5 مسیر ریلی خطرناک دنیا

4.3
از 11 رای

سفر با قطار یکی از لذت‌بخش‌ترین و البته امن‌ترین شیوه‌های حمل و نقل و عبور و مرور است. اما به این شرط که در مسیر‌های ریلی خطرناک جهان نباشید! در این ویدئو به سراغ چند مسیر ریلی خطرناک رفتیم و تصاویری از حرکت قطار‌ها و عبور از مسیر‌های صعب و دشوار را می‌بینیم.

مسیر‌های ریلی خطرناک جهان

اگر بخواهیم یک وسیله حمل و نقل امن معرفی کنیم قطار یکی از آنهاست. علاوه بر این امکانات رفاهی قطار‌ها به سرعت به روز می‌شوند تا تجربه سفر با آنها هر روز راحت‌تر باشد؛ در کشور خودمان هم انواع قطار‌های ایران برای سفر با امکانات و شرایط متفاوت برای هر سلیقه و بودجه‌ای وجود دارد. اما استثنائاتی همیشه هست و مسیر‌های ریلی خطرناک جهان آدرنالین مسافران قطار را به نهایت می‌رساند.

نمونه‌هایی از این مسیر‌‌های ریلی خطرناک جهان را در این ویدئو می‌بینیم. مسیر ریلی خطرناک نیومکزیکو که تمام آن با چوب ساخته شده و بسیار فرسوده است، مسیر ریلی در آرژانتین که از دل کوه‌ها عبور می‌کند، مسیری در ژاپن که از کنار یک آتشفشان فعال می‌گذرد! اما یکی از ترسناک‌ترین این مسیر‌های ریلی خطرناک جهان در هند قرار دارد، این خط ریلی از پلی که روی اقیانوس هند ساخته شده عبور می‌کند و تندباد‌ و گردباد‌های شدید و مهیب ممکن است باعث واژگونی و صدمه به قطار و مسافرین شود. اگر از مسافران تور هند هستید و دلتان یک هیجان واقعی می‌خواهد، این مسیر ریلی خطرناک در انتظار شماست.