تصاویری باورنکردنی از غار کروبرا، عمیق‌ترین غار جهان

4.3
از 19 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
این تصاویر باورنکردنی مربوط به عمیق‌ترین غار جهان است! +تصاویر
17 اردیبهشت 1398 07:00
0

به یک مکان تاریک و مرطوب فکر کنید، سپس تصور کنید که از مابقی دنیا جدا شده‌اید. اگر فکر می‌کنید که برای دوام آوردن در چنین شرایطی به‌ اندازه کافی شجاع هستید، می‌توانید به ماجراجویی در اعماق غار کروبرا بپردازید که به‌ قدری عمیق است که انسان تصور نمی‌کند چنین مکانی بروی کره زمین وجود داشته باشد.

غار کروبرا

غار کروبرا که در آبخازیا در گرجستان واقع‌ شده و بانام غار ورونیا نیز شناخته می‌شود، عمیق‌ترین غار شناخته‌شده در جهان است. افراد و ماجراجویان زیادی برای آزمایش خطر هیجان و کسب نشاط از این تجربه که زندگی را به مبارزه می‌طلبد، از این مکان دیدن می‌کنند.

غار کروبرا

غار کروبرا

اجازه ندهید که ورودی این غار شما را به‌اشتباه بیاندازد، زیرا عمق آن تا 7208 فوت برآورد شده است به این ترتیب، سفری طولانی در انتظار بازدیدکنندگان خواهد بود.

غار کروبرا

غار کروبرا

در سال 2012 گروهی از گردشگران طی 27 روز به کشف این غار پرداختند. فکر زندگی کردن در تاریکی برای یک مدت طولانی تقریباً دیوانه کننده است.

غار کروبرا

منبع محدودشده نور داخل غار باعث ایجاد چالشی اساسی برای ماجراجویان می‌شود. تصور کنید که در حال فروافتادن در یک تاریکی بسیار عمیق و ناشناخته هستید، نبود نور سفر را بسیار چالش‌برانگیز و ترسناک می‌کند. بدون شک این غار برای کسانی که ترس از تاریکی دارند جای مناسبی نیست.

غار کروبرا

گونه‌های جدیدی از حیوانات را می‌توان در این غار مشاهده کرد.

غار کروبرا

تیم اکتشافی همچنین گونه‌های جدیدی از بندپایان را در این غار کشف کرده‌اند که در تاریکی زندگی می‌کردند و این امر باعث خزنده شدن آن‌ها شده بود. دیدن این موجودات چیزی نیست که شما هرروز با آن مواجه باشید.

غار کروبرا

غار کروبرا

اینجا دنیایی متفاوت است که بسیار عجیب و غیرعادی است!

غار کروبرا

این غار، رازآلود و بسیار تعجب برانگیز است و به نظر به دنیای دیگری شباهت دارد. اگر به‌اندازه کافی آمادگی هیجان رادارید، می‌توانید در سفر کاوشی کارشناسان با آن‌ها همراه شوید.

غار کروبرا

ماجراجویان می‌بایست خود را برای یک سفر 27 روزه در دل تاریکی آماده کنند. اگر به‌اندازه کافی خوش‌شانس باشید، می‌توانید طبق برنامه سفر شاهد این هنر بی‌نظیر خالق بی‌همتا باشید!

غار کروبرا

آیا فکر می‌کنید که بتوانید روزی در عمیق‌ترین غار جهان قدم بردارید؟ اصلا به چنین ماجراجویی‌هایی علاقه دارید؟

منبع: wowamazing.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.