غذا دادن به مرغ‌ های دریایی استانبول

4.5
از 15 رای

یکی دیگر از هزاران کار جذابی که در سفر به استانبول می‌توان انجام داد، قایق سواری در تنگه بسفر و غذا دادن به مرغ‌ های دریایی استانبول است. در این زمان مسافران تور استانبول می‌توانند علاوه بر بازدید از این شهر، از مرغ های دریایی در تنگه بسفر هم دیدن کنند.

دقایقی با مرغ‌ های دریایی استانبول

مطمئنا یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های استانبول، وجود تنگه بسفر در این شهر است. چراکه کشتی سواری و بازدید از جاذبه‌های استانبول، یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در استانبول انجام دهید و در این هنگام، از دیدن مرغ های دریایی در تنگه بسفر هم لذت ببرید. گردشگرانی که مسافر این شهر شده‌اند و راهنمای سفر به استانبول را مطالعه کرده‌اند، دیدن این تنگه را از دست نمی‌دهند و ساعاتی از سفر خود را در آب‌های دریای سیاه و مرمره و به تماشای مرغ‌ های دریایی استانبول می‌گذرانند.

بنابراین اگر شما هم غذا دادن به حیوانات را دوست دارید و می‌خواهید با تور ترکیه، مسافر شهر استانبول شوید، پیشنهاد می‌کنیم که برای تجربه سفری به صرفه‌، با تور اقساطی استانبول سفر کنید و به مرغ‌ های دریایی استانبول غذا بدهید! در ادامه برای دیدن ویدئویی کوتاه از غذا خوردن این پرندگان همراه ما باشید.