صندوق پستی زیر آب؛ یک ایده عجیب

5
از 2 رای

آیا تابه‌حال نامه یا کارت‌پستالی را به صندوق پستی زیر آب سپرده‌اید؟! عجیب است؛ اما این ایده توانست سوسامی، یکی از شهرهای ژاپن، را به مردم دنیا معرفی کند و نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. اگر با کسانی که با تور ژاپن سفر کرده‌اند، گفت‌وگو کرده باشید، ممکن است آن‌ها در مصاحبت با مردم ژاپن از این صندوق پستی عجیب چیزهایی شنیده باشند. در این ویدئو با صندوق پستی زیر آب، ایده‌پرداز این صندوق، داستان شکل‌گیری و چگونگی عملکرد آن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

آب، نامه‌رسان می‌شود!

اگر اهل خواندن اشعار شاعران قدیم فارسی باشید، به‌خوبی می‌دانید که روزگاری باد صبا نماد پیغام‌رسانی میان عاشق و معشوق بوده است؛ چه شعرها که با این مضمون سروده‌اند و چه پیغام‌ها که به معشوق رسانده‌اند. در این ویدئو می‌بینید که پس از گذشت قرن‌ها، مردی تصمیم گرفته آب را نامه‌رسان کند و با ساخت یک صندوق پستی زیر آب، کاری کند که شهرش جذاب‌تر شود.

این ایده آن‌قدر بدیع و عجیب است که حتی می‌تواند گردشگران را متقاعد کند تا هنگام بازدید از جاهای دیدنی ژاپن، به شهر سوسامی بروند، کارت‌پستال ضدآب بخرند، با ماژیک ضدآب روی آن بنویسند و به‌این‌ترتیب، عجیب‌ترین کارت‌پستال خود را به عمیق‌ترین صندوق پستی جهان بسپارند. اگر با دیدن این ویدئو وسوسه شده‌اید به سرزمین ژاپن سفر کنید، اما هزینه‌های بالای سفر اجازه نمی‌دهد فراتر از فکر قدمی بردارید، می‌توانید با استفاده از تور اقساطی و تنها با پرداختن بخشی از هزینه‌های سفرتان در ابتدا، رؤیایتان را محقق کنید.