بهترین هتل های آنتالیا از نظر مردم؛ 15 هتل خوب و معروف

4.2
از 29 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین هتل‌های آنتالیا از نظر ایرانی‌ها
12 خرداد 1402 08:00
15

انتخاب هتلی که از هر نظر متناسب با شرایط ما باشد، یکی از مهم‌ترین تصمیمات هر سفری است و این انتخاب، می‌تواند سرنوشت تمام سفر ما را رقم بزند. فهرست بهترین هتل های آنتالیا هم خیلی پر و پیمان است و برای هر سلیقه و بودجه‌ای، گزینه‌ای دارد. پس اگر از مسافران تور آنتالیا باشید باید با دقت و توجه مضاعفی دست به انتخاب از بین هتل های خوب آنتالیا بزنید. در این مطلب قرار است به شما اطلاعات اساسی و لازم برای این تصمیم سرنوشت‌ساز و انتخاب از بین بهترین هتل های آنتالیا را بدهیم؛ در ادامه با ما همراه باشید. 

بهترین هتل‌ های آنتالیا کدامند؟

اگر به زودی عازم سفر به آنتالیا باشید، احتمالا در جست‌و‌جو‌های خود در پلتفرم‌های جامع اقامت، به یک سری اسامی آشنا برخورد کرده‌اید که در لیست بهترین هتل آنتالیا پر تکرار بوده‌اند. هتل های، سلکتیوم فامیلی ریزورت، مکس رویال بلک گلف ریزورت، باروت لارا کالکشن، سلکتیوم لاکچری ریزورت، رگنوم کاریا، گلوریا سرنیتی ریزورت، باروت کمر، لند او لجندز کینگدام، لیماک لارا دلوکس اند ریزورت، رکسوس پریمیوم بلک، مکس رویال کمر ریزورت، آکرا، سوئنو گلف بلک، تایتانیک بیچ لارا و دلفین امپریال، بهترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شوند که در ادامه، اطلاعات و جزئیات تکمیلی هر کدام از این هتل های خوب آنتالیا را به تفصیل مرور می‌کنیم. البته بد نیست پیش از انتخاب هتل، حتما مناطق مختلف آنتالیا را بشناسید.

بهترین مناطق آنتالیا برای رزرو هتل

هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت (Selectum Family Resort Belek)

هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت، یکی از بهترین هتل های آنتالیا است و در لیست هتل های معروف آنتالیا قرار دارد. این هتل پنج ستاره، امکاناتی مثل استخر سرپوشیده و رو باز، سرسره‌‎های آبی و جکوزی دارد و در امتداد دریای مدیترانه قرار گرفته است؛ اینجا برای سپری کردن یک تعطیلات آرام و رویایی بهترین انتخاب است. اتاق‌های سلکتیوم فامیلی ریزورت امکاناتی مثل تلویزیون، تلفن، حمام، مینی بار و وسایل آشپزخانه دارد و با باز کردن پنجره اتاقتان، مناظر مسحور کننده‌ای از کوهستان و دریا می‌توانید ببینید.

فاصله هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت از فرودگاه آنتالیا، حدود 35 کیلومتر است. اینجا برای کسانی که بخشی از زمان هر سفر را به ورزش اختصاص می‌دهند هم امکانات جالب و منحصر به فردی مثل، پیست دوچرخه، دارت و ماهیگیری دارد.

  • امتیاز هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت در گوگل: 4.9 از 5
  • امتیاز هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت

lastsecond.irSelectum Family Resort Belek namaye koli.jpg
نمای کلی هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت
lastxecond.irSelectum Family Resort Belek otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل سلکتیوم فامیلی ریزورت

مکس رویال بلک گلف ریزورت (Maxx Royal Belek Golf Resort)

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت هتلی پنج ستاره در منطقه بلک، با فاصله زمانی 15 دقیقه از فرودگاه آنتالیا است. این هتل بهشتی برای پدر و مادر‌ها است. تمام امکاناتی که برای یک تعطیلات به یاد ماندنی در کنار خانواده لازم است اینجا فراهم شده، از پارک آبی تا باشگاه و کلوب و حتی منو غذایی مخصوص بچه‌ها.

