سلکتوم لاکچری ریزورت سلکشن آرامشی رویایی

4.1
از 10 رای

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت در آنتالیا شما را به دنیایی بین افسانه و واقعیت دعوت می‌کند تا خاطراتی فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند. هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا، یکی از جدیدترین هتل‌های منطقه است و در بلک آنتالیا واقع شده است. مساحت کل هتل 95000 متر مربع است و از یک ساختمان 9 طبقه و 420 اتاق تشکیل شده است. 9 نوع اتاق در سلکتوم لاکچری ریزورت وجود دارد و همه اتاق‌ها در 4 رنگ مختلف هستند، قرمز، بنفش، فیروزه ای و بژ. این هتل در کنار دریا با ساحل شنی و سنگریزه‌ای قرار دارد و یک اسکله فوق‌العاده آن را به یکی از بهترین هتل‌ها در تور آنتالیا تبدیل کرده است. اکنون شما گردشگران و مسافران را به تماشای ویدئویی از این هتل دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

هتل سلکتوم، یک هتل بی‌نظیر در آنتالیا

همانطور که اشاره کردیم هتل سلکتوم لاکچری ریزورت آنتالیا یکی از هتل‌های لوکس و مجلل منطقه بلک است که با امکانات و خدمات ویژه خود امتیاز بالایی در سایت بوکینگ و تریپ ادوایزر کسب کرده است. اقامت در این هتل تجربه‌ای بی‌نظیر همراه با لمس بهترین سواحل ترکیه است که تعطیلاتی فوق‌العاده را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال آرامش هستید و می‌خواهید از سفر خود در آنتالیا نهایت لذت را ببرید این هتل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. 

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت تمام امکانات مورد نیاز برای یک تعطیلات به یاد ماندنی خانوادگی را به مسافران خود عرضه می‌کند. امکاناتی مثل، استخر‌های سرپوشیده و رو باز، سونا و جکوزی، مرکز ماساژ و اسپا، باشگاه ورزشی و کافه و رستوران‌های متنوع، همه در هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا جمع شده است.