قرعه کشی جایزه 50/000/000 ریالی آغاز شد

4.6
از 229 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
قرعه کشی جایزه 50/000/000 ریالی آغاز شد
30 بهمن 1394 10:01
69

باز هم هیجان با هم قرعه کشی

برنده خوش شانس این قرعه کشی کیست؟ 5 میلیون تومان خدمات سفر در انتظار شماست. برنده میتوانید به هر نحوی که دوست دارد از 5 میلیون تومان جایزه بن سفر (خدمات سفر شامل تور ، هتل و بلیط در نوروز 95) خدمات آژانسهای فعال داخل سایت استفاده نماید

 

اسپانسر : سلام پرواز ایرانیان

با تشکر فراوان از اسپاسنر این قرعه کشی مدیریت آژانس سلام پرواز ایرانیان (88103890)که قبول زحمت کرده اند و جایزه 5 میلیونی بن خرید را تقبل کرده اند.

جهت مشاهده لیست تورهای آژانس سلام پرواز اینجا کلیک کنید.



بعد تقریبا 1 سال وقفه با قرعه کشی هیجان انگیز در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم. 50 میلیون ریال (معادل 5 میلیون تومان ) بن خرید تور و خدمات گردشگری از آژانسهای مسافرتی فعال در وب سایت. برنده میتواند معادل 5 میلیون تومان از خدمات تورهای نوروز 95 آژانسهای فعال در سایت انتخاب و استفاده نماید.

 

خواهشمندیم چنانچه شرایط استفاده از جایزه فوق را ندارید در قرعه کشی نام نویسی ننمایید و شانس دیگران را ضایع ننمایید.

 

شرایط استفاده :

* هر شخص تنها میتواند یک بار ثبت نام نماید و در صورت مشاهده تخلف نام شخص مذبور از لیست قرعه کشی حذف میگردد . اگر قصد دارید لطف شما شامل حال دوستان و آشنایان شود لینک مربوطه را برای آنها ارسال نمایید تا آنها بتوانند شخصا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. (لینک قرعه کشی https://www.lastsecond.ir/news/lott-bahman-94  )
* شخص برنده شده امکان جایگزینی فرد یا افراد دیگری به جای خود نخواهد داشت و امکان استفاده تنها در بازه 26 اسفند 94 الی 15 فروردین ماه 95 است .
* تعداد برندگان در مجموع 1 نفر میباشد و شخص برنده میتواند به اندازه مبلغ 5 میلیون تومان از خدمات نوروزی تورهای داخل سایت (مرتبط با آژانسهای مسافرتی فعال در سایت) استفاده نماید.
* زمان شرکت در قرعه کشی از تاریخ 26 بهمن 1394 الی 2 اسفند 1394 "ساعت 24" میباشد(غیر قابل تمدید).
* چنانچه مجموع رقم خدمات انتخابی شما از آژانس مسافرتی بیشتر از رقم فوق شود مابقی به عهده شخص برنده می باشد و چنانچه از رقم اعلام شده کمتر شود ما به التفاوتی به شما پرداخت نخواهد شد.
* قرعه کشی در تاریخ 3 اسفند ماه انجام خواهد گرفت و لیست برندگان از طریق اطلاع رسانی تنها از طریق سایت و اپلیکیشن به شرکت کنندگان در مسابقه اعلام خواهد شد.
از برنده عزیز خواهشمندیم طی 24 ساعت تاییدیه خود را مبنی بر استفاده از جایزه فوق به ما (و تنها از طریق ایمیل) اعلام نماید تا ما مطمئن شویم که آفر فوق از بین نخواهد رفت . * برنده میبایست تا ساعت 16 روز 10 اسفند نسبت به ثبت نام قطعی و ارسال مدارک اقدام نمایند . در غیر اینصورت وب سایت لست سکند هیچ گونه تعهدی نسبت به برنده نخواهد داشت و بلافاصله نفر جایگزین انتخاب و اعلام خواهد شد.
* به همراه اعلام نام برنده ، نام 1 نفر بعنوان جایگزین نیز معرفی خواهد گردید .
* در هنگام ثبت نام میبایست نام و نام خانوادگی - آدرس ایمیل - شماره موبایل خود را به صورت کاملا صحیح و واقعی اعلام نمایید و در صورتیکه کوچکترین اختلافی بین اطلاعات اعلام شده در هنگام ثبت نام با اطلاعات واقعی باشد مدیریت وب سایت نفر بعدی را به عنوان جایگزین اعلام خواهد نمود.
* برنده بعد از اعلام نتایج میبایست ظرف مدت 24 ساعت نسبت به ارسال تصویر (اسکن) رنگی کارت ملی خود اقدام نماید.

