تا 50 درصدی مینمایند. حتی در پاره ای از اوقات این قیمت تا 70% نیز کاهش پیدا میکند. البته مشخصا این حالت برای تعطیلات کمتر پیش می آید چرا که در زمانهای تعطیلات رسمی و مدت دار مسافر به این مقاصد زیادتر از هر زمان دیگری است.

 

آژانسهای مسافرتی تنها راه فروش این تورهای لحظه آخری را در اطلاع رسانی به مشتری های خود و آژانسهای همکار میدانند و در پاره ای از اوقات موفق به فروش اینگونه تورها نمیگردند و از آنطرف هم امکان چاپ و درج این تورها در روزنامه و مجلات نیست چرا که زمان کافی برای این کار وجود ندارد.

 

یکی از بزرگترین اهداف وب سایت www.LastSecond.ir  این است که بتواند این گونه تورها را به بهترین شکل ممکن به متقاضیان و هموطنان عزیز داخل کشور اطلاع رسانی کند. تمامی هموطنان عزیز میتوانند به تکمیل فرم عضویت در خبرنامه این گونه تورها را در سریعترین زمان ممکن در ایمیل و یا موبایل خود به رایگان دریافت نمایند.

 

شما با مراجعه با این صفحه و تکمیل فرم مورد نظر در لیست خبرنامه این وب سایت قرار خواهدی گرفت و بهترین و ارزانترین تورهای ذاخلی و خارجی را به رایگان دریافت خواهید نمود .

لینک به صفحه ثابت

%%lottery_id.12%%
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.