تور طعم‌ها و تجربه غذا در استانبول

4.6
از 25 رای

از دلایل سفر به استانبول بسیار گفته‌ایم، اما باید اعتراف کرد که در کنار تمام مواردی که استانبول را به شهری گردشگری و پرطرفدار تبدیل می‌کند، غذاهای استانبول، رنگ و طعم دیگری دارد و یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر با تور استانبول به شمار می‌آید. 

این قسمت، شکم گردی در استانبول!

می‌دانیم که استانبول مقصد محبوب ایرانیان است. از اقتصادی بودنش گرفته تا جاذبه‌های بی‌نظیرش و تنوع مراکز خرید و... همه‌ و همه، باعث شده تا استانبول از میان دیگر شهرهای ترکیه متمایز باشد و فروش بی‌نظیری در میان گردشگران و مسافران، به دنبال داشته باشد. شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از راهنمای سفر به استانبول از تمامی این امکانات و تفریحات استفاده کنید.

اما یکی دیگر از تفریحات رایج و جذاب در این شهر، امتحان غذاهای استانبول است. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای مزه کردن غذاهای سنتی ترکیه، شرکت در تور غذا در استانبول و چشیدن طعم آن‌ها است. در این تور علاوه بر خوردن غذاهای استانبول، شما با آداب و رسوم، قیمت غذا در ترکیه و حتی نحوه پخت غذاهای ترکی هم آشنا خواهید شد.

در روزهایی که سفر رفتن با مشکلاتی چون نوسانات قیمت یا هزینه‌های بالا همراه است، لست‌سکند در کنار همراهانش بوده و با در نظر گرفتن تور اقساطی استانبول، تلاش می‌کند تا این مسیر را برای مسافرانش راحت‌تر کند. بنابراین از این فرصت برای دعوت خود به یک شکم گردی جذاب در استانبول، استفاده کنید و در ادامه برای تماشای یک ویدئو و قسمت‌هایی از خاطرات خوب تور غذا در استانبول، همراه ما باشید.