کیش ایر، شیک‌پوش ترین کادر پروازی در بین ایرلاین‌های داخلی

4.4
از 55 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
شیک‌پوش ترین کادر پرواز ایرلاین‌های داخلی مشخص شدند
31 شهریور 1399 11:15
33

 1080-1920.png

برای دیدن تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.

 

اخیرا با برگزاری چند لیگ جذاب مانند خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین غذای ایرانی و زیباترین استان بهاری ایران در اینستاگرام لست سکند و با کمک شما دوستان عزیز به نتایج جذابی دست پیدا کرده‌ایم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با یک لیگ جذاب و کلی کلی جایزه در خدمت شما دوستان عزیز باشیم.

با کمک 100.000 از کاربران شبکه های اجتماعی لست سکند، شیک پوش‌ترین کادر پروازی در بین ایرلاین‌های داخلی در 4 مرحله انتخاب شدند . و در نهایت کادر پروازی کیش ایر به عنوان شیک پوش ترین در بین ایرلاینهای داخلی شناخته شد و پس از آن ایران ایر، کاسپین و تابان قرار گرفتند. جزییات دقیق این لیگ را میتوانید در جدول بالا مشاهده کنید.

با تشکر از وب سایت Trip.ir بابت اسپانسری 25 بلیط داخلی

 تصاویر کادر پروازی چهار ایرلاین برگزیده به شرح زیر است :

 

 FINAL-KISHAIR-900-2.pngFINAL-iranair-900-2.pngFINAL-caspian-900-2.pngFINAL-taban-900-2.png

نکات مهم : 

1- این نظرسنجی در شهریور 99 و در صفحه اینستاگرام لست سکند lastsecondtours@ برگزار شده است.
2- در این نظرسنجی 16 ایرلاین داخلی که در ایران فعالیت دارند شرکت داده شده‌اند.
3- تصاویر استفاده شده در این کمپین توسط ایرلاینهای شرکت کننده برای ما ارسال شده و یا از صفحات اینستاگرام رسمی آنها مورد استفاده قرار گرفته است .
4- از تمامی ایرلاینهایی که با ارسال تصاویر و درج استوری و دعوت از طرفداران خود به این لیگ جذابیت بیشتری بخشیدند تشکر و قدردانی میکنیم.
5. این نظرسنجی صرفا در مورد یونیفرم‌های ایرلاین‌های داخلی بوده و مواردی از قبیل خدمات ایرلاین‌ها، کیترینگ و .... در آن دخیل نبوده است.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.