همه چیز درباره یورش به منطقه ممنوعه آدم فضایی‌ها در آمریکا

4.3
از 45 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
یورش بیش از یک میلیون نفر به منطقه‌ی ممنوعه‌ی آدم فضایی‌ها! +تصاویر
01 مرداد 1398 07:00
13

بیش از یک میلیون نفر در رویدادی در فیس‌بوک برای یورش به منطقه ارتشی محافظت‌شده واقع در جنوب شرقی ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا که با نام منطقه 51 شناخته می‌شود، ثبت نام کرده‌اند! این رویداد قرار است در تاریخ 20 سپتامبر 2019 یعنی 29 شهریور 98 اتفاق بیفتد و قرار است که در طی آن، یورشی عظیم به این منطقه نظامی و ارتشی اتفاق بیفتد که هیچ وقت سابقه نداشته است. چندین دهه است که نظریه‌های مختلفی در مورد این منطقه از آمریکا وجود دارد و این حرف و حیث‌ها و نظریه‌ها تا جایی پیش رفته‌اند که بعضی از افراد معتقدند که بخش کویری 10،000 کیلومتر مربعی آن، حاوی تکنولوژی آدم فضایی‌هایی است که از سیاره زمین بازدید داشته‌اند!

با این اوصاف، رویدادی به نام "حمله به منطقه 51" در فیسبوک توسط کاربران ایجاد شده است که اعضای آن معتقدند که هیچ کس نمی‌تواند جلوی یک میلیون نفر بایستد. این رویداد مردم سراسر جهان را دعوت می کند که در این روز به سبک ناروتو (قهرمانی در انیمه‌ای ژاپنی به همین نام) در این مکان ارتشی بدوند. دویدن به سبک ناروتو سبکی از دویدن به روش ژاپنی‌هاست که فرد باید سرش را به جلو بگیرد و دستانش را به صورت مستقیم به طرف پشتش بگیرد و با سرعت بدود. در صفحه این رویداد ذکر شده که این گونه می‌توانند با سرعتی بیشتر از گلوله‌های ارتش بدوند و به نظرشان ارزشش را دارد که این خطر را بپذیرند و در ازایش بیگانه ها و آدم فضایی‌ها را ببینند و بالاخره از اسراری که در منطقه 51 نهفته شده است، سر در بیاورند!

همه چیز درباره رویداد فیس‌بوکی برای یورش به منطقه ممنوعه آدم فضایی‌ها در آمریکا

منطقه 51 نامی است که برای مشخص‌کردن این منطقه روی نقشه کمیسیون انرژی اتمی در دهه 1950 میلادی به کار برده شده است و به همین دلیل است که همه آن را با نام منطقه 51 می‌شناسند. این پایگاه ارتشی بسیار بزرگ است و در مجموع 2.9 میلیون هکتار مساحت دارد و 13 هزار کیلومتر مربع آسمان محافظت‌شده دارد که حق تردد از آن وجود ندارد.

اما در حقیقت اینکه این زمین به این بزرگی دقیقا چه کاربری دارد، مشخص نیست. نظریه‌هایی که در طول تاریخ در مورد منطقه 51 بیان شده است، یک به یک متفاوت هستند. بعضی از آن‌ها اشاره به این دارند که در این منطقه هواپیماهایی مثل U2 درست می‌شده است و بعضی از آن‌ها اشاره به این دارند که در آنجا، تکنولوژی‌های مربوط به دیگر کشورهای دنیا تست و امتحان می‌شود. حتی بعضی از افراد معتقدند که اولین فرود موفقیت آمیز انسان روی ماه نیز داستانی دروغین بوده است و در همین منطقه 51 فیلم‌برداری شده است! جالب است بدانید در اواخر دهه 1980 میلادی مردی مدعی شد که در پروژه‌ای در مورد سفینه فضایی بیگانه‌ها در منطقه 51 کار می‌کرده است و همین باعث بیشتر‌شدن شایعه‌ها و افسانه‌ها در مورد منطقه 51 شد.

همه چیز درباره رویداد فیس‌بوکی برای یورش به منطقه ممنوعه آدم فضایی‌ها در آمریکا

تا اینکه در سال 2013 منطقه 51 به صورت رسمی به عنوان یک منطقه نظامی معرفی شد. این منطقه از همه لحاظ تحت کنترل است و پرواز هواپیماهای نظامی و غیر نظامی بر فراز آن ممنوع است و در آن اجازه ورود هیچ کدام از اشخاص با دوربین وجود ندارد و همه چیز در آن کاملا محرمانه است.

جالب است بدانید پیتر مرلین (Peter Merlin)، یک تاریخ‌شناس هوافضایی لس‌آنجلسی در مصاحبه‌ای با ان‌بی‌سی (NBC) گفته است که در منطقه 51 آزمایشاتی روی هواپیماها و سلاح‌ها انجام می‌شود و کاربری دیگری ندارد. به گفته او بزرگ‌ترین تهدیدی که شرکت‌کنندگان رویداد 20 سپتامبر با آن مواجه هستند، گلوله نیست! بلکه کویر است! به گفته او ماموران امنیتی می‌توانند فقط بنشینند و این افراد را تماشا کنند. این کویر خشک دور تا دور آن‌ها را خواهد گرفت و این افراد در آن محاصره خواهند شد!

One-Million-People-Sign-up-to-Storm-05.jpg

همان طور که گفته شد منطقه 51 یک منطقه فوق‌سری است که هر کسی بخواهد به آن وارد شود، محکوم به پرداخت جریمه می‌شود و به همین دلیل ماجرای این رویداد فیسبوکی سر و صدای زیادی در جهان به پا کرده است. شاید برایتان جالب باشد که در سال 2014 یک اتوبوس به سمت لبه کناری منطقه 51 رفت و از خط مرزی آن عبور کرد و وارد پایگاه منطقه 51 شد. هنوز دو دقیقه نگذشته بود که مسافران به راهنمای تورشان گفتند که یک کامیون سفید رنگ در حال تعقیب آن‌ها است. به گفته آن ها یک مرد با لباس ارتشی از کامیون پیاده شد و مرد دیگری در سمت شاگرد کامیون یک اسلحه تمام اتوماتیک در دستانش داشت. این راننده و 4 مسافرش نفری 650 دلار جریمه شدند و محکوم به تخطی از قانون شدند. البته در نهایت مسافران توانستند اتهام خود را کاهش دهند، اما راننده مجبور به پرداخت جریمه شد و از برگزاری تور در منطقه نیز محروم شد.

همه چیز درباره رویداد فیس‌بوکی برای یورش به منطقه ممنوعه آدم فضایی‌ها در آمریکا

 حالا میتوانیم منتظر بمانیم و ببینیم که این رویداد فیس‌بوکی در حد یک رویداد در فضای مجازی باقی می‌ماند و یا عملی می‌شود و اگر عملی می‌شود، چه سرنوشتی در انتظار شرکت کنندگان این رویداد خواهد بود و در چه دردسری می‌افتند؟! آیا شما هم فکر می کنید که منطقه 51 ربطی به آدم فضایی‌ها دارد و یا مثل آقای پیتر مرلین معتقدید که منطقه 51 یک منطقه ساده نظامی است و در آن آزمایشات ساده انجام می‌شود؟ هیچ کس نمی‌داند!

همه چیز درباره رویداد فیس‌بوکی برای یورش به منطقه ممنوعه آدم فضایی‌ها در آمریکا

منبع: thevintagenews.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.