فراخوان همکاری ویژه آژانس های شهرستان

4
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
10 اردیبهشت 1391 00:00
0

با توجه به درخواستهای بسیار زیادی که از دوستان ساکن در شهر های مشهد، شیراز، اصفهان ، تبریز و ...داشتیم تصمیم گرفتیم تا همکاری خود را با آژانس های شهرهای بزرگ به صورت آزمایشی و رایگان آغاز نماییم.

بدینوسیله از تمام آژانس های مسافرتی شهرهای بزرگ کشور (به غیر از تهران) که دارای پروازهای مستقیم هستند،دعوت بعمل می آید تا در وب سایت "بانک تور و گردشگری" به صورت رایگان و برای مدت محدود (تا انتهای خرداد 91) آغاز به کار و همکاری نمایند.


شرایط عضویت به صورت زیر میباشد :


1- آژانس میبایست دارای "مجوز بند ب" باشد و حداقل یکسال از اعتبار مجوز باقی مانده باشد.

2- تورهایی که قصد ورود آنها را در سایت دارید میبایست از مبدا شهرستان مذکور باشد و امکان درج تورهای شهر های خارج از استان شما محیا نیست.

3- آغاز همکاری تا انتهای خرداد 1391 به صورت رایگان خواهد بود، بنابر این شما میتوانید از بازخورد سایت اطلاع یابید و با اطمینان خاطر تصمیم گیری نمایید.

4- تورها باید به صورت روزانه "به روز" شوند و در صورتیکه اطلاعات تورها به روز نگردد وب سایت "بانک تور و گردشگری" همکاری با آژانس مذکور را قطع خواهد نمود.


مزایای عضویت در بانک تور و گردشگری :


1-پر بازدید ترین وب سایت در حیطه گردشگری و توریسم در کشور با بیش از 40000 بازدید روزانه

2- عضویت بیش از 65000نفر کاربر از کل ایران (که بیش از 55 درصد اعضاء از شهرستانها مخصوصا شهرهای بزرگ مانند اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و . . .  هستند)

3-ارائه نام کاربری و کلمه عبور جهت درج/ویرایش و بروز رسانی تورها

4-اختصاص پروفایل اختصاصی به هر آژانس و آؤشیو تورها

5-امکان نمایش تورها به کاربران بر اساس شهرستان و شهر

از این فرصت استثنایی استفاده نمایید و با تکمیل فرم ویژه ثبت نام آژانس های مسافرتی اولین قدم را بر دارید. منتظر حضور شما عزیزان هستیم.

با تشکر

مدیریت سایت

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.