پیشنهاد ویژه سایت : بیمه مسافرتی

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
پیشنهاد ویژه سایت : بیمه مسافرتی
23 خرداد 1391 00:00
0

پس از نظرسنجی که در رابطه با "لزوم استفاده از بیمه های مسافرتی" در سایت برگزار گردید و با توجه به اینکه وب سایت بانک تور و گردشگری اعتقاد راسخ به استفاده از بیمه های مسافرتی دارد و همچنین با جویا شدن نظر برخی از آژانس های مسافرتی و رایزنی های مختلف قصد معرفی بیمه های مسافرتی مختلف و موجود در ایران را داریم. در نظر سنجی برگزار شده بیش از 1500 نفر با ثبت نظر خود در این نظر سنجی شرکت کردند و کامنت های نوشته شده در این پست به همراه نظرات ثبت شده گویای بسیاری از واقعیات میباشد.

 

در اولین قدم قصد معرفی بیمه مسافرتی را داریم. مطالبی که در زیر میخوانید توضیحات شرکت بیمه مسافرتی میباشد. سعی ما در این است در وحله اول تمامی مسافران ایرانی را با لزوم استفاده از بیمه های مسافرتی آشنا سازیم و با توجه به قرارداد همکاری که با بیمه مسافرتی (تراویس سفر نماینده رسمی 2151) عقد نموده ایم، بهترین نرخ (به همراه تخفیفات ویژه اعضاء سایت) و آسانترین راه را برای تهیه بیمه های مسافرتی برای شما عزیزان فراهم سازیم.

 

همچنین در انتها لیست قیمت بیمه های مسافرتی به همراه لینک خرید آنلاین و کوپن تخفیف (برای آغاز 7% تخفیف ویژه اعضاء وب سایت) درج شده است.

 

==========================================

 

هر ساله هزاران نفر به خارج از کشور مسافرت می‌کنند و در حالیکه اکثر آنان از مزایای بیمه مسافرتی بهره‌مند هستند، عده کمی از آنان می‌توانند از خدمات بیمه‌ای مناسب در زمان نیاز و ضرورت استفاده نمایند. بسیاری از آنها ناگزیرند هزینه‌های گزافی را به هنگام بروز حادثه یا بیماری در مراکز درمانی پرداخت نمایند. بیمه مسافرتی در اقدامی جدید، به‌گونه‌ای طراحی شده است تا به هنگام بروز حادثه در هر نقطه‌ای از جهان خدمات مندرج در جداول تعهدات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمه‌شده ارائه دهد.

 

در دنیای مدرن و آکنده از فشارهای روانی متفاوت،بیمه مسافرتی راهی به سوی شادابی و دستیابی به سوی آرامش روانی در طول سفر می باشد.حتما شنیده ویا دیده اید که به علت غفلت و کم توجهی و نداشتن پوشش بیمه ای مناسب,بیماری و وضعیت های اضطراری،چه هزینه های سنگینی برای مسافر یا میزبان او به بار می آید.درصورتی که می توانیم بیمه مسافرتی با بهایی اندک خریداری نماییم تا بتوانیم از سفر خود به بهترین نحو لذت ببریم.بیمه مسافرتی با مزایا و تسهیلات کم نظیر بستری را برای شما هموطنان عزیز در سراسر دنیا فراهم کرده که بتوانید با خیال آسوده و به دور از هیچ گونه دغدغه ای سفر کنید.

 

بیمه اعتقاد دارد خدمت رسانی به مشتری دلیل وجود ما می باشد.خدمات به مشتری قابل لمس نیست.بلکه می توان آن را دید،شنید و تجربه کرد.ما با فراهم آوردن خدماتی کم نظیر با شما ارتباط برقرار خواهیم کرد.

بیمه مسافرتی در یک نگاه

  • ارائه خدمات کمک‌رسانی به صورت 24 ساعته و در تمام نقاط جهان
  • پرداخت هزینه‌های خسارت بصورت مستقیم به مراکز درمان (Direct Billing) در سراسر جهان و عدم نیاز بیمه‌گذار به پرداخت هزینه‌ها در سفر و رجوع مجدد به شرکت بیمه جهت دریافت آنها
  • رسیدگی به شکایات و همچنین پیگیری خسارات از طریق شعب بیمه و عدم نیاز به پیگیری امور از طریق شرکت‌های خارجی
  • امکان بهره‌مندی از کلیه اطلاعات و موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز فوریت‌های پزشکی در خارج از کشور
  • پشتیبانی اپراتور فارسی زبان
  • قابلیت طراحی طرح‌ها و قراردادهای گروهی منطبق با نیاز بیمه‌گذاران و جامعه هدف

