‏"سوپر ماریو" به خیابان های توکیو می آید ‏

4.5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
‏"سوپر ماریو" زنده می شود! + تصاویر ‏
05 تیر 1397 12:00
0

بسیاری از ما هنوز با شخصیت محبوب بازی‌های قارچ خور، یا همان "سوپر ماریو" خاطره داریم. شاید این بازی برای بسیاری از ما به پایان رسیده باشد اما سوپرماریو هنوز یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی به شمار می‌رود. حالا گردشگران در ژاپن می‌توانند خودشان "سوپر ماریو" باشند و در جدیدترین بازی این شخصیت یعنی " ماریو کارت" ایفای نقش کنند.

ماریو کارت یک سری بازی است که توسط شرکت تولید کننده بازی‌های ویدیویی نینتندو ( Nintendo ) ارائه شده است. بازی که در آن سوپرماریو و دیگر شخصیت‌های این بازی معروف سوار به ماشین‌های کارت به مسابقه می پردازند.

تورهای ماری  کار ( MariCAR ) مخصوص هواداران این بازی برنامه‌ریزی شده است، علاقه‌مندان به این بازی با لباس شخصیت‌های محبوبشان و سوار بر ماشیت کارت در خیابان های توکیو‌، اوساکا و اوکیناوا به تفریح مشغول می‌شوند و خودشان وارد بازی شده و شخصیت بازی را به دنیای واقعیت می‌آورند.   

هرچند این تور خیلی به روی شخصیت‌های ماریو تعصب ندارد و لباس‌های شخصیت‌های دیگر از جمله سوپرمن یا مینیو‌ن‌ها را نیز برای سوار شدن به ماشین٬های کارت در اختیار مردم قرار می‌دهد. کارت‌ها می توانند تا 50 مایل بر ساعت ( 80 کیلومتر ) سرعت داشته باشند و علاوه بر اینها مجهز به دوربین 4k هستند که موجب می شود در طول مسیر میهمانان و سوارکاران از لحظات خود عکس یادگاری بگیرند. علاوه بر اینها می‌توانند موسیقی نیز پخش کنند که معمولا موسیقی همان بازی انتخاب می‌شود که حس بودن در بازی بیشتر شود. برخلاف بازی ویدیویی این تفریح شبیه به یک مسابقه نیست و کسی از کسی جلو نمی‌زند و همه باید از قوانین رانندگی پیروی کنند.

مدیر تور، ماری کار در این باره می‌گوید: این تور باعث می‌شود افراد از زندگی روزمره خود خارج شوند. شما لباس مبدل می‌پوشید و ماشین‌های کارت را که شبیه به ماشین‌های اسباب بازی هستند می‌رانید. شما در موقعیتی قرار می گیرید که تجربه ای جدید و مفرح است.

هرچند پیش از این ، چنین توری که اولین بار در سال 2015 راه اندازی شده بود با مشکلات و حوادث مختلفی رو به رو بود. اما این بار مدیران این تور امید دارند دیگر با این مشکلات روبه رو نشوند.

همه افرادی که گواهینامه رانندگی بین المللی یا ژاپنی دارند می‌توانند در این تور شرکت کنند.

‏تور توکیو

‏تور ژاپن

سفر به ژاپن

‏تور توکیو

‏تور توکیو

‏تور ژاپن

‏سفر به ژاپن

تفریح در ژاپن

‏تور ژاپن

منبع : dailymail

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان