Close

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان مجازی شد!

4.7
از 3 رای
مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان مجازی شد!
  • 12 آذر 1399 06:00
  • 0
  • 339

مرکز نمایشگاهی برلین تصمیم گرفت تا نمایشگاه گردشگری ITB که در آلمان واقع شده را در سال 2021 به شکل مجازی برگزار کند.

مرکز نمایشگاهی برلین اعلام کرد: با درنظر گرفتن شرایط موجود، نمایشگاه گردشگری و کنوانسیون برلین از ۹ تا ۱۲ مارس ۲۰۲۱ برابر با ۱۹ تا ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۹۹ نسخه مجازی و دیجیتالی خود را برای نخستین‌بار برگزار می‌کند. این نمایشگاه و کنفرانس، B2B خواهد بود. اطلاعات بیشتر درباره غرفه‌دارها، بلیت بازدیدکنندگان تجاری و حامیان مالی در سطح جهانی از ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۶ آبان‌ماه ۹۹) در وب‌سایت نمایشگاه برلین قرار می‌گیرد.

نمایشگاه ITB برلین

مسئولین نمایشگاه برلین که در اسفندماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا ناچار به تعطیلی این رویداد مهم شدند، اینک با به کار گرفتن تجربه‌های جدید گردشگری و بازاریابی دیجیتالی، قول داده‌اند نسخه جدید این نمایشگاه همانند گذشته شماره یک باشد و تجارتی موفق و ارتباطاتی جدید را رقم بزند و کماکان الهام‌بخش و تعاملی باقی بماند.

این نمایشگاه پس از آن‌که در دوره قبل با همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، چندی پیش یک رویداد مجازی را برای شیفتگان و اهالی سفر برگزار کرد. با پشت سر گذاشتن آن تجربه، مسئولین نمایشگاه گردشگری آلمان می‌گویند: نظرات شما در ماه‌های گذشته به ما نشان داد که شبکه‌سازی، تبادل‌ دانش و تجارت جدید بیش از هر زمان دیگری مناسب است.

نمایشگاه گردشگری از سال ۱۹۶۶ میلادی، هر سال مستمر در ماه مارس و در شهر برلین به صورت چهره به چهره برگزار می‌شد. این نمایشگاه به عنوان بورس گردشگری جهان شناخته می‌شود و از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی گردشگری نیز به حساب می‌آید. در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده بودند. برآورد شده بود این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ حدود ۷ بیلیون یورو درآمد کسب کند.

آلمان بازار گردشگری قدیمی ایران به حساب می‌آید در نتیجه حضور در نمایشگاه آن برای ایران اهمیت ویژه‌ای دارد. ایران بیش از یک دهه تجربه حضور در این نمایشگاه را دارد.

نمایشگاه WTM لندن هم تصمیم گرفت این هفته به صورت مجازی برگزار شود. این نمایشگاه از ۹ تا ۱۱ نوامبر برابر با ۱۹ تا ۲۱ آبان‌ماه به شکلی مجازی به تأثیر ویروس همه‌گیر کرونا بر صنعت سفر و جهانگردی می‌پردازد و نقشه راه بهبودی را بررسی می‌کند و به شناسایی روش‌ها و نوآوری‌هایی که آینده صنعت گردشگری را می‌سازد، می‌پردازد.

منبع: ایسنا

مطالب مرتبط

نظرات کاربران (0 نظر)

× در حال پاسخ به:

اولین نفری که نظر می دهد شما باشید