قرعه کشی 5 میلیون تومان اعتبار خرید آنلاین

4.6
از 15 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
قرعه کشی 5 میلیون تومان اعتبار خرید آنلاین
29 مرداد 1396 09:17
14

 

Vn71C6HyjVxUzMKVo0KyT8RYe02mpQRNagbdQFwW.jpeg

 

قرعه کشی 5 میلیون تومان اعتبار خرید آنلاین بلیط هوایپما و رزرو آنلاین هتل

اسپانسر این قرعه کشی وب سایت www.Trip.ir است که در زمینه رزرواسیون آنلاین بلیط های داخلی و خارجی و هتلهای سرتاسر دنیا فعالیت میکند.

قرعه کشی فقط در بات تلگرام لست سکند (در همین جایی که الان هستید) انجام میشه . البته شما می بایست عضو کانال تلگرام لست سکند باشید تا بتونید در مسابقه شرکت کنید.

جایزه:
به 5 نفر از کسانی که به قید قرعه مشخص شوند، به هر کدام اعتبار 1 میلیون تومانی  جهت انجام رزرواسیون آنلاین بلیط خارجی و رزرواسیون آنلاین هتل های خارجی تعلق خواهد گرفت. در مجموع 5 میلیون تومان جایزه به برندکان تعلق خواهد گرفت

نحوه شرکت در قرعه کشی :
برای شرکت در قرعه کشی کافیست به عضویت کانال تلگرام لست سکند به آدرس  https://t.me/lastsecondtours مراجعه کرده و عضو کانال شوید (برای شرکت در قرعه کشی عضویت در کانال اجباری هست) . از این صفحه، به صفحه "بات لست سکند" راهنمایی خواهید شد. در بات ثبت نام کنید و فرم شرکت در قرعه کشی را تکمیل کنید. برای پر کردن فرم باید اطلاعات دقیق را مطابق با پاسپورت خود پر نمایید. شما تا تاریخ 1 شهریور ساعت 12 فرصت ثبت نام در قرعه کشی را خواهید داشت. در روز 1 شهریور ، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی لست سکند و البته بات لست سکند، راس ساعت 13 از برنده شدن خود مطلع شوید. مراسم قرعه کشی در کانال تلگرام لست سکند منتشر خواهد شد.
 
شرایط شرکت در مسابقه :
با توجه به اینکه شما میتوانید از سایت www.trip.ir خدمات ذکر شده در بالا را به صورت آنلاین تهیه فرمایید هیچ گونه شرایط خاصی برای این مسابقه وجود ندارد. تنها نکته این هست که نام برنده باید در رزرو انجام شده وجود داشته باشد و امکان انتقال به غیر جهت استفاده از کد تخفیف وجود ندارد.

برندگان امکان معرفی شخص دیگری به جای خود را ندارد و بعد از اعلام نام برندگان، میتوانند تا 1 اسفند 1396 از کد تخفیف فوق استفاده نماید.

قوانین و مقررات :
‏تمامی دوستانی که اقدام به تکمیل فرم خود می فرمایند، میبایست شرایط و قوانین زیر را قبول داشته باشند.‏

‏1.‏ فرم قرعه کشی میبایست توسط فرد شرکت کننده تکمیل شود و شما میبایست عضو کانال لست سکند باشید تا بتوانید در قرعه کشی شرکت کنید. (تکمیل فرم برای دیگر افراد مقدور نیست و هر کس فقط میتواند برای شخص خود ثبت نام را انجام دهد)
‏2.‏ برای تماشای مراسم قرعه کشی، اینستاگرام و یا تلگرام لست سکند به آدرس LastSecondTours را فالو کنید.
‏3.‏ جهت شرکت در قرعه کشی عضویت درکانال تلگرام لست سکند به آدرس LastSecondTours اجباری است. ‏
‏4.‏ در صورتی که هر گونه مغایرتی بین مشخصات اصلی فرد شرکت کننده با فرم پر کرده شده وجود داشته باشد، فرد انتخاب شده در صورت برنده شدن، با قرعه کشی جایگزین خواهد شد.
5. قوانین در هر لحظه امکان تغییر دارند و تعداد برندگان نیز می توانند کم یا زیاد شوند.
6. تمامی اطلاعات درخواست شده در فرم (شامل نام و نام خانوادگی – تاریخ انقضا پاسپورت – شماره همراه - استان ) باید به صورت دقیق و کامل وارد شوند و در صورت ورود اطلاعات ناصحیح شخص برنده امکان استفاده از تور مورد نظر را نخواهد داشت.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.