مزایای بیمه‌نامه مسافرتی

- هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور
- جابجایی یا بازگرداندن بیمه‌شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه
- پرداخت هزینه فوریت‌های دندانپزشکی
- بازگشت اعضای بلافضل خانواده همراه بیمه‌شده به کشور
- سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده
- بازگرداندن جسد متوفی
- مساعدت حقوقی سرقت و یا مفقودشدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور
- بازگردادن کودکانی که بی‌سرپرست مانده‌اند
- ارسال پیام‌ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری
- بازگشت اضطرری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده
- تحویل دارو
- جبران خسارت تأخیر در رسیدن چمدان‌ها
- جبران خسارت مفقودشدن چمدان‌های تحویل‌شده
- امدادرسانی دریافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی
- پوشش تاخیر در حرکت

توضیحات تکمیلی:

پرداخت هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور
هزینه‌های بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و داروهای تجویزشده از جانب پزشک در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی بیمه‌شده در خارج از کشور ایران، پرداخت می‌شوند. همچنین به منظور ارائه خدمات مناسب به بیمه‌شده در خارج از کشور، نحوه ارائه خدمات مذکور از طریق تماس تلفنی با پزشکان معالج کنترل می‌شوند.

جابجایی یا بازگرداندن بیمه‌شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه
در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه‌شده، انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن وی به کشور محل اقامت خود صورت خواهد گرفت. با توجه به موقعیت و یا وخامت حال بیمه‌شده، ممکن است بیمه‌شده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی به وسیله آمبولانس و یا سایر وسایل نقلیه انتقال یافته و یا در شرایط حادتر به کشورش بازگردانیده شود.

پرداخت هزینه فوریت‌های دندانپزشکی
هزینه فوریت‌های دندانپزشکی شامل (معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان) تحت پوشش این بیمه‌نامه می‌باشد.

بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه‌شده به کشور
در صورتی که بیمه‌شده نیازمند بستری شدن به مدت بیش از 10 روز در بیمارستان باشد، هزینه بازگشت یکی از اعضای بلافصل خانواده وی به کشور محل اقامت در صورتیکه قادر به استفاده از وسیله اصلی سفر خود نباشد، پرداخت خواهد گردید.

سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده
در صورتیکه بیمه‌شده به علت حوادث و یا بیماری مشمول این بیمه‌نامه، بیشتر از 10روز در بیمارستان بستری شود، هزینه سفر یکی از اعضای بلافصل خانواده وی را از کشور محل اقامت بیمه‌شده که شامل هزینه رفت‌وبرگشت و مخارج اقامت وی می‌باشد، تامین خواهد گردید.

بازگرداندن جسد متوفی
در صورت فوت بیمه‌شده بر اثر حوادث مشمول این بیمه‌نامه، تمهیدات لازم و هزینه‌های مورد نیاز جهت بازگردانیدن جسد وی به کشور محل اقامت تأمین خواهد گردید.

مساعدت حقوقی
در صورتیکه بیمه‌شده به موجب قوانین مدنی کشوری که به آن سفر کرده است و در رابطه با خسارت اتفاقی وارد به شخص ثالث و یا عدم رعایت قوانین و مقررات اجرائی محلی به عنوان یک شهروند ساده تحت تعیب قرار گیرد هزینه‌های دفاع قانونی از وی به استثناء مسئولیت‌هایی که ناشی از استفاده، تملک یا نگهداری وسیله نقلیه موتوری باشد تا سقف مندرج در بیمه‌نامه قابل پرداخت است.

سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور
در صورت مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه بیمه‌گذار در خارج از کشور، شرکت کمک‌رسان علاوه بر ارائه اطلاعات لازم مبنی بر مراحل اداری لازم که در مراجع قانونی و مؤسسات محلی برای بدست آوردن مدارک مفقود یا سرقت‌شده می‌بایست طی شود، هزینه‌های جابجائی و صدور المثنی آنها را نیز تا سقف مندرج در بیمه‌نامه تقبل خواهد نمود.

بازگردادن کودکانی که بی‌سرپرست مانده‌اند
در صورتیکه که بیمه‌شده به علت بیماری، فوت و یا انتقال به کشور متبوع قادر به مراقبت از فرزند زیر 15سال خود نباشد، هزینه برگشت فرزند بیمه‌شده به ایران تحت نظارت یک فرد بزرگسال قابل پرداخت خواهد بود.

