مجری و سخنرانان همایش لست سکند مشخص شدند

4.6
از 16 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
مجری و سخنرانان همایش لست سکند مشخص شدند
19 دی 1396 16:49
0

QsK5EoQULqU2V7kJdsdNoQWk9wbq48dJAhduhoPl.jpeg

مجری و سخنرانان همایش لست سکند مشخص شدند.

پيرو اطلاعيه هاي قبلي درباره برگزاري همايش لست سکند در تاریخ 12 بهمن 1396 در تهران، در اين پست به معرفي مجری و سخنرانان اين برنامه مي پردازيم:

مجری این برنامه جناب آقای منصور ضابطیان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده بنام کشور هستند که در زمینه گردشگری فعال بوده و هم اکنون برنامه "رادیو شب" را در کانال شما روی آنتن دارند.

سخنرانان برنامه عبارتند از:

جناب آقای علی رفیعی معاون گردشگری استان تهران که از زمان حضور خود در این مقام بهبود های بسیاری در سیستمهای اداری و سیاستگذاری سازمان میراث فرهنگی داشته و مخصوصا با وب سایتهای آنلاین تعامل بسیار خوبی برقرار کرده اند.

آقای آرش نورآقایی از فعالان بسیار قدیمی و شناخته شده در صنعت گردشگری کشور که سابقه برگزاری مسابقه سفرنامه نویسی ناصر خسرو را در کارنامه خود دارد و هم اکنون مدیر مسئول فصلنامه وزین و ارزشمند گلیگمش است. 

آقای اشکان بروج از فعالان قدیمی و بلاگر شناخته شده و مدیر آکادمی گردشگری ایران ، مدرس درس های شناخت صنعت گردشگری در دوره های بلند مدت، کوتاه مدت و مکمل موسسه طبیعت

و در آخر سرکار خانم مهسا نعمت بلاگر سفر ، فعال در اینستاگرام و مدیر برنامه های موسیقی

به زودی اخبار و اطلاعیه های تكميلي در مورد نحوه شرکت در این همایش، زمان و مکان برگزاري، برنامه های جانبی و سورپرایزهای لست سکند، معرفی اسپانسرین و . . . در اختيار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.