بهترین فرودگاه های دنیا برای مسافران پروازهای خسته کننده

4.6
از 5 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
در این فرودگاه‌ها فقط استراحت کنید! +تصاویر
31 تیر 1398 10:00
0

پرواز برای شما خوب نیست. این حرف چندان برای کسی که پس از یک پرواز طولانی 12 ساعت در خانه به خواب‌رفته است عجیب نیست، زیرا ترکیبی از هوای گرفته، جای تنگ و ظرف‌های کثیف هواپیما را هیچ‌کس نمی‌پسندد. به خاطر همین فرودگاه‌های معتبر در جهان تصمیم گرفته‌اند که برای بهتر کردن حس مسافران، امکاناتی مانند اسپا، باشگاه و استراحتگاه‌ها را به لیست امکانات رفاهی خود بیفزایند.

برای فهمیدن اینکه کدام فرودگاه تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت شما در آسمان می‌کند، نت فلایتس نگاهی به امکانات فرودگاه‌ها انداخته است، امکاناتی نظیر مکان‌های آرام، کلاس‌های یوگا یا تناسب‌اندام، استراحت گاه‌ها، باشگاه، فضای سبز، اتاق‌های نیایش و ... با ما همراه باشید تا با این فرودگاه‌ها و امکاناتشان آشنا شوید.

  1. فرودگاه فرانکفورت

هشتمین فرودگاه شلوغ جهان به لطف دو اتاق بزرگی که به یوگا اختصاص داده است در میان یکی از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت و ریلکس کردن قرارگرفته است. این اتاق با دارا بودن پنجره‌های سقف تا کف دارای مانیتورهایی برای نمایش دادن یوگا است. اگر به دنبال ورزش کردن نیستید، در این اتاق آرام در فرودگاه کمی استراحت کنید یا روی یکی از صندلی‌های بسیار بی‌ سروصدای آن بنشیند. همچنین می‌توانید بدون ترک کردن صندلی خود در میان باغی با درختان مصنوعی، از شلوغی فرودگاه دور بمانید و برای دیدن گیاهان به تراس ساختمان بروید. بدین ترتیب می‌توانید در یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های اروپا کمی آسایش را تجربه کنید.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه شیفُل، آمستردام

ماساژ او ماتریک در ابتدا مانند یک ربات می‌ماند و سپس شروع به ماساژ دادن همه‌چیزهای دور و اطراف خود می‌کند. خوشبختانه صندلی ماساژ 5 دقیقه‌ای در فرودگاه شیفل می‌داند که چه زمانی دست از ماساژ دادن بردارد. اگر دوست دارید که یک انسان این کار را بکند، می‌توانید در مرکز ماساژ که خیلی هم از محوطه دور نیست این کار را انجام دهید. این فرودگاه یک مرکز مدیتیشن و پارک هم دارد. می‌توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از موزه علمی در فرودگاه هم دیدن کنید.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه بین‌المللی دبی

گذراندن بهترین ساعات شنا را به فرودگاه دبی بسپارید، جایی که احساس می‌کنید بدون ترک کردن ترمینال، در یک اسپای بزرگ و مرکز تناسب‌اندام هستید. کلوپ سلامتی G-force در DXB دارای اتاق‌های بخار، سونا، جکوزی، باشگاه، استخر استراحت و دوش می‌باشد. این فرودگاه دارای دو اسپا و نمازخانه است که به غیر از مسلمانان، پذیرای دیگران نیز هست.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه چانگی، سنگاپور

معمولاً بدون در نظر گرفتن یک اسپای مملو از ماهی، یک فرودگاه را نمی‌توان در صدر بهترین‌ها قرار داد. پس از مجموعه رفاهی اوسس در این فرودگاه دیدن کنید، جایی که حین انتظار برای رسیدن زمان پرواز، ماهی‌ها پاهایتان را ماساژ می‌‌دهند. همچنین می‌توانید از امکانات دیگر مانند ماساژ یا سایر امکانات اسپا استفاده کنید. صندلی‌های راحتی نیز در فرودگاه برای رفاه حال مسافران قرار داده‌ شده است. در هتل ایروتل ترانسیت نیز یک استخر بی‌نظیر وجود دارد که برای میهمانان، مجانی است. می‌توانید در یکی از قسمت‌های تعبیه‌ شده استخر فقط دوش بگیرید و سپس از باغ ارکیده و پروانه‌ها یا باغ پیازا که مملوء از گیاهان فصلی است دیدن کنید و از آن لذت ببرید.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ

صندلی‌های ماساژور ترمینال 2 و آرایشگاه‌های موجود در فرودگاه، این فرودگاه را تبدیل به یکی از بهترین‌ها در نوع خود کرده است. دوش‌های مجانی و وای فای پر سرعت نیز از دیگر امکانات این فرودگاه است. اگر دلتان کمی ورزش می‌خواهد می‌توانید تا قبل از پرواز، در زمین گلف فرودگاه کمی بازی کنید.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه بین‌المللی ونکوور

وقتی وارد سالن ورود مشتریان YVR می‌شوید، متوجه تأکید آن‌ها در ارائه خدمات خوب خواهید شد. این فرودگاه یکی از راحت‌ترین خطوط هوایی در جهان است که باعث شده در لیست بهترین‌ها قرار گیرد. یکی از برنامه‌های فرودگاه این امکان را به مسافران می‌دهد که در ازای پرواز با این خطوط بهای کمتری را برای سالن‌های ورزشی آن بپردازند.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی، آمریکا

این فرودگاه مانند یک شهر می‌ماند و مانند بخش‌های 5گانه نیویورک، دارای 8 ترمینال جداگانه است که واقعاً یک فرودگاه جداگانه در داخل هریک وجود دارد. ترمینال 5 جت بلو با داشتن صندلی‌های بی‌ سروصدا و دوش‌های مجانی، این فرودگاه را در رأس قرارداده است. در کنار فرودگاه، مزرعه‌ای قرار دارد که محصولاتش را در اختیار کارمندان فرودگاه قرار می‌دهد. شما نمی‌توانید از این مزرعه دیدن کنید، تنها کودکان مدرسه‌ای و کارمندان حق ورود به آن را دارند.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه هاندا، توکیو

این فرودگاه اخیراً یکی از مجهزترین باشگاه‌های بوکس را در فرودگاه بازگشایی نموده است. همچنین می‌توانید با رانندگی در زمین ورزشی و برخورد با توپ‌ها کمی از هیجان پرواز را در خود کاهش دهید. همچنین می‌توانید از مرکز دوچرخه‌ها دوچرخه‌ای کرایه کنید و با آن وارد شهر شوید. از بالای فرودگاه نیز می‌توانید به تماشای فرود و خروج هواپیماها بنشینید.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو

این فرودگاه که مجهز به دو اتاق یوگا و سه اسپا برای قبل پرواز می‌باشد همچنان در صدر فرودگاه‌های آمریکا قرار دارد. این فرودگاه دارای آکواریومی است که 24 ساعت شبانه‌روز باز است. می‌توانید قبل از پرواز در قسمت استراحتگاه فرودگاه دوش بگیرید و در سوپرمارکت ناپا که یکی از سالم‌ترین و تازه‌ترین غذاها را در فرودگاه ارائه می‌دهد غذایی بخورید.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

 

  1. فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو

چهارمین شهر بزرگ آمریکای شمالی با داشتن یک اسپا در ترمینال 3 از چرخه‌ی فرودگاه‌های درجه‌یک دور نمانده است. در این مکان می‌توانید حین انتظار برای پرواز از امکانات سالن‌های زیبایی مانند وکس و یا درمان، مانند انواع ماساژ استفاده کنید. خوشبختانه هر دوی این امکانات رفاهی در بخش پروازهای آمریکایی قرار دارد. اگر در ترمینال 1 هستید می‌توانید از امکانات باشگاه گودلایف با پرداخت روزانه نیز استفاده کنید، در صورتی‌که لباس ورزشی نداشته باشید می‌توانید از این باشگاه لباس کرایه کنید.

10 نمونه از بهترین فرودگاه‌های جهان برای استراحت!

منبع: matadornetwork.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.