در باتلاق شنی فرو بروید و از آن لذت ببرید!

4.5
از 13 رای

تفریحات عجیب‌ و غریب بسیاری هستند که گاهی برای تنوع و هیجان دست به انجامشان می‌زنیم. اما شاید پریدن و فرو رفتن در باتلاق شنی کمی عجیب‌تر از همیشه باشد. این باتلاق در جزیره مونت سنت میشل فرانسه قرار گرفته است که بسیاری از مسافران تور اروپا به دیدن آن می‌روند و ساعاتی را به گل بازی در این باتلاق شنی می‌گذراند.

در این جزیره، فرو رفتن در باتلاق یک تفریح است! 

باتلاق شنی که در سنت میشل فرانسه قرار دارد، یکی از جاذبه‌هایی است که سالانه توریست‌های زیادی را با تور فرانسه به سمت خود می‌کشاند. جزر و مد عجیبی که در اطراف این جزیره اتفاق می‌افتد باتلاق شنی را تشکیل می‌دهد که محل تفریح بسیاری از گردشگران است! فرو رفتن در باتلاق، تجربه جالب‌ و هیجان‌انگیزی است که مشابه‌اش در هرجایی پیدا نمی‌شود.

شاید بتوان گفت که این جاذبه، یکی از حقایق جالب از فرانسه به شمار می‌آید که بسیاری از مسافران از آن بی‌خبر هستند. بنابراین اگر شما هم از فرو رفتن در باتلاق‌های شنی لذت می‌برید و دوست دارید که در سفر خود، تجربه‌ای متفاوت‌تر از همیشه با تور پاریس داشته باشید، از  جزیره مونت سنت میشل فرانسه دیدن کنید و با خاطره‌ای گلی اما جالب از این اتلاق شنی برگردید! در ادامه برای دیدن این جاذبه شگفت‌انگیز دقایقی را همراه ما باشید.