زمان اعلام برندگان مسابقه سفرنامه نویسی سال 98 مشخص شد!

5
از 9 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
پخش زنده اینستاگرامی اعلام برندگان مسابقه سفرنامه نویسی سال 98
24 فروردین 1399 10:00
5

BARANDEGAN-98-900.jpg

دوستان و همراهان گرامی لست سکند، همانطور که حتما در جریان هستید، وبسایت لست سکند برای مدت هشت سال پیاپی و در جهت ترویج سفر و ثبت خاطرات سفر در قالب سفرنامه و ویدئو اقدام به طراحی و برگزاری مسابقه‌ای تحت عنوان مسابقه سفرنامه نویسی کرده است و در طی این سال‌ها همواره با مشارکت گسترده و قابل توجه شما همراهان عزیز لست سکندی و دوستداران سفر و گردشگری همراه بوده است و هرساله تعداد زیادی سفرنامه برای شرکت در مسابقه دریافت کرده‌ایم. همچنین سال‌های 96 و 97 مراسم معرفی برندگان مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند بصورت همایشی بزرگ برگزار شد که حضور شما عزیزان همراه، شکوهی خاص به این همایش‌ها بخشید و شوق دیدار شما همراهان لست سکندی هیجان برگزاری همایش را همواره برای ما دو چندان می‌کرد. در ادامه مرور کوتاهی بر این دو همایش خواهیم داشت:

 

بخشی از همایش سال 96

 

بخشی از  همایش سال 97 

 در سال 98 نیز مثل سال‌های گذشته مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی و ویدیویی لست سکند همراه با مشارکت فوق العاده همراهان و دوستان لست سکندی و علاقه‌مندان به سفر و سفرنامه نویسی برگزار شد و در نهایت لیست کاندیداهای کسب رتبه‌های برتر و جوایز هر بخش نیز مشخص شد تا در تاریخ هشتم اسفند ماه 1398 و طبق وعده قبلی، سومین همایش لست سکند برگزار شود ولی متاسفانه به دلیل شیوع ویروس همه گیر کرونا و به جهت حفظ سلامت همه همراهان عزیز و در جهت کمک به اقدامات جامعه برای جلوگیری از شیوع گسترده‌تر این ویروس خطرناک همایش مذکور لغو شده و به زمانی دیگر موکول شد. نهایتا با توجه به استمرار وضعیت شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتیم روند اعلام برندگان مسابقه امسال را تغییر دهیم و از طریق لایو صفحه اینستاگرامی لست سکند برندگان نهایی را خدمت شما عزیزان اعلام کنیم و جوایز مسابقه نیز پس از برطرف شدن مشکلات مربوط به کرونا برای برندگان نهایی ارسال گردد.

پس اگر شما هم منتظر اعلام اسامی نهایی برگزیدگان مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی و ویدئویی لست سکند در سال 98 هستید، سه شنبه مورخ بیست و ششم فروردین ماه 1399 ساعت 18در لایو صفحه اینستاگرامی لست سکند مهمان ما باشید و هیجان مسابقه امسال را از دست ندهید. 

برای اطلاع از اسامی کاندیدهای مسابقه سفرنامه نویسی سال 98 اینجا کلیک کنید.

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.