ممکن است تازه به جمع والدین پیوسته باشید و در تعطیلات پیش رو، با تور آنتالیا خرداد وقتی راهی این شهر زیبا شدید؛ همسفر تازه وارد و کوچکی همراهتان باشد که باید گفت هتل مکس رویال به تمام امکاناتی که برای تسهیل کردن سفر با نوزاد نیاز دارید فکر کرده است. کالسکه، تخت، استخر نوزاد، گرمکن شیشه بچه و صندلی نوزاد فقط چند مورد از امکاناتی است که این بهترین هتل آنتالیا برای رفاه والدین و نوزاد تدارک دیده است.

  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در بوکینگ: 9.5 از 10
  • امتیاز هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت در تریپ ادوایزر: 5 از 5

موقعیت دقیق هتل مکس رویال

lastsecond.irMaxx Royal Belek Golf Resort nama.jpg
نمای کلی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت
lastsecond.irMaxx Royal Belek Golf Resort otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

هتل باروت لارا کالکشن (Barut Lara)

هتل باروت لارا کالکشن، یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که فاصله کوتاهی با فرودگاه دارد. اگر مقصد اولیه شما آنتالیا نبوده و با تور ترکیه سفر خود را آغاز کرده‌اید اما تصمیم دارید سری به آنتالیا هم بزنید، فاصله این هتل با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر است. هتل لارا، تدابیر ویژه‌ای برای افرادی که روی رژیم غذایی خود حساس هستند اندیشیده است و اگر پرهیز و باید و نباید‌هایی در مصرف خوراکی‌ها دارید اینجا به همه جوانب فکر شده است. منوی غذایی مختص گیاه خواران و وگن‌ها، غذا‌های بدون گلوتن و بدون لاکتوز در منوی اینجا گنجانده شده است.

  • امتیاز هتل باروت لارا کالکشن در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل باروت لارا کالکشن در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل باروت لارا کالکشن در بوکینگ: 9.2 از 10

موقعیت دقیق هتل باروت لارا کالکشن

lastsecond.ir barut lara namaye koli.JPEG
نمای کلی هتل باروت لارا کالکشن
lastsecond.irBarut Lara otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل باروت لارا کالکشن

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت (Selectum Luxury Resort)

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت، هتلی پنج ستاره در منطقه بلک است و در فهرست بهترین هتل آنتالیا قرار دارد. این هتل امکاناتی مثل بالکن و حمام آبگرم اختصاصی، وایفای رایگان، پارکینگ و خدمات رفت و برگشت رایگان برای مسافران را دارد. یکی از ویژگی‌های مشهود و مهم این هتل این است که از نظر امکانات و زیرساخت‌ برای افراد دارای معلولیت کاملا مناسب سازی شده است. خوش خلقی و گشاده‌رویی کارکنان این هتل هم جز خاطرات خوش و به یاد ماندنی است که مسافران از آن به خوبی یاد می‌کنند. بی دلیل نیست که اینجا یکی از بهترین هتل های آنتالیا محسوب می‌شود.

  • امتیاز هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت در تریپ ادوایزر: 5 از 5

موقعیت دقیق هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت

lastsecond.irSelectum Luxury Resort nama.jpg
نمای کلی هتل سلکتیوم لاکچری کالکشن
lastsecond.irSelectum Luxury Resort otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل سلکتیوم لاکچری کالکشن

هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya Golf & Spa Resort)

هتل رگنوم کاریا، یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان است. اگر برای سپری کردن یک تعطیلات رویایی به سواحل شنی مدیترانه سفر می‌کنید، این هتل خوب آنتالیا انتخابی عالی است. این هتل امکانات و خدماتی مثل ماساژ، سالن اسپا، استخر سر پوشیده و سر باز به مهمانان خود ارائه می‌کند و هر کدام از واحد‌های این هتل، تراس اختصاصی مشرف به دریای مدیترانه دارند. اگر هم اهل بازی تنیس هستید، اینجا زمین اختصاصی تنیس در اختیار مسافران خود قرار داده است. با اقامت در اینجا که یکی از بهترین هتل‌ های آنتالیا محسوب می‌شود، می‌توانید ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه داشته باشید. در طراحی و معماری این هتل به جزئیات چشم‌نواز توجه مبسوطی شده است.

