چرا برج العرب تنها هتل 7 ستاره دبی است

4.1
از 19 رای

دبی، شهر پروژه‌های جاه‌طلبانه و بلند‌پروازانه است و باید هتل 7 ستاره دبی را هم، به لیست ترین ‌های این شهر مدرن اضافه کرد. هتل برج العرب در منطقه جمیرا، محله‌ای در دبی و در حاشیه یک ساحل خصوصی قرار دارد. این هتل بی‌نظیر یکی از هتل‌ های 7 ستاره جهان محسوب می‌شود و مسافران بسیاری برای اقامت و استفاده از خدمات لوکس آن مشتاق سفر به دبی هستند. البته باید در نظر داشت که هتل برج العرب یکی از هتل‌های گران این شهر محسوب می‌شود و احتمالا تعداد انگشت شماری از مسافران تور دبی توان پرداخت هزینه‌های اقامت در این هتل هفت ستاره را داشته باشند، اما دیدن عکس‌ها و فیلم‌های این هتل هنوز نیاز به پرداخت پول ندارد. پس با ما همراه باشید تا در این ویدئو، چرخی در هتل 7 ستاره دبی بزنیم.

هتل 7 ستاره دبی، بلندپروازی بدون توقف

اگر به زودی در بهار با تور دبی خرداد، عازم سفر به این شهر باشید، ساختمان بلندی را مشاهده خواهید کرد که به نوعی نماد شهر به شمار می‌آید و یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود. برج العرب جمیرا در نزدیکی پارک آبی وایلد وادی قرار دارد و دسترسی رایگان به پارک آبی را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. این هتل با ساحل خصوصی، کافه ساحلی و صندلی‌های آفتاب‌گیر مکانی عالی برای لذت بردن از آفتاب دبی است. خدمات لوکس این هتل شامل آبگرم، 9 رستوران موجود در محل که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند و چشم‌انداز اقیانوس دارند، کلاس‌های یوگا و کلاس‌های ایروبیک، استخر، تراس و مرکز خرید است. 

احتمالا تعداد انگشت‌شماری، از مسافرانی که همه ساله از سراسر جهان به این شهر سفر می‌کنند توان مالی پرداخت هزینه اقامت در هتل 7 ستاره دبی را داشته باشند که خب کاملا طبیعی است چون این هتل برای معدود ثروتمندان جهان طراحی و ساخته شده، اما مسافران تور دبی 7  شب و 8 روز، می‌توانند زمان‌بندی خود را در شب جوری تنظیم کنند که فرصت تماشای نمای بی‌نظیر این هتل 7 ستاره دبی را از دست ندهند. اگر هم نگران سایر هزینه‌های سفر خود هستید تور اقساطی امکان جدیدی برای رفع نگرانی‌های بودجه سفر است.