هتل نوتلا، برای عاشقان نوتلا

4.9
از 7 رای

برای عاشقان شیرینی و شکلات، نوتلا نامی آشنا و محبوب است. اما هتل نوتلا کالیفرنیا را احتمالا تعداد کمی از عاشقان نوتلا بشناسند. در این ویدئو به سراغ هتل نوتلا رفتیم.

هتل نوتلا، تجربه اقامتی شیرین

وقتی کشور‌ها و شهر‌های معروف شکلات دنیا را مرور می‌کنیم اسم برند شکلات نوتلا از کشور ایتالیا می‌درخشد. نوتلا در جهان طرفداران بسیار سرسختی دارد؛ این محصول، محبوب‌ترین و البته معروف‌ترین برند شکلاتی در دنیاست. به همین دلیل یک هتل در شهر ناپا کالیفرنیا افتتاح شده که می‌تواند این طرفداران دو آتیشه و پر و پا قرص را شگفت‌زده کند. هتل نوتلا در طراحی ریز‌ترین جزئیات و خدمات خود، نوتلا و سلیقه عاشقان نوتلا را لحاظ کرده است.

وقتی در این هتل قدم بگذارید، عطر شکلات فندقی، بویی است که در تمام فضا‌های این هتل به مشامتان می‌رسد. در منو صبحانه، ناهار و شام، خوراکی با ترکیب و طعم نوتلا گنجانده شده است. در طراحی فضا و اتاق‌ها، هر جا که سر بچرخانید، اثری از نوتلا می‌بینید. 

اگر شما هم از عاشقان نوتلا هستید و با دیدن این ویدئو وسوسه شدید تا در هتل نوتلا اقامت کنید با سر زدن به صفحه هتل‌ها می‌توانید این هتل نوتلایی را رزرو کنید و اوقاتی به شیرینی شکلات را در آن سپری کنید. 

یوتیوب : Youtube