  • امتیاز هتل رگنوم کاریا در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل رگنوم کاریا در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل رگنوم کاریا در بوکینگ: 9.2 از 10

موقعیت دقیق هتل رگنوم کاریا

lastsecond.ir regnum carya n.jpg
نمای کلی هتل رگنوم کاریا
lastsecond.irRegnum Carya Golf & Spa Resort otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل رگنوم کاریا

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت (Gloria Serenity Resort)

هتل گلوریا سرنیتی ریزوت، هتلی در منطقه بلک آنتالیا است و با امکاناتی مثل، جکوزی خصوصی و ماساژ درمانی یک گزینه عالی برای اقامت در بین بهترین هتل های آنتالیا است. اتاق شما هر نقطه‌ای از این هتل که باشد کافی است پنجره را باز کنید تا مناظر باغ و دریا شما را خیره کند. به این لذایذ، لذت چشیدن غذا‌های خوشمزه را هم اضافه کنید. از نقاط قوت این بهترین هتل آنتالیا، رستوران‌‌های متنوع آن است؛ 6 رستوران از ملیت‌های مختلفی مثل، ایتالیایی و آمریکایی آماده پذیرایی با انواع و اقسام غذا‌های لذیذ از شماست. این هتل در فهرست بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان هم جایگاه خوبی کسب کرده، چون اساسا ایرانی‌ها توجه زیادی به خوراک و غذا دارند و این توجه در سفر دو چندان است.

  • امتیاز هتل گلوریا سرنیتی ریزورت در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل گلوریا سرنیتی ریزورت  در بوکینگ: 9.3 از 10
  • امتیاز هتل هتل گلوریا سرنیتی ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
lastsecond.irGloria Serenity Resort nama.jpg
نمای کلی هتل گلوریا سرنیتی ریزورت
lastsecond.irGloria Serenity Resort  otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل گلوریا سرنیتی ریزورت

هتل باروت کمر (Barut Kemer)

اگر تازه به جمع پدر و مادر‌ها ملحق شده‌اید و در سفر خود به آنتالیا، مسافر کوچک و تازه واردی همراه دارید، هتل باروت کمر که یکی از هتل های خوب آنتالیا است، انتخاب مناسبی برای شماست. در خدمات این هتل، نگهداری و مراقبت از کودکان لحاظ شده و خدمات ویژه‌ای برایشان در نظر گرفته‌اند مثل، استخر و پارک مخصوص. اما باروت کمر، که یکی از هتل های معروف آنتالیا است؛ به رفاه حال تمام مسافران خود با هر نیاز و سلیقه‌ای فکر کرده و امکانات خوبی به مسافرانی که در طول سفر، مشغول تجارت و کار هستند ارائه می‌کند.

  • امتیاز هتل باروت کمر در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل باروت کمر در بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل باروت کمر در تریپ ادوایزر: 5 از 5

موقعیت دقیق هتل باروت کمر

lastsecond.irBarut Kemer nama.jpg
نمای کلی هتل باروت کمر
lastsecond.ir o.jpg
یکی از اتاق‌های هتل باروت کمر

هتل لند او لجندز کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel)

اگر هیجان، موتور محرک شماست و در هر سفری، بخشی از زمان خود را به تجربه‌های مهیج اختصاص می‌دهید، هتل لند او لجندز کینگدام می‌تواند آدرنالین را تا اتاق اقامت شما هم بیاورد. طراحی و معماری این هتل شبیه هیچ کدام از بهترین هتل‌ های آنتالیا نیست. رنگ‌های متنوعی که در طراحی کلی هتل و اتاق‌ها استفاده شده قرار است احساس هیجان را القا کند. با اقامت در اینجا همواره به یک شهر بازی مهیج دسترسی دارید و می‌توانید از سوپر کوستر، استخر موج، رودخانه دیوانه و سینمای 5 بعدی این هتل نهایت لذت را ببرید. نظر کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند نشان می‌دهد که در بین بهترین هتل آنتالیا از نظر مردم قرار دارد.