* با شرکت در این مسابقه اطلاعات شما (شامل آدرس ایمیل و شماره موبایل) در بانک اطلاعات ما قرار خواهد گرفت و ایمیلها و اس ام اس های رایگان ما را دریافت خواهید نمود.


خواهشمندیم قبل از ثبت نام تمامی شرایط را بسنجید و در صورتیکه قصد استفاده از آفر فوق را دارید در قرعه کشی شرکت نمایید در غیر اینصورت شانس دیگران را کاهش ندهید. همچنین گذرنامه های خود را کنترل نمایید که دارای حداقل 7 ماه اعتبار باشند.

 

شرکت نمودن شما در قرعه کشی به این معنی است که تمامی شرایط فوق را ملاحظه کرده اید و تمامی آنها را قبول داشته اید.

 

نکته بسیار مهم :

بلافاصله بعد از قرعه کشی و مشخص شدن برنده، ایمیلی به آدرس درج شده در فرم قرعه کشی ارسال خواهیم نمود . شخص برنده طی 24 ساعت میبایست تاییدیه خود را مبنی بر استفاده از جایزه فوق به ما (و تنها از طریق ایمیل) اعلام نماید تا ما مطمئن شویم که آفر فوق از بین نخواهد رفت . بعد از آن شما تا ساعت 16 تاریخ 10 اسفند 94 فرصت خواهید داشت تور مورد نظر خود را انتخاب و به ما اعلام فرمایید تا هماهنگی های لازم جهت واریز وجه و خرید تور از آژانس مسافرتی انجام گیرد.

 

امکان حضور در قرعه کشی

جهت شفاف سازی امکان حضور 5 نفر از دوستانی که به صورت رسمی درخواست شرکت در مراسم قرعه کشی را داشته باشند محیاست . کافیست درخواست خود را در انتهای همین صفحه و یا از طریق فرم تماس با ما درج کنید تا با شما تماس بگیریم . درج شماره موبایل در متن پیام الزامیست.

 

شرکت در قرعه کشی از طریق اپلیکیشنهای لست سکند و وب سایت امکان پذیر است

اپلیکیشن اندروید لست سکند


دانلود اپلیکیشن لست سکند

نسخد اندروید (Andorid)

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن IOS لست سکند (نسخه جدید)


دانلود اپلیکیشن لست سکند

نسخد آی .او. اس (IOS)

دانلود از Apple Store

 

از لست سکند حمایت کنید

جشنواره وب ایران مانند هر سال در حال برگزاری است. امسال قصد داریم حضور پر قدرتی در این جشنواره در بخش وب سایت و اپلیکیشن داشته باشیم. از شما تقاضا داریم در این جشنواره حامی ما باشید و با رای های خود کمک کنید عنوان بهترین وب سایت و اپلیکیشن سیر و سفر ایرانی را به دست آوریم.

کافیست بر روی لینکهای زیر کلیک کنید و در صفحها باز شده بر روی آیکون لایک (قلب) کلیک کرده .میتوانید از طریق ایمیلهای یاهو و یا جیمیل و یا عضویت مستقیم در این سایت به ما امتیاز مثبت دهید. پیشاپیش از همراه و محبت شما سپاسگذاریم.

وقتی بر روی آیکون قلب کلیک میکنید صفحه ای (پنجره ای) به صورت پاپ آپ باز میشود که از شما میخواهد انتخاب کنید که قصد رای دادن با آدرس ایمیل یاهو یا جیمیل خود را دارید.بعد از انتخاب در صفحه بعدی شما میبایست مشخصات نام کاربری (آدرس ایمیل) و کلمه عبور خود را وارد نمایید و اجازه دسترسی به وب سایت جشنواره به صورت محدود را با کلیک بر روری گزینه Allow و یا Agree بدهید. در صورتیکه آیکون قلب قرمز ماند میتوانید مطمئن شوید که رای شما برای ما ثبت شده است.


جهت ثبت رای در جشنواره وب سایت اینجا کلیک کنید

از لست سکند حمایت کنید

از لست سکند حمایت کنید

از لست سکند حمایت کنید

از لست سکند حمایت کنید

از لست سکند حمایت کنید

از لست سکند حمایت کنید




[lott]21[/lott]

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.