حیوانات هاوایی؛ جزیره ای بدون مار!

5
از 1 رای

حیوانات هاوایی، بر خلاف نقاط دیگر جهان حیواناتی غیر وحشی هستند و هاوایی هیچ حیوان درنده‌ای ندارد. تمام حیوانات هاوایی در اینجا می توانند با شما از نزدیک ارتباط داشته باشند و شما بدون ترس از حیوانات وحشی مثل شیر و... می‌توانید تمام این منطقه را بگردید. به همین دلیل به این نقطه از زمین امن‌ترین جزیره جهان نیز می‌گویند. در این ویدئو، تصاویری از حیوانات در هاوایی و حیات وحش و طبیعت جالب این جزیره می‌بینیم.

حیوانات هاوایی، بدون خطر

جزایر در هر جغرافیایی از جهان که قرار داشته باشند، یکی از جذاب‌ترین مقاصد سفر هستند؛ چه جزایر ایرانی خلیج فارس، در نزدیکی خودمان چه جزیره‌ای دور مثل هاوایی در آمریکا. مجمع‌الجزایر هاوایی در اقیانوس آرام، یکی از 50 ایالت آمریکا محسوب می‌شود. هاوایی جزیره‌ای شگفت‌انگیز است؛ از فعال‌ترین آتش فشان جهان تا بلندترین صخره دنیا، در این جزیره قرار گرفته است. آب و هوای هاوایی یکی از مطلوب‌ترین آب و هواهای جهان است که نه سرمای زمستان آن آزار‌دهنده است و نه گرمای تابستانش.

اقلیم این جزیره به گونه‌ای است که بسیاری از گونه‌های گیاهی و جانوری نادر جهان در این جزیره یافت می‌شوند؛ اما حیوانات در هاوایی خطرناک نیستند! در بین حیوانات هاوایی، شیر، پلنگ، کفتار و مار سمی وجود ندارد. تنها حیوان خطرناک در بین حیوانات هاوایی، کوسه است که خب فقط در صورتی جای نگرانی دارد که به دل اقیانوس آرام بروید! 

 

منبع: Youtube