مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی + تصاویر
28 اردیبهشت 1397 08:00
0

جاهای دیدنی در کمپینگ در مالزی

مالزی به خاطر زیبایی های استواییش شناخته شده است و مردم محلی و مسافران دوست دارند در مکانهای دیدنی اردو بروند. در اینجا ما بر روی مکان های زیبای مالزی تمرکز کرده ایم تا اگر خواستیم کمپ بزنیم بهترین فضاها را برای این کار بشناسیم.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

کمپ اقامتی تادوم هیل

این کمپ اقامتی توسط آبشارهایی که از صخره های زمردی و تپه های سنگ آهک عبور می کنند احاطه شده است. اکثر سازه های اینجا با بامبو ساخته شده اند تا شما را با طبیعت در خانه آشنا کنند. شما می توانید داخل دریاچه بروید و به شنا، قایقرانی با یک قایق بامبو، یا فعالیت های ماجراجویی مانند غواصی و غیره بپردازید.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

پارک ملی اندو-رمپین

پارک ملی اندو-رمپین یک جنگل بارانی قدیمی است که از رودخانه های اندو و رومپین عبور می کند. آبشارهای نفس گیر و مسیرهای جنگلی برای به چالش کشیدن شجاعت شما وجود دارد. همچنین می توانید از روستای اورنگ اسلیس دیدن کنید، به رودخانه های همجوار بروید و غواصی کنید.

شما می توانید چادر های خود را در کوالا جاسین، بته هامپار، Upeh Guling و کوالا مونگگ بر پا کنید. توجه داشته باشید ورود به پارک هزینه برای هر نفر (حدود 5 دلار) دارد. راهنمای شما می تواند کمک کند تجهیزات کمپینگ خود را آماده کنید.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

جاندای بایک

سفر کوتاه مدت 45 دقیقه ای از کوالالامپور شما را به جاندای بایک می رساند. خانه هایی در میان آبشارهای آرام و رودخانه هایی را که از وسط جنگل جریان دارد خواهید دید. پیاده روی در جنگل، قایقرانی، تماشای پرنده ها، و یا آب تنی در آبشارها از ویژگی های اینجا است. شما همچنین می توانید از یک موزه بومی دیدن کنید تا در مورد تاریخ و فرهنگ مردم این منطقه اطلاعات کسب کنید. جاندای بایک غروبی فتوژنیک و زیبا دارد. اردوگاه های مختلف در اینجا وجود دارد. ما توصیه می کنیم که در محل اقامت ساحلی Sailor's Nest Homestay اقامت کنید تا سبک زندگی محلی را تجربه کنید.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

آبشار شیب دار

آبشار شیب دار تنها در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه باز است، زیرا متعلق به اداره شیلات سلانگور برای اهداف تحقیقاتی است. شما می توانید از طریق سایت رزرو کنید و با لیدر اردوگاه تماس بگیرید. شرایط آب و هوایی را برای جلوگیری از سیل های فوری بررسی کنید. برای رسیدن به آبشارها، حدود 90 دقیقه در طول پل های معلق و رودخانه ها باید پیاده روی کنید.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

کمپینگ جنگل بارانی، جزیره Perhentian

این اردوگاه در جنگل بارانی در Perhentian Kecil در کنار ساحل شنی و دریای فیروزه ای واقع شده است. لذت بردن از شنا، استراحت در غارها، اسکی روی آب، پیاده روی جنگل و راه رفتن در امتداد سطوح مرجانی خلیج بسیار لذت بخش است. با یک نوشیدنی تازه به دیدار غروب آفتاب بنشینید و از آن لذت ببرید.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

جنگل تفریحی Sungai Congkak

رودخانه کانگکاک از طریق جنگل تفریحی Sungai Congkak شناخته شده است. از BBQ و پیک نیک در کنار رودخانه های کم عمق و یا رفتن به شنا لذت ببرید. مسیرهای پیاده روی جنگل برای پیاده روی گروهی مناسب است. هزینه ورود به پارک RM5.30 (USD1) برای بزرگسالان و برای کودکان زیر 12 سال رایگان است. شما می توانید در اردوگاه برای بزرگسالان حدود2.50 دلار در هر شب پرداخت کنید. اجاره چادر برای شش نفر حدود 5 دلار است.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

جزیره ماموتیک

در جزیره ماموتیک، اردوگاه توسط ساحل شنی سفید با آب های فیروزه ای زیبا احاطه شده است. پیاده روی در اطراف جزیره و کشف سواحل زیبا، از جمله سطوح مرجانی ساحل که با قطعات مرجانی پوشیده شده است بسیار لذت بخش می باشد. به snorkeling بروید و انواع گونه های ماهی و مرجان را ببینید. برای رسیدن به این منطثه، قایق را از جاده Kota Kinabalu اجاره کنید. حدود ده دقیقه طول می کشد، تا به این مناظر شگفت انگیز برسید.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

ارتفاعات کامرون

کمپینگ در زمین کوهستانی و آب و هوای سرد ارتفاعات کامرون یک تجربه نفس گیر است. با  پیاده روی در مسیرهای Tanah Rata و Mossy Forest، شما می توانید کاشت چای و مزارع توت فرنگی را در طول مسیر ببینید. پیاده روی در کوه برینچانگ با توجه به مسیرهای صخره ای و مسیرهای گل آلود، بسیار دشوار است، اما نشانه های راهنما در مسیر وجود دارد که شما را به سمت صحیح هدایت می کند.

ما کمپینگ در Sungai Pauh Camp Site و کوه برینچانگ را توصیه می کنیم. اما قبل از رفتن اطمینان حاصل کنید که تجهیزات کمپینگ، غذا و آب را همراه خود برده اید.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

آبشار جرنگکنک

آبشار جرنگکنگ برای آبشارهای چند طبقه و استخرهای طبیعی شناخته شده است. شما می توانید در پایه، در کنار آبشار قرار دهید. پیاده رو از طریق جنگل ها تا زمانی که به آبشار برسید، چادر خود را برپا کنید و شنا کنید. برای دیدن منظره جنگل و منظره های دیدنی دیگر، به بالای آبشار بروید.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

آبشار آبشار لوبوک و آبشار لاتا مدان

آبشار Lubuk و آبشار لاتا مدان برای مسافران عاشق طبیعت مناسب هستند و نزدیک به یکدیگر نیز می باشند. شما می توانید پیاده روی خود را در Kampung Pertak آغاز کنید، سپس از رودخانه لویت و دو پل آن عبور کنید. این مسیر حدودا 6 کیلومتر تا آبشار لوبوک فاصله دارد. همچنین شما می توانید در آب شنا کنید و شب را بمانید. روز بعد، پیاده روی به Lata Merdang Waterfall، با یک پیاده روی کوتاه که 10 تا 15 دقیقه طول می کشد آغاز می شود. آبشار لاتا Merdang دارای سرعتی خیره کننده و صخره های سنگی است.

مکان های دیدنی برای کمپینگ در مالزی

 

منبع: theculturetrip

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.