خانه ای در توسکانی با ارزش بیش از 500 هزار دلار به قرعه‌ کشی گذاشته شد!

4.9
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
خانه ای به ارزش بیش از 500 هزار دلار را تنها با 32 دلار برنده شوید! +تصاویر
14 مهر 1399 07:00
2

زن‌ و شوهری خانه خود در توسکانی را با ارزشی بیش از 500 هزار دلار به قرعه‌کشی گذاشته‌اند، اما می‌توان کل این ملک را با 32 دلار برنده شد این زوج هشت سال را صرف بازسازی خانه کرده‌اند. زوج بریتانیایی جان و آنماری نرس (Jon and Annmarie Nurse) قصد دارند خانه تعطیلات خود در گارفانانا (Garfagnana)، یک منطقه روستایی در توسکانی، ایتالیا را به قرعه‌کشی بگذارند.

این خانه با چهار خواب و سه حمام 517 هزار دلار (400 هزار پوند) ارزش دارد و بلیط‌های قرعه‌کشی آن هرکدام 32 دلار (25 پوند) است. این زوج قصد دارند تا 64 هزار و 600 دلار (50 هزار پوند) از بلیط‌های قرعه‌کشی را به انجمن کودکان، خیریه مستقر در انگلیس و ولز کمک کنند.

جان به اینسایدر گفت: «این می‌تواند یک فرصت برای ایجاد تحول در زندگی باشد و با شرکت در آن امتحان کردن شانستان می‌توانید مکان دنج خود را در توسکانی به همراه یک استخر خصوصی زیبا داشته باشید. این خانه به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید هر کاری را که می‌خواهید با آن انجام دهید.»

زوجی انگلیسی میزبان قرعه‌کشی‌ای هستند که به یک برنده این امکان را می‌دهد تا خانه‌ای زیبا در حومه ایتالیا داشته باشد.

خانه ای در توسکانی با ارزش بیش از 500 هزار دلار به قرعه‌ کشی گذاشته شد!

جان و آنماری نرس قصد دارند خانه تعطیلات 517 هزار دلاری (400 هزار پوندی) خود در گارفانانا، منطقه‌ای کوهستانی در توسکانی، ایتالیا، که با ماشین دو ساعت از فلورانس فاصله دارد را به قرعه‌کشی بگذارند. مردم سراسر جهان می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند. فروش بلیط‌ها از 9 سپتامبر شروع‌ شده و قیمت هرکدام 32 دلار (25 پوند) است و فروش در 29 ژانویه 2021 بسته می‌شود.

جان و آنماری هنگامی‌که در شهر پول (Poole) در انگلیس تحت قرنطینه بودند، به این فکر افتادند که خانه تعطیلات ایتالیایی خود را به قرعه‌کشی بگذارند. جان گفت: «اخبار زیادی درباره تلاش و کوشش مردم وجود داشت و ما فکر کردیم، چرا ما کاری نمی‌کنیم تا بتوانیم کمی تفاوت ایجاد کنیم؟ و تنها چیزی که داشتیم داراییمان بود.»

برنده نه‌تنها صاحب‌ خانه‌ای با چهار خواب و سه حمام در توسکانی خواهد شد، بلکه این زوج گفتند که در نظر دارند کلیه مالیات نقل ‌و انتقال و هزینه‌های حقوقی و همچنین پروازهای اروپا به ایتالیا را پوشش دهند. آن‌ها فرم‌هایی را برای انتقال مالکیت خانه به برنده امضا می‌کنند و همچنین هزینه کرایه اتومبیل و محل اقامت را نیز پرداخت می‌کنند.

خانواده نرس‌ این خانه را یازده سال پیش خریداری کردند و هشت سال گذشته را صرف بازسازی آن کردند و جزئیات اطراف خانه مانند پنجره‌های ساخته‌شده با چوب شاه‌بلوط محلی و سقف‌های طاق دار را به آن اضافه کردند. این خانه کاملاً مبله است و دارای استخر شنای اختصاصی و باغ است.

خانه ای در توسکانی با ارزش بیش از 500 هزار دلار به قرعه‌ کشی گذاشته شد!

جان گفت: «ما اساساً آن را مدرن ساختیم، اما ویژگی‌های اصلی ملک را حفظ کردیم.» درحالی‌که این زوج درگذشته آن را به مهمانان اجاره می‌دادند، هرگز تصور نمی‌کردند که آن را کاملاً به قرعه‌کشی بگذارند.

این ملک دارای باغ‌های زیبایی در داخل و خارج از خود است. پس از فروش 20 هزار بلیط قرعه‌کشی، سامانه فروش بسته می‌شود، جان گفت آن‌ها این کار را انجام دادند تا هر فرد شانس بیشتری در برنده شدن داشته باشد.

 

منبع: insider.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.