هتل ملیا گرند هرمیتیج، بلغارستان

4.9
از 7 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
خدمات هتل‌های ترکیه را در بلغارستان تجربه کنید! + تصاویر
10 مرداد 1400 09:00
1

 وارنا بدون شک یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای بلغارستان است که به لطف سواحل بی‌نظیری چون گلدن سندز یک انتخاب فوق‌العاده برای هر گردشگری به حساب می‌رود. بنابراین اگر تمایل دارید در یک کشور اروپایی تعطیلات آرامی را سپری کنید. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا یکی از  هتل‌های برتر و All Inclusive بلغارستان در شهر وارنا را معرفی کنیم. 

در این مطلب قرار است تا شما را با هتل 5 ستاره‌ای به نام ملیا گرند هرمیتیج آشنا کنیم تا اگر مسافر تور بلغارستان هستید، بتوانید با اطلاعات دقیق‌تری محل اقامتتان را انتخاب کنید. باتوجه به سایت معتبر tripadviser، ملیا گراند هرمیتیج دهمین هتل برتر در گلدن سندز به شمار رفته که با توجه امکانات، سرویس‌ها و نظرات مسافران از تجربه اقامت در این هتل غیر منطقی به نظر نمی‌رسد.

01 copy 9.jpg

موقعیت هتل ملیا گرند هرمیتیج

همانطور که اشاره شد هتل ملیا گرند هرمیتیج در ساحل گلدن سندزِ شهر وارنای بلغارستان واقع شده است. ساحل گولدن سندز به دلیل مجاورت با دریای سیاه، امکانات تفریحی بالا و ... از توصیه شده‌ترین مناظق گردشگری در وارنا و بلغارستان است و هتل لوکس ملیا گرند هرمیتیج تنها 100 متر با ساحل نامبرده فاصله دارد.

هتل ملیا گرند هرمیتیج 

 

امکانات هتل ملیا گرند هرمیتیج

ملیا گرند هرمیتیج یک هتل 5 ستاره با خدمات All inclusive است که ارزش رزرو و اقامت در آن افزایش پیدا می‌کند. در این هتل می‌توانید امکانات و خدمات متنوعی دریافت کنید. برای مثال چندی از امکانات تفریحی و خدماتی که در هتل ملیا گرند هرمیتیج عبارتند اند از:

باشگاه بدنسازی، ایروبیک آبی، واترپلو، والیبال روی آب، 5 استخر مجزا (روباز، سرپوشیده با آب گرم و مخصوص کودکان)، سرسره آبی، سالن اسپا به همراه طیف وسیعی از انواع ماساژ درمانی‌ها، سونا، حمام ترکی، برگزاری مراسم‌های سرگرم کننده مانند موسیقی زنده، کلاب کودکان.

همچنین اینترنت رایگان، سیستم تهویه، مینی بار، سشوار، تلویزیون ماهواره‌ای، اتو، تلفن بین المللی با خط مستقیم، کتری برقی، گاوصندق، سرویس بهداشتی نیز برخی از مهم‌ترین امکاناتی است که در اتاق‌های هتل ملیا گرند هرمیتیج می‌توانید داشته باشید.

 

ساحل هتل ملیا گرند هرمیتیج

هتل ملیا گرند هرمیتیج

پارک آبی هتل ملیا گرند هرمیتیج

هتل ملیا گرند هرمیتیج

هتل ملیا گرند هرمیتیج

 

رستوران هتل ملیا گرند هرمیتیج

در هتل ملیا گرند هرمیتیج 3 رستوران و 7 بار و اسنک فروشی در نظر گرفته شده است که در تمامی آن‌ها نوع نوشیدنی، خوراکی و  همچنین فضای رستوران و بارها متفاوت از دیگری است. 3 رستوران این هتل شامل یک رستوران بوفه‌ای به نام هرمیتیج می‌شود که رستوران اصلی هتل نیز بشمار رفته و در آن انواع غذاهای بین الملی سرو می‌شود، دومین رستوران THE LEVEL نام دارد که آن هم به صورت بوفه‌ای برای مهمانان آماده خدمت رسانی است. در آخر نیز رستوران ایتالیایی AL DENTE  دیده می‌شود که این رستوران هم به صورت بوفه‌ای دایر بوده اما بوفه آن به غذاهای ایتالیایی اختصاص داده شده است.

 

رستوران هتل ملیا گرند هرمیتیج
رستوران la dente
رستوران هتل ملیا گرند هرمیتیج
رستوران THE LEVEL
رستوران هتل ملیا گرند هرمیتیج
رستوران اصلی

 

اتاق‌های هتل ملیا گرند هرمیتیج

ملیا گرند هرمیتیج یک هتل بزرگ با 727 اتاق است که این اتاق‌ها در 7 نوع اتاق و 4 نوع سوئیت مختلف برای هر گردشگری با هر سلیقه و بودجه‌ای حق انتخاب عالی را ایجاد کرده است.

7 نوع اتاق هتل ملیا گرند همگی دارای متراژ 43 متر مربعی هستند و تفاوت عمده آن در نوع منظره بیرونی اتاق‌ها، تعداد و نوع تخت آن‌ها خلاصه می‌شود.

اما 4 نوع سوئیت‌ علاوه بر متراژ، بیشتر از امکانات لوکس‌تری مانند تخت‌های دو نفره بسیار بزرگ (بیش از 2 متر)، مبل‌های راحتی، منوی بالشت و ... برخوردار شده‌اند. ضمن اینکه بزرگ‌ترین سوئیت هتل ملیا گرند هرمیتیج سوئیت THE LEVEL grand نام دارد و متراژ 225 متر مربعی و دو اتاق خواب دارد. تصاویری از این سوئیت و اتاق‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

 

اتاق‌های هتل ملیا گرند هرمیتیج
اتاق 2 تخته Classic
سوئیت هتل ملیا گرند
سوئیت THE LEVEL 
هتل ملیا گرند بلغارستان
سوئیت THE LEVEL romance 
سوئیت هتل ملیا گرند بلغارستان
سوئیت THE LEVEL junior
سوئیت هتل ملیا گرند
سوئیت THE LEVEL grand

 

بلغارستان هتل ملیا گرند

جهت مشاهده قیمت تور بلغارستان ویژه هتل ملیا گرند هرمیتیج کلیک کنید.

 

منبع: Melia , Booking و Tripadviser

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.