ارسال پیام‌ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری
مسئولیت ارسال پیام‌های اضطراری بیمه‌شده در ارتباط با حوادث مشمول این بیمه‌نامه بر عهده بیمه‌گر بوده و به تقاضای بیمه‌شده، اطلاعات پایه درباره مراجع درمانی نظیر نام پزشکان، متخصصین، دندانپزشکان یا پیراپزشکان نزدیک به محل، نشانی بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی، داروخانه‌ها و آمبولانس‌ها را به استثناء مراکز تشخیص پزشکی در اختیار بیمه‌شده قرار خواهد گرفت.

بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده
در صورتی که بیمه‌شده به دلیل فوت ناگهانی یکی از اعضای نزدیک خانواده خود (تا بستگان درجه دوم) ناچار به توقف سفر گردد و چنانچه بیمه شده امکان بازگشت با وسیله شخصی خود و یا وسیله‌ای که برای سفر اجاره شده است نباشد، هزینه سفر او به کشور محل اقامت قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات مربوط به تاخیر در ورود چمدان‌ها
در صورتی که بار تحویل‌داده بیمه‌شده به خط هوایی در زمان ورود به کشور مقصد مسافر به وی تحویل داده نشود، هزینه‌های خرید لوازم و مواد بهداشتی ضروری تا سقف مندرج در بیمه‌نامه قابل پرداخت خواهد بود.

خدمات مربوط به تأخیر در پرواز هواپیما
در صورتیکه وسیله نقلیه عمومی مورد استفاده بیمه‌گذار حداقل 6 ساعت تأخیر داشته باشد، هزینه‌های اضافی تقبل‌شده به دلیل این تأخیر (از قبیل هزینه‌های حمل‌ونقل، اقامت در هتل و همچنین خوراک) تا سقف‌های مندرج در بیمه‌نامه را به وی جبران خواهد نمود.

بیمه مسافرتی چه چیزی را پوشش نمی دهد:

  • بلایای طبیعی
  • جنگ، شورش، بلوا، واکنش های هسته ای
  • شرکت در مسابقات و فعالیت های ورزشی خطرناک
  • هزینه بیماری هایی که سابقه قبلی داشته اند
  • بیماری های شیوع یافته در جهان
  • موارد ناشی از بارداری در مدت 3 ماه مانده به زایمان
  • هزینه جراحی های زیبایی
  • موارد ناشی از فوت یا جراحت و یا بیماری ناشی از خود کشی و یا اقدام به خودکشی
  • بیماری ها و یا آسیب هایی که بر اثر مصرف ارادی دارو، مواد سمی و یا مواد مخدر به وجود آمده اند

نکات مهم :

1) بیمه‌نامه از تاریخ خروج بیمه‌شده از مرزهای کشور ایران و فقط برای سفرهایی که مدت آنها بیشتر از 92 روز متوالی نباشد معتبراست، مگر اینکه مدت بیمه‌نامه خریداری شده کمتر از 92 روز باشد. بیمه‌شده می‌تواند در مدت اعتبار بیمه‌نامه به دفعات به خارج از کشور ایران سفر نماید.
2) اعتبار این بیمه‌نامه از زمان خروج از کشور آغاز می‌گردد.
3) در صورت پایان اعتبار بیمه‌نامه در طول سفر، تمدید آن مقدور نمی‌باشد.
4) در صورت عدم استفاده از بیمه‌نامه (بعلت عدم دریافت ویزا، انصراف از سفر و یا دلایل دیگر) تا 6 ماه پس از تاریخ صدور می‌توانید صرفاً با مراجعه به واحد صادرکننده نسبت به فسخ آن اقدام نمائید.

جهت مشاهده لیست قیمت ها در ابعاد بزرگتر بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

بیمه مسافرتی چه چیزی را پوشش نمی دهد:

  • بلایای طبیعی
  • جنگ، شورش، بلوا، واکنش های هسته ای
  • شرکت در مسابقات و فعالیت های ورزشی خطرناک
  • هزینه بیماری هایی که سابقه قبلی داشته اند
  • بیماری های شیوع یافته در جهان
  • موارد ناشی از بارداری در مدت 3 ماه مانده به زایمان
  • هزینه جراحی های زیبایی
  • موارد ناشی از فوت یا جراحت و یا بیماری ناشی از خود کشی و یا اقدام به خودکشی
  • بیماری ها و یا آسیب هایی که بر اثر مصرف ارادی دارو، مواد سمی و یا مواد مخدر به وجود آمده اند

لیست قیمت بیمه مسافرتی سامان

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.