اوزون گل در ترابزون، گوشه‌ای از بهشت بر زمین

4.5
از 15 رای

اوزون گل در ترابزون، روستایی است دیدنی که البته بی‌شباهت با بوم نقاشی نیست! قابی از طبیعت بکر و تماشایی که هر فردی را از استرس و هیاهو دور می‌کند و به آرامش نزدیک‌تر. افرادی که با تور ترکیه به شهر ترابون سفر می‌کنند، پس از شناخت روستای ترابزون، بازدید از آن را از دست نمی‌دهند.

ملاقاتی با آرامش در روستای ترابزون!

در شمال کشور ترکیه و در منطقه دریای سیاه، شهرهای ساحلی بسیاری وجود دارد که برای ما ایرانی‌ها ناشناخته هستند و با طبیعت بی‌نظیرشان برای علاقه‌مندان به طبیعت یک مقصد شگفت‌انگیز به شمار می‌آیند. شهر ترابزون در این منطقه، شناخته‌شده‌تر از باقی شهرهاست. جایی که روستای زیبای اوزون گول را در خود جای داده است و مسافران زیادی با مطالعه راهنمای سفر به ترابزون، با طبیعت بهشتی و دریاچه معروف روستای اوزون گل در این شهر آشنا و مجذوب آن شده‌اند.

اوزون گل در ترابزون، روستایی سحر آمیز

اوزون گل در ترابزون که در زبان ترکی به معنای دریاچه طولانی است، در فاصله 90 کیلومتری از این شهر قرار دارد. معمولا افرادی که با تور ترابزون سفر می‌کنند، بازدید از این روستا را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند، زیرا طبیعت این روستا سفری شگفت‌انگیز و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مسافران به همراه دارد. دریاچه اوزون گل در ترابزون و کوه‌های سرسبز اطراف آن برای ساعت‌ها گردش مناسب است و گردشگران را برای مدتی از شلوغی و همهمه شهر دور می‌کند و به آن‌ها حس‌وحال رویایی هدیه می‌کند. همچنین مسجدی با معماری عثمانی در کنار دریاچه دیده می‌شود که مکانی مناسب برای عکاسی و ثبت خاطرات سفر به این روستا است. در این ویدئو سری می‌زنیم به روستای اوزون گل ترابزون و از زیبایی‌هایش لذت می‌بریم.