  • امتیاز هتل لند او لجندز کینگدام در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل لند او لجندز کینگدام در بوکینگ: 9.1 از 10
  • امتیاز هتل لند او لجندز کینگدام در تریپ ادوایزر: 5 از 5

موقعیت دقیق هتل لندآولجندز

lastsecond.irThe Land of Legends Kingdom Hotel nama.jpg
نمای کلی هتل لند او لجندز کینگدام
lastsecond.ir The Land of Legends Kingdom Hotel otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل لند او لجندز کینگدام

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت (Limak Lara De Luxe Hotel & Resort)

هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت، هتلی 5 ستاره است و در فهرست هتل های خوب آنتالیا قرار دارد. در همان بدو ورود به اینجا، به گرمی از شما استقبال می‌شود و با یک سبد میوه رنگارنگ رایگان به شما خوشامد می‌گویند. از امکانات اینجا، استخر، جکوزی، ماساژ، پدیکور و حمام بخار ترکی است؛ اما برای عاشقان غذا هم اینجا یک هتل نمونه است، چرا که با انواع و اقسام غذا‌های ترکی، هندی، تایلندی، ایتالیایی، ژاپنی و مکزیکی از مهمانان پذیرایی می‌شود.

اگر هم از آن دسته مسافرانی هستید که چشیدن غذا‌های متنوع و چشیدن نوشیدنی‌های رنگارنگ یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های سفر شماست، تور آنتالیا یوآل برای شما بهترین انتخاب است، چون در هر ساعت از شبانه‌روز به انواع خوراک و نوشیدنی بدون هیچ محدودیتی دسترسی دارید.

  • امتیاز هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت در بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل لیماک

lastsecond.irLimak Lara De Luxe Hotel & Resort nama.jpg
نمای کلی هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت
lastsecond.irLimak Lara De Luxe Hotel & Resort otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل لیماک لارا دلوکس اند ریزورت

هتل رکسوس پریمیوم بلک (Rixos Premium Belek)

اگر معیار شما برای انتخاب محل اقامتتان، فضایی آرامش‌بخش با مناظر و چشم‌انداز‌های طبیعی است، هتل رکسوس پریمیوم بلک از بین بهترین هتل های آنتالیا انتخاب مناسبی برای شماست. چشم‌انداز جنگل و درختان پسته، سواحلی شنی مدیترانه، تصویری است که از پنجره‌های این هتل خوب آنتالیا خواهید دید. این هتل سازگار با محیط زیست طراحی و ساخته شده و یک هتل سبز و سازگار با طبیعت است. باشگاه ورزشی اینجا هم یکی از کامل‌ترین‌هاست و برای کسانی که در سفر هم، دغدغه ورزش و حفظ تناسب‌اندام دارند، تمام امکانات مورد نیاز برای ورزش‌هایی مثل کراس فیت، دوچرخه و یوگا را فراهم کرده است.

  • امتیاز هتل رکسوس پریمیوم بلک در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل هتل رکسوس پریمیوم بلک در بوکینگ: 9.3  از 10
  • امتیاز هتل رکسوس پریمیوم بلک در تریپ ادوایزر: 4.1 از 5

موقعیت دقیق هتل رکسوس پریمیوم بلک

lastsecond.irRixos Premium Belek namaye koli.jpg
نمای کلی هتل رکسوس پریمیوم بلک
lastsecond.irRixos Premium Belek otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل رکسوس پریمیوم بلک

هتل مکس رویال کمر ریزورت (Maxx Royal Kemer Resort)

هتل مکس رویال کمر ریزورت، یک انتخاب خوب برای سپری کردن تعطیلات با خانواده است. این هتل در نظرسنجی‌ها، در بین بهترین هتل‌ آنتالیا از نظر مردم قرار دارد. امکانات این هتل شامل، استخر، جکوزی، ساحل اختصاصی، حمام ترکی است و در هر کدام از اتاق‌های اینجا، مینی‌بار و کتری و چای‌ساز قرار داده شده است. سوییت‌های این هتل تنوع زیادی از نظر مساحت دارند و حتی سوییت 80 متری هم در اینجا موجود است. در زمان اقامت خود در این هتل معروف آنتالیا، می‌توانید تفریحات جذابی مثل قایق رانی را تجربه کنید.

