گردش در پارک گیاه شناسی

4
از 8 رای
خاطره سفر: گردش در پارک گیاه شناسی + تصاویر
آموزش نوشتن خاطره سفر
09 آبان 1400 17:00
0
6.3K

یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران پارک گیاه شناسی است. حتما در یکی از روزهای فصل پاییز به این پارک سر بزنید. منظره زیبای انارهای شکسته شده روی شاخه های درخت ها و بلوط های ریخته شده پای درختان. بلوط از جاذبه های این پارک است. این پارک با مهندسی اصولی گیاهان اقلیم های مختلف را در خود جای داده است. جنگل های هیرکانی و باغ ژاپنی آن، فوق العاده زیبا هستند.

IMG_20211029_113220.jpg

اوایل آبان ماه همراه با خانواده با خرید بلیط اینترنتی که قیمت آن کمتر از خرید حضوری است به این پارک سری زدیم. گردش ما از ساعت نه شروع شد و تا ساعت دو طول کشید. بهتر است حتما با خودتان نوشیدنی و غذایی به صورت ساندویچی همراه داشته باشید تا در طول سفر خود احساس خوبی داشته باشید. کفش های راحت بپوشید که از سفرتان کاملا لذت ببرید. در پاییز با وجودیکه ممکن است هوا کمی سرد باشد اما پیاده روی طولانی دمای بدنتان را بالا می برد پس سعی کنید لباس های خنک بپوشید که گرما زده نشوید. با اینکه در طول مسیر صندلی برای استراحت وجود دارد اما جاذبه های باغ زیاد است و اگر بخواهید زیاد استراحت کنید نمی توانید در یک روز تمام باغ را تماشا کنید. پس حتما کفش مناسب بپوشید و کوله ای سبک از خوراکی و آب همراه داشته باشید.

اگر اهل عکس گرفتن هستید با لباس های رنگی به این باغ بیایید تا در طبیعت زیبای اینجا عکس های یادگاری قشنگ بگیرید.

IMG_20211029_110810.jpg

IMG_20211029_133956.jpg

نویسنده: لیلی

این سفرنامه برداشت و تجربیات نویسنده است و لست‌سکند، فقط منتشر کننده متن است. برای اطمینان از درستی محتوا، حتما پرس‌وجو کنید.

اطلاعات بیشتر