نمودار را دنبال کرده و مقصد پاییزی خود را شناسایی کنید!

4.8
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
نمودار را دنبال کرده و مقصد پاییزی خود را شناسایی کنید! + تصاویر
19 مهر 1396 08:00
0

انتخاب مقصد مناسب برای سفری در ماه پاییز ممکن است کار سختی به نظر رسد. به همین دلیل نمودار زیر را برای شما آماده کرده ایم. چنانچه قصد سفر به اروپا دارید، این تست می تواند در انتخاب مقصدی مناسب در فصل پیش رو به شما کمک کند.

نمودار را دنبال کرده و مقصد پاییزی خود را شناسایی کنید!

 حال که مقصد خود را انتخاب کرده اید، در مورد آنها در ادامه ی مطلب اطلاعات کسب کنید:

بارسلونا، اسپانیا

بارسلونا به عنوان پایتخت کاتالونیا، شگفتی های زیادی را در خود جای داده است. خبر خوب برای گردشگران این است که می توانید پای پیاده از این شهر زیبا و مناظر شگفت انگیز آن بازدید کنید. در عین حال غذاهای اسپانیایی نیز یکی از نکات خارق العاده ی آن هستند؛ در این شهر برای هر ذائقه ای شگفتی های خوشمزه وجود دارد، اما غذاهای دریایی تخصص بارسلونا است. دسرهای بینظیر بارسلونا را نیز از یاد نبرید و در کل خود را برای اضافه وزن آماده کنید!!

02kdpiF4FzyOuHxIdA8XAjKveXJPIvwRoPU08Hd7.jpeg

ورشو، لهستان

ورشو تاریخ طویلی دارد که پر از رویدادهای شاخص بوده و همین پیشینه ی تاریخی آن را به یکی از مقاصد مهم گردشگری دنیا تبدیل کرده است. البته شما همواره می توانید به قصد سفری آرامش بخش به ورشو بروید و خوراکی های خاص آن را بچشید، اما بازدید از ورشو بدون سیاحت در میراث فرهنگی پایتخت لهستان کامل نخواهد شد. البته در فصل پاییز دما در ورشو پایین می آید، اما همین موضوع باعث می شود که از ازدحام توریست ها برکنار بمانید. اگر جز دوستداران جاذبه های معماری باشید، بازدید از ورشو می تواند به تجربه ای فراموش نشدنی برای شما بدل شود. در عین حال چشیدن پیراشکی های خوشمزه ی ورشو را نیز به هیچ عنوان فراموش نکنید.

نمودار را دنبال کرده و مقصد پاییزی خود را شناسایی کنید!

دینارد، فرانسه

دینارد را با عنوان «کن شمال» می شناسند و این شهر تنها یک ساعت تا فرودگاه Stansted فاصله دارد. نکته ی جالب توجه در مورد دینارد این است که سواحل این شهر برخی از بهترین ها در اروپا به شمار می روند و ساکنان این شهر نیز دوست دارند که این سواحل را مانند رازی برای خود نگه دارند. در راه رسیدن به این شهر متوجه قایق های متعددی در بندر می شوید که حاکی از ریشه های دریایی این بخش از بریتانی هستند. در دینارد گشت و گذاری مفرح و آرامش بخش در انتظار شماست.

نمودار را دنبال کرده و مقصد پاییزی خود را شناسایی کنید!

استانبول، ترکیه

در مسیر بین اروپا و آسیا، استانبول قرار گرفته و در طول قرن ها،  فرهنگ، معماری و غذاهای فوق العاده ی این شهر از مردمان و بازدیدکنندگان سراسر دنیا تاثیر پذیرفته اند. بازارهای استانبول در تمام طول سال باز هستند؛ ضمن اینکه این شهر نمونه های متعددی از آثار هنری خارق العاده را در برابر شما قرار می دهد. در استانبول نقاط مختلفی وجود دارند که از تمامی آنها می توان خط آسمان های زیبایی را مشاهده کرد. شب ها این مناظر خارق العاده،  پس زمینه ی بی نظیری را برای کشف شگفتی ها و خوراکی های خوشمزه ی این شهر فراهم می آورند.

نمودار را دنبال کرده و مقصد پاییزی خود را شناسایی کنید!

استکهلم، سوئد

از ژاکت های بافتنی گشاد گرفته تا بهترین موسیقی پاپ، سبک جالب توجه سوئدی ها چیزی است که همیشه خواهان آن باشید و مهم تر اینکه این استایل واگیردار است! اگر به پایتخت سوئد سفر کردید به خاطر داشته باشید که پس از بازگشت، در اولین روز حضور خود سر کار خوش تیپ ترین ظاهر شوید!!

نمودار را دنبال کرده و مقصد پاییزی خود را شناسایی کنید!

ونیز، ایتالیا

ونیز به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا به دوستداران هنر اجازه می دهد که از فرصت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. کانال های مارپیچ و تو در توی وینز شما را به سمت میدان های زیبا هدایت می کنند. زمانی هم که به زمین خشک رسیدید می توانید به سمت موزه ها و گالری های متعدد سرازیر شده و از تماشای شاهکارهای هنری سراسر دنیا لذت ببرید. ونیز برای بسیاری از نویسندگان، نقاشان و شعرا سرچشمه ی الهام، ذوق و خلاقیت بوده است. بنابراین اگر شما نیز دستی در این هنر دارید، قلم موهای خود را جمع کرده و در این سفر همراه ببرید.

نمودار را دنبال کرده و مقصد پاییزی خود را شناسایی کنید!

 

منبع: theculturetrip