  • امتیاز هتل مکس رویال کمر ریزورت در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل مکس رویال کمر ریزورت در بوکینگ: 9.3 از 10
  • امتیاز هتل مکس رویال کمر ریزورت در تریپ ادوایزر: 5 از 5

موقعیت دقیق هتل مکس رویال

lastsecond.irMaxx Royal Kemer Resort nama.jpg
نمای کلی هتل مکس رویال کمر ریزورت
lastsecond.irMaxx Royal Kemer Resort otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل مکس رویال کمر ریزورت

هتل آکرا (Akra Hotels)

هتل آکرا، هتلی پنج ستاره است و در فهرست بهترین هتل های آنتالیا قرار دارد. آکرا در حاشیه سواحل مدیترانه قرار گرفته و با باز کردن پنجره‌ها یا رفتن به تراس، مناظر بکر و بی‌نظیری از کوه توروس را مقابل چشمانتان قرا ر می‌دهد. این هتل، انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند بیشتر اوقات خود را در هتل اقامتشان سپری کنند.

زمین بسکتبال و فوتبال و والیبال و زمین تنیس این هتل، امکانات لازم برای یک تعطیلات، به صرف تفریحات سالم را برای شما فراهم می‌کند. اینجا یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای ایرانیان است؛ چرا که وقت‌گذرانی و تفریح با خانواده برای ایرانی‌ها همواره اولویت دارد و این هتل تمام امکانات را برای یک تعطیلات رویایی در کنار خانواده در اختیارتان می‌گذارد.

  • امتیاز هتل آکرا در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل آکرا در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل آکرا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل آکرا

lastsecond.irAkra Hotels nama.jpg
نمای کلی هتل آکرا
lastsecond.irAkra Hotelsotagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل آکرا

هتل سوئنو گلف بلک (Sueno Hotels Golf Belek)

اگر فهرست بهترین هتل های آنتالیا را بالا و پایین کنید، قطعا یکی از نام‌هایی که به آن برمی‌خورید، هتل سوئنو گلف بلک است. این هتل با دریاچه زیبایی احاطه شده است و امکاناتی مثل، زمین گلف و زمین فوتبال دارد. اتاق‌های این هتل نسبتا بزرگ هستند و در طراحی آنها از رنگ‌های پاییزی استفاده شده است. شعار این هتل معروف آنتالیا، خانه، دور از خانه است؛ چرا که به دنبال ایجاد تجربه آسایش و آرامش خانه، برای مسافران خود است و پایبندی به همین شعار، باعث شده همه ساله، مسافران زیادی دوباره اینجا را برای اقامت خود انتخاب کنند.

  • امتیاز هتل سوئنو گلف بلک در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل سوئنو گلف بلک در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل سوئنو گلف بلک در تریپ ادوایزر: 5 از 5

موقعیت دقیق هتل سوئنو گلف بلک

lastsecond.irSueno Hotels Golf Belek nama.jpg
نمای کلی هتل سوئنو گلف بلک
lastsecond.irSueno Hotels Golf Belek otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل سوئنو گلف بلک

هتل تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara)

دنیای امروز، دنیای ممکن کردن محال‌هاست؛ مثلا اگر شما زوج جوانی هستید که دلتان می‌خواهد در کشتی تایتانیک اقامت کنید و ماه عسل خود را به شیرینی هر چه تمام‌تر بگذرانید، هتل تایتانیک بیچ لارا، این محال را ممکن کرده است. طراحی این هتل خوب آنتالیا با الهام از کشتی تایتانیک بوده است؛ با اقامت در اینجا، هم نمای ساحل را دارید، هم جنگل و هم کوه. به زیبایی بصری، لذت خوردن غذا‌های لذیذ بین المللی با دستپخت بهترین آشپز‌های جهان را هم اضافه کنید.

این بهترین هتل آنتالیا، همه چیز را برای یک سفر بی‌نظیر فراهم کرده است. اگر مقصد ماه عسل خود را انتخاب کرده‌اید و هتل تایتانیک را هم پسندیده‌اید و تنها نگرانی شما از بابت هزینه‌هاست، تور اقساطی آنتالیا برای رفع همین نگرانی‌هاست. می‌توانید با استفاده از این سرویس، اقامت در هتل‌های لوکسی مثل تایتانیک بیچ را انتخاب کنید.

  • امتیاز هتل تایتانیک بیچ لارا در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل تایتانیک بیچ لارا در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل تایتانیک بیچ لارا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل تایتانیک بیچ لارا

lastsecond.irTitanic Beach Lara  namaye koli.jpg
نمای کلی هتل تایتانیک بیچ لارا
lastsecond.irTitanic Beach Lara  otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل تایتانیک بیچ لارا

هتل دلفین ایمپریال (Delphin Imperial Hotel)

آخرین هتل در فهرست بهترین هتل های آنتالیا، هتل دلفین ایمپریال است. این هتل با طراحی و معماری مجلل خود احساس اقامت در یک عمارت سلطنتی و لوکس را به مسافران می‌دهد. هتل دلفین در کنار ساحل قرار گرفته و امکان تجربه تفریحات آبی آنتالیا را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. تنوع بوفه‌های این هتل معروف آنتالیا برای سرو وعده‌های صبحانه، نهار و شام بسیار است و هر سلیقه و ذائقه‌ای را راضی می‌کند. اگر که می‌خواهید احساس یک خانواده سلطنتی را تجربه کنید این بهترین هتل آنتالیا برای شماست.

  • امتیاز هتل دلفین ایمپریال در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل دلفین ایمپریال در بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل دلفین ایمپریال در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
lastsecond.irDelphin Imperial Hotel nama.jpg
نمای کلی هتل دلفین ایمپریال
lastsecond.irDelphin Imperial Hotel otagh.jpg
یکی از اتاق‌های هتل دلفین ایمپریال

خرید آسان تور آنتالیا 

تور آنتالیا در هتل های متنوعی با قیمت‌های مختلف اجرا می‌شود. اگر می‌خواهید تورهای بهترین هتل های آنتالیا را با هم مقایسه و از میانشان انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه تورهای آنتالیا لست‌سکند مراجعه کنید. بعد از انتخابتان حتی می‌توانید تور مد نظرتان را تهیه کنید.

سخن آخر

تنوع هتل‌ها در شهر توریستی مثل آنتالیا بسیار است و قطعا به همین مواردی که ما معرفی کردیم ختم نمی‌شود. امکانات رفاهی این هتل‌ها، همان‌طور که از رتبه‌بندی آنها در سایت‌های مرجعی مثل بوکینگ و تریپ ادوایزر مشخص بود؛ بسیار نزدیک و مشابه بود و ما سعی کردیم ویژگی شاخص و بارز هر کدام را شرح و بسط دهیم. اگر شما تجربه‌ای از اقامت در هر کدام از این هتل‌هایی که ما نام بردیم دارید؛ یا اینکه در هتلی اقامت داشته‌اید که در بین این نام‌ها نبود، تجربه و خاطره خودتان را با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید تا این تصمیم حیاتی انتخاب هتل، برای دیگران آسان تر شود.

شیدا چراغی
شیدا چراغی

یکی از خیل هزاران جوان مهندس ایرانی بودم و سرگردان در دنیای اعداد. با پرسه‌های آهسته در شهر، وارد دنیای سفر شدم. ذوق کشف جهان و دیدن نادیده‌ها را داشتم و شاید از آن بیشتر، قصه گفتن و قصه ساختن. امروز یک مسافر، قصه‌گو و تجربه‌گرای نوپا در دنیای سفرم. علاقه‌مند به آهسته قدم زدن در شهر، توجه به جزئیات، شنیدن خاطرات جوانی سالمندان و پرسه‌های بی‌هدف و کشف راز جهان.